Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Temat: Turbo do regeneracji .... ?

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar serath
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    ZG
    Auto
    AR 159SW 1.9JTDm
    Postów
    534

    Domyślnie

    50km od Wwy masz warsztat Pablo -> http://www.pablogarage.pl/?kontakt,6
    "Alfa comes with a great responsibility, 'cause no kid ever grew up with a picture of Passat on his bedroom wall."

    Sprzedam: Logo (przód/tył), dekielki, QV
    Polecam: Koce, kocyki, ręcznie robione maskotki

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar krzychu0073
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150km. 2006r.
    Postów
    274

    Domyślnie

    Wiem, słyszałem że słynie z dobrych opinii i chętnie bym skorzystał z ich fachowych usług, ale jest kilka problemów. Po pierwsze terminy, niestety słyszałem, że na kilka dni musiałbym się pożegnać z autem, a poza tymi odległość. Łatwiej zostawić mi auto niedaleko pracy i wpaść po nie wieczorem, albo podjechać kilka przystanków metrem niż jechać jakieś 60km do warsztatu i wracać jakimś busem, a innego kierowcy nie mam jak ogarnąć, żeby to zgrać czasowo. Popytam o ceny w warsztatach pobliskich w których już coś robiłem, ale dzięki za info .

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Panowie zwracam się z prośbą o pomoc. Bella jest po regeneracji turbo i niestety prawdopodobnie zostałem oszukany przez warsztat, który przeprowadzał regenerację, turbina w ogóle nie zbiera od dołu na 1,5 zaczyna ładować dopiero przy 2,7 tys obrotów, dodam, że przed regeneracja wszytko było dobrze. Zdecydowałem się na regenerację ze względu na szuranie przy schodzeniu z obrotów, ale zdanych spadów mocy. Wydaje mi się, że dali mi w ogóle inna turbine. Oczywiście zgłosiłem im ten problem, wyjęli turbo w celu ponownego ustawienia i stwierdzili, że wszystko jest dobrze i problem musi leżeć gdzie indziej. Nie mam zielonego pojęcia co dalej robić, dlatego proszę o jakieś podpowiedzi.

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Nie wyskakuje Ci Check Engine? Zrób wykresy oczekiwanych i mierzonych: masa powietrza, ciśnienie powietrza, ciśnienie paliwa; korekty wtrysków. Wszystkie wykresy zrób z prędkością obrotową silnika. Masz klapy w kolektorze, czy wywalone? Co z EGR i DPF?
    Jak nie masz kompa, to wpadnij w niedzielę o 16 do Sukcesji na spot Alfisti Łódź. Powinienem być, to mogę wziąć ze sobą kompa i Ci w tym pomóc. A jeśli mnie nie będzie, to i tak na pewno znajdziesz kogoś z wtyczką i AlfaOBD w telefonie.
    Oczywiście bez konieczności podpięcia, to też możesz wpaść na spota
    Ostatnio edytowane przez SliwusBuu ; 03-03-2017 o 08:29

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar vego77
    Dołączył
    04 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDM 16v
    Postów
    124

    Domyślnie

    U mnie przy 132 tys. przebiegu było wymieniane same sprzęgło, mechanik obejrzał dwumas i stwierdził że nie ma sensu ruszać bo nie widać żadnych objaw zużycia. Zrobiłem od tego czasu 15 tys. i wszystko git, dwumas nadal się nie odzywa. Dodam tylko że wymiana nastąpiła na koszt sprzedającego bo taki był warunek kupna samochodu, sam pewnie wymieniał bym komplet ale pokazuję to że jeżeli dwumasa jest ok można wymienić same sprzęgło.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal12310 Zobacz post
    Oczywiście zgłosiłem im ten problem, wyjęli turbo w celu ponownego ustawienia i stwierdzili, że wszystko jest dobrze i problem musi leżeć gdzie indziej.
    To spytaj czemu przed wymianą dobrze wstawało, a później po co kręcili regulacją gruszki. Ciekawe kto teraz poniesie kolejne koszty demontażu, uszczelek itp.
    Ostatnio edytowane przez 5turbo ; 03-03-2017 o 09:07
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Zapytałem po co wymienili gruszki skoro stara była dobra, to powiedzieli, że skorodowala od srodka ☺ Wtedy poprosiłem o zwrot starych części, na co usłyszałem, że nie ma osoby która się tym zajmuje i części oddali mi następnego dnia.

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał SliwusBuu Zobacz post
    Nie wyskakuje Ci Check Engine? Zrób wykresy oczekiwanych i mierzonych: masa powietrza, ciśnienie powietrza, ciśnienie paliwa; korekty wtrysków. Wszystkie wykresy zrób z prędkością obrotową silnika. Masz klapy w kolektorze, czy wywalone? Co z EGR i DPF?
    Jak nie masz kompa, to wpadnij w niedzielę o 16 do Sukcesji na spot Alfisti Łódź. Powinienem być, to mogę wziąć ze sobą kompa i Ci w tym pomóc. A jeśli mnie nie będzie, to i tak na pewno znajdziesz kogoś z wtyczką i AlfaOBD w telefonie.
    Oczywiście bez konieczności podpięcia, to też możesz wpaść na spota
    Nic nie wyskakuje, zero błędów. Klapy wywalone, Egr zaslepiony, dpf w dobrej kondycji☺ Byłbym wdzięczny za pomoc, chętnie podjadę w niedzielę.

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  9. #19
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    16

    Domyślnie

    Wymieniałem u Pablo w styczniu przy przebiegu 235k. Podobne objawy miałem od 4 biegu, ale przy takich niskich obrotach i prędkości to 5 nie wrzucam, katorga dla dwumasy.
    Auto zostawiłem na dobę, więc czas do przeżycia

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    A jesteś w ogóle w stanie poruszyć sztangą sterującą zmienną geometrią?

Podobne wątki

  1. Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km
    Utworzone przez arquadiusy w dziale 147
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 20:53
  2. Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty
    Utworzone przez pasti w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 18:05
  3. Dym pomimo dwukrotnej regeneracji turbo
    Utworzone przez knafel 166 2.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 20:45
  4. Turbo używane i po regeneracji - Wykres
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 23:30
  5. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory