Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: pare spraw :)

  1. #1
    bmw535i89
    Gość

    Domyślnie pare spraw :)

    1. Czy bez specjalnych narzedzi mozna wymienic drazki kierownicze ? i czy liczenie zwojow gwintu przy koncowce drazka wystarczy by moc spokojnie pojechac pozniej na ustawienie zbieznosci? Mam dostepny kanal i podstawowe narzedzia

    2. Czy sa jakies kruczki przy wymianie tylnych gum stabilizatora i lacznikow stabilizatora? Z tego co wiem zbieznosc chyba sie nie zmieni?

    3. Czy mozna regulowac kąty ustawienia kol w alfie? Chodzi o to ze gosciu od zbieznosci stwierdzil ze moje kola sa dosc mocno pochylone do zewnatrz. Jak sie przyjrzalem to faktycznie nawet na oko widac ze nie sa idealnie w pionie. Opony zimowe na ktorych kupilem auto z tylu byly bardzo zjechane od wewnatrz co chyba jest tego powodem.

    4. Czy we wszystkich 156 szyby z tylu chodza tak ledwo ledwo? Wlasnie wymienilem sobie tylny mechanizm od el. szyb ale chodzi tak jak by sie mialo zaraz zesrac . Drugie okienko z tylu tak samo z oporami. :shock:

    5. Ma ktos w wawie kabelek do podlaczenie sie do ABS i poduszek? Unidiaga mam i kabelek Viakena VAG KKL ale bez przerobki

    6. Coraz czesciej mam taki problem ze auto nie chce odpalic za pierwszym razem tylko musze krecic strasznie dlugo kilka razy (pomaga trzymanie pedalu gazu do oporu wtedy troche szybciej) Jak juz zalapie to tak jakby pracowal na jednym cylindrze :shock: i mial zaraz umrzec dopiero po chwili sie normuje.

    7. Planuje wymienic uszczelki pod kolektorami ssacymi (baranki) od strony glowicy i moze te gumowe obejmy z drugiej strony "barankow" bo przy zakladaniu gazu byly zdejmowane "baranki" ale nie byly wymienione uszczelki pod nimi i chyba tamtedy ssie lewe powietrze. Moze jakies sugestie co do takiej wymiany?

    z gory dzieki za podpowiedzi.

  2. #2
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał bmw535i89 Zobacz post
    czy liczenie zwojow gwintu przy koncowce drazka wystarczy by moc spokojnie pojechac pozniej na ustawienie zbieznosci
    wystarczy
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    olsztyn
    Auto
    alfa romeo156 1.9jtd 98r
    Postów
    362

    Domyślnie

    Cytat Napisał bmw535i89 Zobacz post
    1. Czy bez specjalnych narzedzi mozna wymienic drazki kierownicze ? i czy liczenie zwojow gwintu przy koncowce drazka wystarczy by moc spokojnie pojechac pozniej na ustawienie zbieznosci? Mam dostepny kanal i podstawowe narzedzia

    4. Czy we wszystkich 156 szyby z tylu chodza tak ledwo ledwo? Wlasnie wymienilem sobie tylny mechanizm od el. szyb ale chodzi tak jak by sie mialo zaraz zesrac . Drugie okienko z tylu tak samo z oporami. :shock:


    z gory dzieki za podpowiedzi.
    Ad4. Szyby chodzą ok smarowałeś prowadnice?? jak długo nie są używane to jest problem xD
    Ad1.Też jestem zdania,że liczenie zwojów gwintu wystarczy xD

  4. #4
    Robert70
    Gość

    Domyślnie

    4. Czy we wszystkich 156 szyby z tylu chodza tak ledwo ledwo? Wlasnie wymienilem sobie tylny mechanizm od el. szyb ale chodzi tak jak by sie mialo zaraz zesrac . Drugie okienko z tylu tak samo z oporami. :shock:

    Sprawdź gumowe prowadnice czy się nie podwinęły , co do smarowania to słyszałem (ale nie sprawdzałem i nie chcę się sprzeczać),że pomaga na krótko i potem jest jeszcze gorzej,podobno trzeba wyszorować gumowe prowadzenie szyby szczoteczką i gorącą wodą z mydłem (ja tak zrobiłem)

  5. #5
    bmw535i89
    Gość

    Domyślnie

    prowadnice czyli to co powyzej blachy drzwi czy trzeba tez zdejmowac tapicerke i smarowac cos w srodku drzwi?

  6. #6
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    zdejmujesz boczek i smarujesz te elementy, po których jeździ szyba, linki i wszystkie elementy mechaniczne. Najlepiej WD40. Popsikac nie zaszkodzi, a na pewno będzie to dobry środek konserwujący

  7. #7
    bmw535i89
    Gość

    Domyślnie

    stabilizator i laczniki zrobione teraz zabieram sie za wachacze wleczone z tylu i drazki kierownicze i inne w zwiazku z tym jeszcze pare pytan

    1. Czy wybijanie/wbijanie tulejek bez zdejmowania zwrotnicy mozna zrobic? tzn tylko zdejmujac kolo i podnoszac auto?

    2. czy po zdjeciu przepustnicy do wyczyszczenia trzeba wymieniac jakies uszczelki w v6?

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Ducrider
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Brema
    Auto
    159 1.9 16V ;156 2.4 20V sold,159 Tbi,GT QV 170 HP
    Postów
    464

    Domyślnie

    Cytat Napisał bmw535i89 Zobacz post
    1. Czy wybijanie/wbijanie tulejek bez zdejmowania zwrotnicy mozna zrobic? tzn tylko zdejmujac kolo i podnoszac auto?
    Witam,można zerknij do działu ,zrób to sam .

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał bmw535i89 Zobacz post
    3. Czy mozna regulowac kąty ustawienia kol w alfie? Chodzi o to ze gosciu od zbieznosci stwierdzil ze moje kola sa dosc mocno pochylone do zewnatrz. Jak sie przyjrzalem to faktycznie nawet na oko widac ze nie sa idealnie w pionie. Opony zimowe na ktorych kupilem auto z tylu byly bardzo zjechane od wewnatrz co chyba jest tego powodem.

    6. Coraz czesciej mam taki problem ze auto nie chce odpalic za pierwszym razem tylko musze krecic strasznie dlugo kilka razy (pomaga trzymanie pedalu gazu do oporu wtedy troche szybciej) Jak juz zalapie to tak jakby pracowal na jednym cylindrze :shock: i mial zaraz umrzec dopiero po chwili sie normuje.
    Witam,
    Co do pytania z pkt. 3, rozjechana adaptacja sterownika PB od złej regulacji LPG, rada: reset ecu wtrysku pb, ~200km jazdy w zmiennych warunkach tylko na pb, potem od nowa porządna regulacja LPG, dlaczego się tak dzieje, trochę pisania by było, załóż temat w dziale LPG to odpowiem w miarę możliwości jak najszybciej.

    Teraz pkt. 6, za kąt pochylenia tylnych kół odpowiada mocno stan tylnych amortyzatorów, jeśli amortyzator ma luz na tłoczysku wtedy koła z tyłu ustawiają się / \. Aby sprawdzić stan amorów, auto tyłem na podnośnik, łapiesz koło na górze i na dole w łapki i sprawdzasz czy nie ma luzy na amorku, od razu czuć na rękę co jest grane.

    pzdr. Grzesiek
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [33] Remont silnika kilka spraw
    Utworzone przez Piotrek98 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-10-2015, 08:28
  2. [156] Kilka spraw z audio - m.in. AUX w RNS4
    Utworzone przez Johny3 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 18:24
  3. Kilka spraw z nowa GT
    Utworzone przez MastaMari w dziale GT
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 20:10
  4. Kilka spraw z nową GT
    Utworzone przez awazruk w dziale GT
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 28-06-2014, 13:11
  5. Spraw kilka.
    Utworzone przez Fr4cTiv0 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-04-2014, 12:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory