Strona 11 z 15 PierwszyPierwszy ... 23456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 146

Temat: Giulia Sportwagon...?

  1. #101
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andreus1979 Zobacz post
    Widocznie Giulia nie sprzedaje się tak jak zakładano, zresztą wcale się nie dziwię! Bardzo wysoka cena, mała ilość dostępnych silników oraz jedna wersja nadwoziowa.
    Cena niższa niż BMW, wersji silnikowych do wyboru SZEŚĆ. Ile jeszcze trzeba?
    A jak widać po danych Giulia zaczyna się sprzedawać coraz lepiej. Zaklinaj dalej rzeczywistość.

  2. #102
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    Moim zdaniem wypuszczą jeszcze 2 SuVy, a rok później kombi.
    Europa chce kombi i go dostanie!

  3. #103
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Cena niższa niż BMW, wersji silnikowych do wyboru SZEŚĆ. Ile jeszcze trzeba?
    A jak widać po danych Giulia zaczyna się sprzedawać coraz lepiej. Zaklinaj dalej rzeczywistość.
    odpuść już, to nudne... każdy kto podważy sukces rynkowy Giulii spotyka się z twoimi atakami... raczej to Ty zaklinasz rzeczywistosć... co znaczy "Giulia sprzedaje się coraz lepiej"? No a jak ma się sprzedawać, skoro po pierwsze wreszcie są dostepne różne wersje silnikowe, po drugie auto już parę miesięcy jest na rynku, chyba każdy model w takiej fazie idzie w górę... Pytanie jednak kluczowe, na które nie znasz odpowiedzi, to "jakie były plany sprzedażowe firmy? jakie oczekiwania?" . Moim zdaniem jest na razie słabo, a opieram to na fakcie ogłaszanych planów sprzedaży 400 tysięcy aut rocznie. I nie mialo się to dziać po pół wieku ale po kilku latach. Owszem, nie wszystkie zapowiadane modele weszły do sprzedaży, ale ileż tych modeli będzie? Wiesz ile, prawda? To dokonaj prostego obliczenia, ale w lecie. Wtedy będzie rok od wejścia Giulii do salonów. Poznaj sprzedaż roczną, pomnoż średnio razy ilość docelową modeli i zobaczysz, ile Ci brakuje do 400 tysięcy... No chyba, że zakładasz sprzedaż Stelvio na poziomie kilkukrotnie wyższym niż Giulia. I innych modeli też.
    Alfa Romeo doszła do poziomu 60-70 tysięcy aut rocznie. Obecnie odbija się w górę, wchodzą nowe modele. Jednak 400 tysięcy to 6 razy więcej niż ostatnio. Sześć razy więcej.
    Kto tu więc zaklina?
    W 2016 roku sprzedano w Polsce 700 alf i ponad 12 tysięcy bmw. Tyle w temacie, Wichura.
    Ostatnio edytowane przez Anderson ; 12-03-2017 o 23:32

  4. #104
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Zapomniales o swoim najwazniejszym pytaniu [emoji23]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #105
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Zapomniales o swoim najwazniejszym pytaniu [emoji23]
    ) nie zadam go, bo znów spadnie kaskada bluzgów Ale to pytanie pozostaje faktem. Co ciekawe, jeśli pojawi się sportwagon, ten klient też bedzie bardziej czytelny. Ja nie znoszę kombi, to nie samochody ale wozidła na pakunki, wózki i worki z cementem, na szczęscie alfa robi je w miarę zgrabne (choć mało pakowne). Giulia w wersji kombi będzie jednak klonem hyundaia, sąsiad takiego kupił, co za krowa. Ale powinno to zwiększyć sprzedaż jednak.
    Myslę, że jesteśmy w trudnym punkcie. Chcemy jeżdzić samochodami jakoś unikalnymi, rzadko spotykanymi, mało typowymi, ale z kolei wiemy, że bez masowej sprzedaży marka padnie. Kompromis już przełknęliśmy, patrząc na stylistykę Giulii. Czekają nas kolejne kompromisy.
    W tym, być może, bezpłciowe wozidło na wózki i cement
    Ten karbonowy wał troszkę ratuje sytuację. Zawsze można w dyskusji się tym półgębkiem, od niechcenia, pochwalić)
    Ostatnio edytowane przez Anderson ; 12-03-2017 o 23:47

  6. #106
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    ) nie zadam go, bo znów spadnie kaskada bluzgów Ale to pytanie pozostaje faktem. Co ciekawe, jeśli pojawi się sportwagon, ten klient też bedzie bardziej czytelny. Ja nie znoszę kombi, to nie samochody ale wozidła na pakunki, wózki i worki z cementem, na szczęscie alfa robi je w miarę zgrabne (choć mało pakowne). Giulia w wersji kombi będzie jednak klonem hyundaia, sąsiad takiego kupił, co za krowa. Ale powinno to zwiększyć sprzedaż jednak.
    Myslę, że jesteśmy w trudnym punkcie. Chcemy jeżdzić samochodami jakoś unikalnymi, rzadko spotykanymi, mało typowymi, ale z kolei wiemy, że bez masowej sprzedaży marka padnie. Kompromis już przełknęliśmy, patrząc na stylistykę Giulii. Czekają nas kolejne kompromisy.
    W tym, być może, bezpłciowe wozidło na wózki i cement
    Ten karbonowy wał troszkę ratuje sytuację. Zawsze można w dyskusji się tym półgębkiem, od niechcenia, pochwalić)
    Ducati i MV dają radę bez masowej sprzedaży. Pytanie jest czy AR może pójść drogą innych włoskich marek czyli zacząć robić produkt niszowy przez co też droższy. Czyli pytanie tak naprawdę do konsumenta, ile warta jest dla niego Giulia?

    Ducati kosztuje prawie dwa razy więcej niż konkurencja a mimo to się sprzedaje.


    Enviado do meu iPhone usando o Tapatalk

  7. #107
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał janek Zobacz post

    Ducati i MV dają radę bez masowej sprzedaży.....
    Ducati kosztuje prawie dwa razy więcej niż konkurencja a mimo to się sprzedaje.


    Enviado do meu iPhone usando o Tapatalk
    Nie zebym bral tu kogos w obrone, ale jak czytam tego typu stwierdzenie to mi się chce autentycznie smiać
    Ducati lewo żyje, i to też dzięki temu że markę kupiło audi, i pompuje kase, co widac na lewo i prawo ze ducati zaczyna isc po taniosci (vide scrambler i jego wyposazenie), rezygnacja z ramy kratownicowej (pojawia się w szczątkowo) suchego sprzęgła, czy o zgrozo zapowiedzi 4 cylindrowców...

    Ducati udaje się jechać na opinii motocykli ekskluzywnych, za czym niestety nie stoi jakość serwisu -> mam z tym wlasne doswiadczenie, od kupna motoru nowego po zakonczenie gwarancji, ani jakości.
    rynek ich dobitnie weryfikuje -> patrz kupno przez audi, i coraz gorsze materialy

    co nie zmienia faktu ze i tak nastepny motor to bedzie ducati ... ale juz na pewno nie z salonu.
    no i to temat nie na to forum

    W

  8. #108
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anderson Zobacz post
    To dokonaj prostego obliczenia, ale w lecie. Wtedy będzie rok od wejścia Giulii do salonów.
    Proszę o wskazanie w którym salonie w lecie 2016 Giulia była dostępna do kupna. Nie do zamówienia, fizycznie do zakupu. Bo dopiero wtedy zalicza się do sprzedaży.
    Niedługo będziesz liczył sprzedaż od lata, ale 2015, kiedy po raz pierwszy pokazali auto.

    Jakoś nie wspominasz, że Giulia ma lepsze wyniki sprzedaży niż 159 w pierwszych miesiącach. Ach jak to wygodnie dobierać fakty do swoich teorii.

    Miarodajny będzie wynik sprzedaży Giulii z całego 2017 roku, bo od początku właściwie są dostępne wszystkie wersje (Veloce z lekkim opóźnieniem).

  9. #109
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał Suzumushi Zobacz post
    Nie zebym bral tu kogos w obrone, ale jak czytam tego typu stwierdzenie to mi się chce autentycznie smiać
    Ducati lewo żyje, i to też dzięki temu że markę kupiło audi, i pompuje kase, co widac na lewo i prawo ze ducati zaczyna isc po taniosci (vide scrambler i jego wyposazenie), rezygnacja z ramy kratownicowej (pojawia się w szczątkowo) suchego sprzęgła, czy o zgrozo zapowiedzi 4 cylindrowców...

    Ducati udaje się jechać na opinii motocykli ekskluzywnych, za czym niestety nie stoi jakość serwisu -> mam z tym wlasne doswiadczenie, od kupna motoru nowego po zakonczenie gwarancji, ani jakości.
    rynek ich dobitnie weryfikuje -> patrz kupno przez audi, i coraz gorsze materialy

    co nie zmienia faktu ze i tak nastepny motor to bedzie ducati ... ale juz na pewno nie z salonu.
    no i to temat nie na to forum

    W
    No nie na to forum. MV kupił Mercedes i co z tego.

    Chodzi o politykę sprzedaży zamiast dużo i tanio, sprzedają mało i drożej. Pytanie czy Alfa ma takich klientów jak inne włoskie marki?

    Scrambler aż tak tani nie jest, za motocykl zupełnie goły prawie 50k to wcale nie mało. Z serwisem mam inne odczucia, nawet mogą odbierać z domu jak nie chcesz sam jechać.


    Enviado do meu iPhone usando o Tapatalk

  10. #110
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    145 1.4TS, 156 SW 1.8TS, 159 1.9JTS, GT 1.9JTD, Volvo V40 CC, Fiat 500, Giulia 2.0 200km
    Postów
    87

    Domyślnie

    W pierwszym pełnym roku sprzedaży (był to rok 2006) 159 sprzedano ok 65 000 szt to oznacza sprzedaż na poziomie 5500 szt miesięcznie.
    W styczniu sprzedano ok 1800 szt Giulii a to oznacza aby dorównać 159 muszą sprzedaż miesięczną zwiększyć ponad trzykrotnie.
    Czy taka sprzedaż Giulii jest w tej chwili realna........?

Podobne wątki

  1. giulia
    Utworzone przez gibson w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-08-2016, 08:23
  2. Alfa Romeo Giulia Sportwagon / następca 159 SW
    Utworzone przez Tuti w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 24-03-2010, 20:34
  3. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory