A ja na to to, że najpierw się każe ludziom opierać na testach, a nie opiniach anonów z internetów, a poźniej te testy wypadają zupełnie odmiennie od opinii forumowego kółka wzajemnej adoracji. Panowie trochę mniej hipokryzji. RainSport ma powtarzalne wyniki w wielu testach i nazywanie go gnotem czy szajsem to zwykłe ignorancja lub głupota. Zużywa się szybciej ot minus, właściciel będzie musiał kupić wcześniej kolejne ale czy to dyskwalifikacja opony? Bądźmy poważni...
To samo Sava aka Dębica UHP2 taka to niby kiepska Dębica, a uplasowała się tuż za Michelinem Fuldą i Goodyerem. Gdzie ta przepaść? Gdzie te niebezpieczne budżetówki?
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 06-03-2017 o 20:38
Ale co- ja się odnoszę do tego co sami piszecie. To ja napisałem, że szybko się ściera????????
Mój kolega wiem jak jeździ i powiedzmy sobie szczerze jak on mówi że jest gniot to gniot.
Omen na czym teraz jeździsz?????????????????
Jutro odbieram dwa komplety RainSportów 3 w rozmiarze 195/60R15 i 205/55R16 i oba idą do aut z rozstawem śrub 5x100.
Jak się założy to na tych 16 nieco kilometrów machnę
Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 06-03-2017 o 20:53
Tak napisałeś, ze nie zrobią nawet 30K km mimo, ze nie zrozbiłeś ani kilometra na nich. Mam Ci szukać cytatu?
Nie mam więcej pytań ten cytat wyczerpuje cała dyskusje
Miałem kupić RainSporty 3 szukając w zeszłym roku na allegro najtańszej oferty trafiłem przypadkiem P Zero nero z DOT końcówka grudnia 2014 za podobną kasę co Ransporty z świeżmy DOT wiec się pokusiłem w końcu to "PREMIUM" przez duże P ;]
Ostatnio edytowane przez Pływak ; 06-03-2017 o 21:04
Teraz mam rainsporty..
mieszkam w kraju w ktorym przed ponad 8 miesiecy pada deszcz lub drogi sa mokre wiec tutaj tylko typowe deszczowe opony..
no i w cenie rainsportow nie bylo nawet w czym wybierac.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przed rokiem naczytałem się na forach o wspaniałym Chiński Sliku z homologacją i za cztery nowe opony zapłaciłem 600 zyli, na forach wychwalali je jakie to są super, po pierwszej przejażdżce wiedziałem ze to nie był dobry zakup nawet za te 600 zyli. Na Poznaniu zaczął bieżnik odpadać.
Ale po części się nawet z tymi opiniami z neta zgadzam, ale to jest opona na 1/4, a nie do poginania na zakrętach
Omen się tego nie spodziewałem, może coś w nich jest i być może bym je nabył, ale musiały by być w cenie konkurencyjnej do tego co znam, a w rozmiarze który mnie interesuje nie są konkurencyjne, a ta scieralność to im uroku nie dodaje
Pływak, ale ja bym z tobą podyskutował, ale to ja kiedyś zadałem pytania i wypadało by żebyś to ty odpowiedział jako pierwszy.
Ale w ramach zachęty na te pytania odpowiem ci, przebieg 30- 35 tysięcy często się pojawia w odniesieniu do tych opon
Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 06-03-2017 o 21:15
Dla mnie scieralnosc i glosnosc to ostatnia sprawa na ktora patrze przy wyborze opon.
Nr 1 to zawsze przyczepnosc na mokrej nawierzchni. Potem na suchej.. na koncu jest cena.
Rainsport 3 byl dla mnie idealnym wyborem, biorac pod uwage ze sessanta byla wtedy nie do kupienia w wybranym rozmiarze.
Nie jest to tak samo dobra opona ale roznica w cenie i dostepnosci jest znaczna.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Omen - zapraszam na A4 od Rzeszowa na wschód- jeśli ścieralność nie jest ważna to na tych Uniroyalach możesz do 20 tkm nie dojechać
Falken FK 453 był dobry do momentu jak nie zacząłem latać autostradą - dosłownie znikały w oczach. Nic na temat szczególnej ścieralności nie znalazłem.
Robie 8-11tkm rocznieakurat 2 lata i zmiana
![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ja bym musiał w sezonie 2 kpl. kupić- masakra![]()