Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: zmienna faza rozrządu czy selespeed

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Sewcio Sewcio
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    AR 159 / 1.9 16v
    Postów
    25

    Domyślnie zmienna faza rozrządu czy selespeed

    Ciągne mała na biegu a tu prosze sama mi choćby biegi przerzucała gaz w podłodze a ona obroty zmniejsza i gniecie w siedzisko.
    Panowie dla mnie temat jest obcy w mojej poprzedniej vectrze C czy starszych kiblach taki gadżetów nie było więc stad mam pytanie CO JEST TEGO POWODEM. Nasze 16v były juz na zmiennej fazie?? Na forum, wgle na necie malo o tym pisze praktycznie zero informacji jakie silniki co miały, jakie skrzynie itp.. Czy Skrzynie selespeed działa mniej wiecej podobnie jak opisałem wyżej ? Do klekota Selespeed były chyba tylko do 2.4 wciskana tak ??
    Ostatnio edytowane przez Sewcio Sewcio ; 07-03-2017 o 02:02

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Postaraj się opisać dokładnie Twój problem, bo chyba pierwszego zdania nie rozumiem... skrzynia zmienia biegi czy nie?
    Masz skrzynię manualną? W ogóle jaki silnik? JTD czy JTS?
    W JTD była montowana skrzynią automatyczna Aisin, tzw. Q-tronic. Selespeed montowano tylko z 2.2 JTS.
    JTD nie ma zmiennych faz rozrządu, JTS ma.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #3
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Masz samochód i nie wiesz co masz pod maská ?
    Podaj Vin to choć my się dowiemy.
    A i o ASR poczytaj w googlach z naciskiem jak to to działa

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar Sewcio Sewcio
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    AR 159 / 1.9 16v
    Postów
    25

    Domyślnie

    Autem jeżdżę tydzień daj poznać na spokojnie wszystko dokladnie.
    ZAR39300007204794 byłbym dozgodnie wdzięczny za Szczegółowe rozkodowanie :-)
    Doczytałem ASR hmm to nie to
    Ostatnio edytowane przez Sewcio Sewcio ; 07-03-2017 o 07:29

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Sewcio Sewcio
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    AR 159 / 1.9 16v
    Postów
    25

    Domyślnie

    Magil to nie problem to super rozwiazanie na np. piątym biegu gaz w podlodze a on sam dostosowujemy zmniejsza obroty dostaje moc i lecimy jak z procy choć by sam mi bieg redukował

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pushq
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Nie wiem jak wy, ale ja nic z tego nie rozumiem.
    Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar Sewcio Sewcio
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    AR 159 / 1.9 16v
    Postów
    25

    Domyślnie

    Aha czyli rozumiem ze temat nie jest powszechnie znany więc dodam .
    Auto jest zchipowane 177km moment 430

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sewcio Sewcio Zobacz post
    Aha czyli rozumiem ze temat nie jest powszechnie znany więc dodam .
    Auto jest zchipowane 177km moment 430

    Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
    Po prostu mało kto rozumie co piszesz. Niby słowa są po polsku, ale jakoś nie składają się w zrozumiałe zdania.

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar SliwusBuu
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Mazda MX5 NBfl 1.8l, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm 2006r.; Alfa Romeo 156, 1.9 JTD 115KM - była
    Postów
    1,075

    Domyślnie

    Naucz się pisać po polsku, to może ktoś będzie w stanie Ci cokolwiek podpowiedzieć. Nie można w ogóle zrozumieć tego co piszesz. Napisz, przeczytaj uważnie co napisałeś, popraw błędy, literówki itp., dodaj przecinki i wstaw. Masz w końcu skrzynię manualną, czy automat, bo to że diesel już wiemy. VIN też źle wstawiłeś, prawdopodobnie powinno być ZAR93900007204794 zamiast ZAR39300007204794

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piter_alfa
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Mysłowice
    Auto
    Giulia Super 2.2 JTDM '17
    Postów
    454

    Domyślnie

    Wg mnie sprzęgło sie slizga. Eper pokazał mi manual.

Podobne wątki

  1. Dziwna FAZA przy odpalaniu AKUMULATOR?
    Utworzone przez Tomunia w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-11-2015, 15:47
  2. 156 2.4 jtd cykanie, blad synchronizacja faza/obroty
    Utworzone przez _zagiel_ w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-03-2015, 07:59
  3. Zmienna faza rozrządu BRAK!!! POmocy
    Utworzone przez romus130 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 01-08-2014, 06:21
  4. Zmienna Faza 156 1.8l
    Utworzone przez romus130 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 09-07-2013, 22:03
  5. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-07-2012, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory