Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456789101112
Pokaż wyniki od 111 do 116 z 116

Temat: klapy wirowe

  1. #111
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zauważ, że gdyby te klapki były plastikowe, nie byłoby silników do remontu.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #112
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    159 1.9 JTDm 150KM 2006r.
    Postów
    137

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Zauważ, że gdyby te klapki były plastikowe, nie byłoby silników do remontu.
    To skoro to metal to dlaczego w moim kolektorze brakuje 30% jednej klapki (po jej zamknięciu jest otwór co widać na zdjęciu) i około 20% drugiej? Metal się stopił? Pozostałe dwie są całe.

  3. #113
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cuda Panie, cuda.
    Albo jesteś jeden jedyny, który miał kolektor z plastikowymi klapkami. Może założyli jakiś chiński no name zamiast oryginału?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #114
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2016
    Auto
    159 1.9 JTDm 150KM 2006r.
    Postów
    137

    Domyślnie

    No to wygląda na cuda...
    Poniżej zdjęcie z regeneracji klapek takiego kolektora jak jest u mnie.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	f7b4144c140b55a1c3f166b8ae26793c.jpg
Wyświetleń:	72
Rozmiar:	66.9 KB
ID:	224165
    Info ze stronki w jakich modelach montowany jest ten kolektor:
    Alfa Romeo - 939A200 (1.9 MultiJet JTDM 16V 110 kW / 150 PS)
    147 - 1,9 JTDM 8v 2005+ [HP 120]
    147 - 1,9 JTDM 16v 2005+ [HP 150
    147 - 1,9 JTD 16v 2004+ [HP 136]
    156 - 1,9 JTD 2003-2005 [HP 126]
    156 - 1,9 JTD 2004-2005 [HP 150]
    156 Sportwagon - 1.9 JTD 16v Q4 2004-2006 [HP 150]
    156 Sportwagon - 1.9 JTD 2005-2006 [HP 150]
    156 Sportwagon - 1.9 JTD 2003-2006 [HP 126]
    159 Limousine - 1.9 JTDM 8v 2005+ [HP 120]
    159 Limousine - 1.9 JTDM 8v 2005+ [HP 115]
    159 Limousine - 1.9 JTDM 16v 2005+ [HP 136]
    159 Sportwagon - 1.9 JTDM 8v 2006+ [HP 120]
    159 Sportwagon - 1.9 JTDM 8v 2006+ [HP 115]
    GT - 1,9 JTD 2003+ [HP 150]
    Fiat - Enigines M91 und M92
    Croma - 1,9 D Multijet 2005+ [HP 150]
    Stilo - 1.9 D Multijet 2005+ [HP 150]
    Stilo Multifunktionswagen - 1.9 D Multijet 2005+ [HP 150]
    Vauxhall - Motoren Z19DTH & Z19DTJ
    Astra Mk V (H) - 1,9 CDTi 2004-2009 [HP 150]
    Astra Mk V (H) - 1,9 CDTi 2004-2009 [HP 120]
    Astra Mk V (H) Nachlass - 1.9 CDTi 2004-2009 [HP 150]
    Astra Mk V (H) Sportschraube - 1.9 CDTi 2004-2010 [HP 150]
    Astra TwinTop Mk V (H) - 1,9 CDTi 2006+ [HP 150]
    Astravan (H) - 1,9 CDTi 2005+ [HP 150]
    Signum - 1.9 CDTi 16v 2004-2008 [HP 150]
    Vectra MK II (C) - 1,9 CDTi 16v 2004-2005 [HP 150]
    Vectra MK II (C) GTS - 1,9 CDTi 16v 2004-2005 [HP 150]
    Vectra MK II (C) - 1,9 CDTi 16v 2004-2005 [HP 150]
    Zafira MK II (B) - 1,9 CDTi 2005-2011 [HP 150]
    Saab - Motoren Z19DTH & Z19DTJ
    9-3 Limousine - 1.9 TiD 2004+ [HP 150]
    9-3 Cabriolet - 1.9 TiD 2006+ [HP 150]
    9-5 Limousine - 1.9 TiD 2006+ [HP 150]
    9-5 Nachlass - 1.9 TiD 2006+ [HP 150]

  5. #115
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Zauważ, że gdyby te klapki były plastikowe, nie byłoby silników do remontu.
    Nawet plastikowy element gdy dostanie się pod zawór i go zablokuje w pozycji otwartej spowoduje kolizje zaworu z tłokiem
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 17-03-2017 o 12:41

  6. #116
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2017
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA 159 1,9 jdtm 2007
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cytat Napisał Junior Zobacz post
    w kolektorze z tworzywa wystarczy wyłamać klapy reszta swobodnie może działać i nic nie trzeba spawać Załącznik 86483Załącznik 86484
    Tak ale po pewnym czasie uszczelniacze osi mechanizmu klap tracą szczelność i cały kondensat wydostaje się na zewnątrz i zaczyna spływać po tylnej ścianie silnika wiem to bo u mnie tak było , dlatego konieczne jest rozebranie mechanizmu wyjęcie osi klap i zaślepienie otworów śrubami po nich.

Podobne wątki

  1. Klapy Wirowe
    Utworzone przez nietyx w dziale GT
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 18-04-2017, 20:37
  2. [159] DPF, EGR, klapy wirowe- ceny?
    Utworzone przez mates14 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 29-03-2016, 15:40
  3. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez Mrhiacynt w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 20:11
  4. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez ario w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 23-03-2014, 20:55
  5. 156 2.4 20v klapy wirowe ?
    Utworzone przez lisek10 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-08-2013, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory