Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 66

Temat: Potrzebuje pomocy. Skacze temperatura i ucieka plyn

  1. #41
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDM 8v
    Postów
    96

    Domyślnie

    A robiles kolego ten test na CO2? cos ci wyszlo?

  2. #42
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V 150KM SPORTWAGON
    Postów
    197

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz83 Zobacz post
    A robiles kolego ten test na CO2? cos ci wyszlo?
    No nie bo było dobrze a jak zajechalem do domu to znowu mam twarde rury

    wystukane na HONOR 8

  3. #43
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDM 8v
    Postów
    96

    Domyślnie

    Jak masz ten tester to zrob test jak ci wyjdzie ze masz spaliny w zbiorniczku to znaczy ze jest problem z uszczelka lub z sama glowica.A plyn nie zmienil koloru?

  4. #44
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V 150KM SPORTWAGON
    Postów
    197

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukasz83 Zobacz post
    Jak masz ten tester to zrob test jak ci wyjdzie ze masz spaliny w zbiorniczku to znaczy ze jest problem z uszczelka lub z sama glowica.A plyn nie zmienil koloru?
    Płyn nie zmienił koloru jest cały czas różowy. Czyżby uszczelka pod głowicą trefna jakaś była bo była zmieniana

    wystukane na HONOR 8

  5. #45
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V 150KM SPORTWAGON
    Postów
    197

    Domyślnie

    Lukasz83 widziałeś te zdjęcia ? Co to za kruciec jest

    wystukane na HONOR 8

  6. #46
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDM 8v
    Postów
    96

    Domyślnie

    Jak dobrze zrozumialem to na kompletnie zimnym silniku masz duze cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym tak ze jakbys szybko odkrecil korek od zbiorniczka to by wyrzucilo plyn tak?

    - - - Updated - - -

    Widzaialem ten kruciec to pewnie jest odpowietrznik bo obok masz korek do odkrecania ale nie wiem czy tak samo jest w mojej 8v jak zona wroci autem to zerkne u siebie

  7. #47
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V 150KM SPORTWAGON
    Postów
    197

    Domyślnie

    [QUOTE=lukasz83;1953426]Jak dobrze zrozumialem to na kompletnie zimnym silniku masz duze cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym tak ze jakbys szybko odkrecil korek od zbiorniczka to by wyrzucilo plyn tak?


    Tak mam duże ciśnienie na zimnym jak i na ciepłym . Zastanawiałem się nad chłodniczka EGR może ona się zepsula

    wystukane na HONOR 8

  8. #48
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2016
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 16V 150KM SPORTWAGON
    Postów
    197

    Domyślnie

    A co dziwne zauważyłem jak silnik ostygnie to nie ma też płynu w tej rurce zaraz z góry obok chłodnicy. Tak powinno być

    wystukane na HONOR 8

  9. #49
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDM 8v
    Postów
    96

    Domyślnie

    Podjedz kolego do jakiegos warsztatu (dobrego) bo mi sie wydaje ze problem jest jak mowilismy wczesniej.Moze byc tak ze uszczelka jest dobra.Moze zle dokrecona glowica lub co gorsze jest nieszczelna i puszcza spaliny do plynu.A co do tej chlodniczki to kolego nie pomoge ci bo nie wiem i nie chce gadac jakis glupot

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Nie chce być niemiły, ale pleciesz w kółko to samo... Koledzy Ci powtarzają już chyba 20 raz żebyś zrobił test CO2, a Ty dalej w kółko to samo... Jak chcesz odpowietrzyć układ, skoro i tak po odpaleniu non stop nabija Ci ciśnienie w układ chłodzenia, najprawdopodobniej (niestety) przez UPG. Twarde węże od chłodnicy, skoki płynu w zbiorniczku, syczenie i bulgotanie płynu po odkręceniu korka (własnie wtedy schodzi ogromne ciśnienie z układu), świadczą na 95% o uszczelce bądź o pękniętej głowicy.
    Ode mnie co mogę Ci powiedzieć, to przestań już w kółko odpowietrzać, zrób test na obecność spalin w płynie chłodniczym, ewentualnie możesz jeszcze spróbować wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego, ponieważ on również ma za zadanie upuszczanie ciśnienia z układu.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 18-08-2010, 11:15
  2. Pomocy woda ucieka z układu wylatuje w kabinie...
    Utworzone przez alfasound_mania w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 13-06-2010, 16:43
  3. ucieka mi peraflu POMOCY!!!!
    Utworzone przez dlc147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory