Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Temat: Turbo do regeneracji .... ?

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał SliwusBuu Zobacz post
    A jesteś w ogóle w stanie poruszyć sztangą sterującą zmienną geometrią?
    Wiesz co powiem Ci szczerze, że nie znam się na tym, wiec się nie dotykam, we wtorek jadę do mechanika który wyjmowal mi turbine i ma tam zajrzeć.

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal12310 Zobacz post
    Wydaje mi się, że dali mi w ogóle inna turbine.
    A czy dowiadywałeś się w jakim systemie pracuje ta firma regenerująca turbosprężarki ? Żadną nowością jest to, że w takich firmach działa się na zasadzie, ty oddajesz swoją turbosprężarkę, a oni dają ci inną już zregenerowaną.
    Problemem wstawania tubo wolno z dołu może być np. wymiana koła kompresji na "zamiennik" który często jest cięższy od swojego oryginału i większa masa układu powoduje wolniejsze wstawanie turbo z dołu, brak wyważenia lub celowe ustawienie turbosprężarki tak, aby wstawała wolniej z dołu.
    Po co, im wolniej turbo wstaje tym mniejsze obciążenia i większa szansa, że przejeździ okres gwarancji zanim coś ulegnie uszkodzeniu.

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano_83 Zobacz post
    A czy dowiadywałeś się w jakim systemie pracuje ta firma regenerująca turbosprężarki ? Żadną nowością jest to, że w takich firmach działa się na zasadzie, ty oddajesz swoją turbosprężarkę, a oni dają ci inną już zregenerowaną.
    Problemem wstawania tubo wolno z dołu może być np. wymiana koła kompresji na "zamiennik" który często jest cięższy od swojego oryginału i większa masa układu powoduje wolniejsze wstawanie turbo z dołu, brak wyważenia lub celowe ustawienie turbosprężarki tak, aby wstawała wolniej z dołu.
    Po co, im wolniej turbo wstaje tym mniejsze obciążenia i większa szansa, że przejeździ okres gwarancji zanim coś ulegnie uszkodzeniu.
    Mówili, że turbina jest ta sama. Tydzień wcześniej znajomy robił u nich turbine i wszystko jest dobrze, nawet poprawiły mu się osiągi. Czyli rozumiem,że z tego co piszesz, musze się z tym pogodzić, że tak już będzie?

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal12310 Zobacz post
    Mówili, że turbina jest ta sama. Tydzień wcześniej znajomy robił u nich turbine i wszystko jest dobrze, nawet poprawiły mu się osiągi. Czyli rozumiem,że z tego co piszesz, musze się z tym pogodzić, że tak już będzie?
    Nie wiem jaki był zakres wykonywanej regeneracji co zostało wymienione i jak została ustawiona turbosprężarka po "regeneracji" - być może to jedynie kwestia poprawnego ustawiania ogranicznika zamknięcia kierownic i długości sztangi.
    Jedno jest pewne skoro, wcześniej nie miałeś tego problemu to nie jest to wina niczego innego poza turbosprężarką - zakładając że montaż został wykonany poprawnie.

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano_83 Zobacz post
    Nie wiem jaki był zakres wykonywanej regeneracji co zostało wymienione i jak została ustawiona turbosprężarka po "regeneracji" - być może to jedynie kwestia poprawnego ustawiania ogranicznika zamknięcia kierownic i długości sztangi.
    Jedno jest pewne skoro, wcześniej nie miałeś tego problemu to nie jest to wina niczego innego poza turbosprężarką - zakładając że montaż został wykonany poprawnie.
    Demontaż/montaż przeprowadzał mój zaufany mechanik, następnie udałem się do nich autem w celu reklamacji, oznajmili, że montaż został przeprowadzony prawidłowo, wymieniłem wszystkie uszczelki oraz szpilki w kolektorze. Ponownie wyjęli turbine w celu ustawienia na wartościach fabrycznych, oznajmili, że wszystkie parametry są poprawne. Jedna rzecz mnie tylko zastanawia, po drugim ustawieniu jest trochę lepiej, nie jest tak jak było, jednak lepiej. Skoro ustawienia są takie same, to skąd różnica ?

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal12310 Zobacz post
    Jedna rzecz mnie tylko zastanawia, po drugim ustawieniu jest trochę lepiej, nie jest tak jak było, jednak lepiej. Skoro ustawienia są takie same, to skąd różnica ?
    Przy tobie to robili regulacje turbosprężarki ?

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano_83 Zobacz post
    Przy tobie to robili regulacje turbosprężarki ?
    Nie, auto trzymali 2 dni, szukali innej przyczyny żeby zwalić winę, ale nic nie znaleźli. Oddali auto twierdząc, że turbina jest na 100% sprawna, a problem leży gdzie indziej...

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Skoro sami nic nie znaleźli i twierdzą, że montaż jest ok, w tym jak rozumiem układ sterowania turbosprężarką to o jakiej innej przyczynie oni mówią ?
    Warto by wykonać logi i wtedy było by widać jak turbosprężarka pracuje w całym zakresie obrotów i kiedy osiąga zadane ciśnienie doładowania oraz inne parametry, bo cudów nie ma, choć dla mnie osobiście temat jest jasny, było wcześniej ok, a teraz jest lipa to chyba oczywiste w czym jest problem.

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v. Stromboli Grey
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano_83 Zobacz post
    Skoro sami nic nie znaleźli i twierdzą, że montaż jest ok, w tym jak rozumiem układ sterowania turbosprężarką to o jakiej innej przyczynie oni mówią ?
    Warto by wykonać logi i wtedy było by widać jak turbosprężarka pracuje w całym zakresie obrotów i kiedy osiąga zadane ciśnienie doładowania oraz inne parametry, bo cudów nie ma, choć dla mnie osobiście temat jest jasny, było wcześniej ok, a teraz jest lipa to chyba oczywiste w czym jest problem.
    Rozkładają ręce. Dali mi nr do jakiegoś magika, który niby rozwiązuje takie problemy, ale wolę nie kombinować w taki sposób. Podłącze ja pod komputer i sprawdzę parametry, tylko musze znaleźć kogoś kto się na tym zna, bo ja to nie zbyt się odnajduje w takich sprawach.

    Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał italiano_83 Zobacz post
    Przy tobie to robili regulacje turbosprężarki ?
    Właśnie ! Na ogół robią tylko wyważanie i z tego dają papier. To obecnie plaga. Potem okazuje się, że turbawka nie dmucha jak ma dmuchać, a winą obarcza się klienta. Jak się rozpadnie, to zwalą na problemy z ciśnieniem oleju itp.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km
    Utworzone przez arquadiusy w dziale 147
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 20:53
  2. Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty
    Utworzone przez pasti w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 18:05
  3. Dym pomimo dwukrotnej regeneracji turbo
    Utworzone przez knafel 166 2.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 20:45
  4. Turbo używane i po regeneracji - Wykres
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 23:30
  5. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory