Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Temat: zapalona kontrolka check engine- zdeaktywowany start stop oraz DNA

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał west_23 Zobacz post
    Masz rację, że Tsi poprawiono, ale wpadka wieku dziecięcego w silnikach VW była dużo większa od naszego multiaira.
    Swoją drogą ciekawe jak będzie się sprawował 2.0 multiair w Giuli
    A czy ja coś pisałem o bloku MA ?

    Ale większość wymienionych usterek nie jest "masowa" i dotyczy danego modelu lub silnika, dlatego pisałem,żeby wszystkiego do jednego worka nie wrzucać.

  2. #32
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    W każdej marce trafiają się "gorsze" egzemplarze. Poczytajcie nasz dział techniczny i np. przygody kolegi Roman35. Akurat mam w rodzinie leona III 1.4 125KM na pasku i auto przelatało już 50kkm bezawaryjnie, oleju zjada ok 0,7l na 15kkm a pali mniej niż niejeden diesel. Z kolei kolega handlowiec elektroniką co 3 lata dostaje nowiutkiego vaga - w 2011r. dostał pastucha 1.8 tsi i w 3 lata nabił nim ponad 150kkm. Jedyna większa naprawa to był zderzak który sam rozwalił. Teraz od chyba 3 lat katuje a4 2.0 tsi w dsg Quattro i po 120kkm lekko zaczyna dsg poszarpywać ale poza tym nic się nie dzieje a auto ma z nim bardzo ciężko. Pomijając serwisowanie w trybie LL to częste starty na LC i latanie bokami w zimie są na porządku dziennym Tak więc nie generalizujmy. Kupując w dzisiejszych czasach auto trzeba się liczyć z tym, że zawsze coś może pójść nie tak

  3. #33
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    No bo dla dsg ten przebieg to początek końca.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #34
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotriix Zobacz post
    No bo dla dsg ten przebieg to początek końca.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    bez przesady, regeneracja mechatroniki 1200zł + 800wymiana oleju ale to akurat i tak czynność okresowa w każdej skrzyni. Po 200kkm pewnie wymiana sprzęgieł za 2k. Tragedii nie ma. Ciekawi mnie jak jest z trwałością TCT powyżej 100kkm.

    p.s.
    plus wieśvagenów taki, ze tam zawsze ktoś rozkmini naprawę, jest pełno używanych części itp. A kurna multiairu nikt nie chce regenerować mimo, że usterka znana od tylu lat.

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,568

    Domyślnie

    tak tak tanie jak barszcz a przy 90 km/h VAG dolewa paliwa do baku- lubie takie urban legends. Za taką kasę to chyba piszesz o częściach używanych niewiadomego pochodzenia.

  6. #36
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    tak tak tanie jak barszcz a przy 90 km/h VAG dolewa paliwa do baku- lubie takie urban legends. Za taką kasę to chyba piszesz o częściach używanych niewiadomego pochodzenia.
    pierwsze sprzęgło dsg z brzegu
    https://www.sprzegla24.pl/produkt/ze...FUVkGQodnwcN_Q

    a co do regeneracji też pierwszy lepszy link - można znaleźć taniej
    http://allegro.pl/audi-regeneracja-s...741186146.html

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar italiano_83
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 MA Distinctive/ Premium/Dach/Bose
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał stefdeath Zobacz post
    A kurna multiairu nikt nie chce regenerować mimo, że usterka znana od tylu lat.
    Zwyczajnie by kasy na tym nie było, to nikt się w to nie bawi.

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    plus wieśvagenów taki, ze tam zawsze ktoś rozkmini naprawę,
    To prawda, ale też na wiele patentów trzeba było długo czekać - pompowtrysków latami nikt nie robił, bo nie było dostępu do części i patentu na naprawę i uchodziły za nie do zregenerowania.

  8. #38
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    No trwałość dsg jest już znana
    Tyle ile kiedyś w FSO 125.
    120 i wymiana i z opisów na forach ww to 5000 to minimum
    Bo przeważnie komplet pada.
    Tct też ma swoje ograniczenia.
    Dlatego w pierwszej edycji był dostępny tylko z MA a nie z QV
    Po testach wsadzili do QV

    P 9
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #39
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    09 2014
    Auto
    Giulietta 150 KM 2016
    Postów
    652

    Domyślnie

    Cytat Napisał stefdeath Zobacz post
    W każdej marce trafiają się "gorsze" egzemplarze. Poczytajcie nasz dział techniczny i np. przygody kolegi Roman35. Akurat mam w rodzinie leona III 1.4 125KM na pasku i auto przelatało już 50kkm bezawaryjnie, oleju zjada ok 0,7l na 15kkm a pali mniej niż niejeden diesel. Z kolei kolega handlowiec elektroniką co 3 lata dostaje nowiutkiego vaga - w 2011r. dostał pastucha 1.8 tsi i w 3 lata nabił nim ponad 150kkm. Jedyna większa naprawa to był zderzak który sam rozwalił. Teraz od chyba 3 lat katuje a4 2.0 tsi w dsg Quattro i po 120kkm lekko zaczyna dsg poszarpywać ale poza tym nic się nie dzieje a auto ma z nim bardzo ciężko. Pomijając serwisowanie w trybie LL to częste starty na LC i latanie bokami w zimie są na porządku dziennym Tak więc nie generalizujmy. Kupując w dzisiejszych czasach auto trzeba się liczyć z tym, że zawsze coś może pójść nie tak
    Nawet Toyoty się psują. Koleżance mojej żony wymienili Toyotę na nową, ale chyba tylko dlatego, że była córką ówczesnego wojewody. Jeśli więc "niezawodne" Toyoty się psują, to tylko mogę być dumny, że jestem w "takim" towarzystwie.
    Ostatnio edytowane przez Roman35 ; 08-03-2017 o 07:55

  10. #40
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Mamy też na forum Kolegę, który ma Alfę i Skodę (z DSG) i - z tego co pamiętam - na gwarancji padły sprzęgła w DSG przy dosłownie 30-40 kkm...

    Jak w głowie podliczę znanych mi osobiście posiadaczy współczesnej niemieckiej myśli motoryzacyjnej... to chyba jest tylko jeden przypadek, żeby nic poważnego się nie działo. Reszta posprzedawała, albo wymienia moduły za 5-10 tysięcy i mówi, że warto, bo niezawodny i prestiżowy (też tego nie rozumiem). Wszyscy 2006+, żadnych 20-letnich pastuchów.

    A ten przypadek bezawaryjnego (póki co) VW TSI to chyba dlatego, że użytkowniczka jeszcze 2000 km nie przekroczyła

    Podsumowując: wszystko się psuje, ale Giulietty nie wypadają jakoś dużo gorzej w tym zestawieniu. Z poważnych awarii silnik/skrzynia poza wymęczonym modułem MA to praktycznie NIC SIĘ NIE DZIEJE. C635 w Julce padło komuś? Nie. Turbo w 1.4? Też nie. Wywaliło tłok bokiem? Tak - była kiedyś fotka u Twardowskiego na profilu, ale nie znamy szczegółów na ile KM był podkręcony silnik. Sama konstrukcja jest jak na dzisiejsze czasy solidna, z pewnością nie mniej niż VW TSI.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Check engine i Start&Start niedostępny
    Utworzone przez Roman35 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-03-2017, 03:52
  2. [159] Check Engine, świece i trudny start przy -15C
    Utworzone przez epidos w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-02-2017, 17:23
  3. [Giulietta] Kontrolka Engine Check, brak mocy, system dna oraz tempomat nie dziala
    Utworzone przez qv2015 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-07-2016, 13:49
  4. [MiTo] Mała przeróbka (start/stop engine)
    Utworzone przez metan w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 18-12-2010, 23:58
  5. [145] Start Stop Engine
    Utworzone przez karsto1982 w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-08-2010, 04:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory