Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 33 z 33

Temat: Turbo do regeneracji .... ?

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Potem okazuje się, że turbawka nie dmucha jak ma dmuchać, a winą obarcza się klienta. Jak się rozpadnie, to zwalą na problemy z ciśnieniem oleju itp.
    Trudno żeby było inaczej kiedy jest możliwość obarczenia winą kogoś innego, gdyby sami zajmowali się montażem to skończyły by się problemy z regenerowanymi turbosprężarkami, bo 90% takich firm zwyczajnie by splajtowała.

    Odnosnie regeneracji to ja mam taką teorię, że nie narzekają jedynie te osoby których turbosprężarki były w względnie dobrej kondycji a regeneracja ograniczała się oczyszczenia turbo z wierzchu i oczyszczenia mechanizmu zmiennych kierownic z nagaru.
    W innym przypadku zaczynają się problemy, rozumiem, że nie każdego stać na nowe turbo za 2.5-3- czy 4kzł, ale część tych problemów ludzie sami sobie fundują dając się naciągać na regeneracje turbosprężarki która jest jeszcze w dobrej kondycji.
    A bo lekko gwiżdżę, a bo trochę oleju w układzie doładowania, a bo geometria się podwiesza - a wystarczy czyszczenie mechanizmu czy wymiana akutatora sterującego pracą kierownic który często koroduje zarówno z wierzchu jak i w środku.
    Pamiętam jak było z moim turbo w poprzednim aucie - lekko gwizdało z dołu- ocena mechanika eksperta w holandii, niedługo padnie, zrobiłem program podniesione zostało doładowanie w względem serii i zrobiłem tak 100.000 a turbo miało się dobrze.
    Tylko co się dziwić mechanikowi - " panie regeneruj bo się rozleci" - kasa jest odpowiedzialności żadnej bo zwali się na firmę która regenerowała.

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2014
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 159 2.0 JTDm SW
    Postów
    416

    Domyślnie

    Święte słowa

  3. #33
    Użytkownik Świeżak Avatar Rejuvenate
    Dołączył
    06 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 AT 1.9 JTDm 150KM
    Postów
    66

    Domyślnie

    Mi pogwizduje turbina tak do 2 000 obrotów i jak puszczam nogę z gazu to też... i zastanawiam się czy regenerować ? Takie dokładne sprawdzenie turbiny to ok. 300 zł kosztuje, trzeba jeszcze być na miejscu i się trochę znać by stwierdzić czy to co nam "specjalista" wmawia jest prawdą czy też zwykłym naciąganiem...

Podobne wątki

  1. Czy turbo kwalifikuje sie do regeneracji 1.9 JTD 150km
    Utworzone przez arquadiusy w dziale 147
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-11-2013, 20:53
  2. Turbo po regeneracji - wkręcanie się na obroty
    Utworzone przez pasti w dziale 147
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 18:05
  3. Dym pomimo dwukrotnej regeneracji turbo
    Utworzone przez knafel 166 2.4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-06-2011, 20:45
  4. Turbo używane i po regeneracji - Wykres
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 23:30
  5. Padło turbo 10 tyś po regeneracji
    Utworzone przez Marysn w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory