Siemka. Ciężko jest samemu wymienić zawias tył? Cos po zimie stuka na przeglądzie zoabcze co i trzeba robić. Lepiej całe wachacze czy same tuleje?
Siemka. Ciężko jest samemu wymienić zawias tył? Cos po zimie stuka na przeglądzie zoabcze co i trzeba robić. Lepiej całe wachacze czy same tuleje?
Zmień całe wahacze, różnica w $ nie wielka. Komplet vemy na tył to ok 500 zł. Zobacz czy jesteś w stanie odkręcić długie śruby które trzymają piastę i wahacze.
Co do roboty żadnej filozofii nie ma. Żeby wyjac środkowe śruby trzeba opuścić tylną belkę, hacza śruby o bak
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez kolekszy ; 21-03-2017 o 20:32
Alfa Romeo 156 SW 1.9Jtd m-jet
HONDA CBR 1000RR REPSOL
Moja śliczna http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...jtd_m_jet.html
Człowiek jest wielki nie przez to, co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to, czym dzieli się z innymi
Kasowanie błędów -Namysłów i okolice pisać PW
Czyli takie plug&play. Raczej vemy wezmę, bo na przodzie mam od 30tysi i jest okej to na tył tym bardziej polatają. Potem jechać na zbieżność koniecznie?
Ja zmieniałem u siebie i przód i tył to tył do roboty bajkaa z przodem niestety troche walczyłem
U mnie z tyłu było wszystko ori przy wymianie nie ruszane to była tragedia... Śruby stały klucze pękały porażka nie wiem dlaczego , nie wiem jak ale całą tylną belkę popuszczałem bo nie mogliśmy wahacza poprzecznego wyjąć.
U mnie prawdopodobnie też ori siedziPoprzedni właściciel od 7 lat tyłu zawiasu nie robił
![]()
Z tyłu ten zawias jest w miarę wytrzymały. Jak wymieniałem kiedyś tył to z TRW był problem, wziąłem Delphi i jeszcze jeździ, ale MOOG jest podobno całkiem ok.
Dokładnie, ja jak wymieniałem u siebie 2 lata temu, to jeszcze oryginał siedział. Tył jest lekki, wiec zawieszenie tak nie dostaje jak z przodu. Szczególnie w dieslu, silniki są cięższe od benzyny.