Strona 24 z 48 PierwszyPierwszy ... 141516171819202122232425262728293031323334 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 471

Temat: 147 1.6 TS Turbo---> 2.0 TS Turbo

  1. #231
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Spradz dokladnie pompe oleju przed montazem..
    moja nowa w 1.8 wczoraj jednak stwierdzila ze oleju z miski przy 1 starcie nie zaciagnie.. efekty mozesz sobie wyobrazic.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #232
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    A co jej było ? miała popękaną zębatkę od nowości czy co ?

  3. #233
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    100% racji. Dlatego wkładam wybrałem turbo

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Spradz dokladnie pompe oleju przed montazem..
    moja nowa w 1.8 wczoraj jednak stwierdzila ze oleju z miski przy 1 starcie nie zaciagnie.. efekty mozesz sobie wyobrazic.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Obrócę silnik na stojaku, będę laj olej w smok i kręcił wałem. Będzie OK

  4. #234
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie 147 1.6 TS Turbo---> 2.0 TS Turbo

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    A co jej było ? miała popękaną zębatkę od nowości czy co ?
    Niewiem.. idzie na reklamacje..
    podczas montazu zalana olejem, przy 1 rozruchu najpierw odpieta byla wiazka zeby olej poszedl gdzie powinien..
    pozniej doszlo do zablokowania silnika.. rozrusznik na aku z diesla nie ruszyl.. szukajac doszlismy do wior w smoku.



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #235
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał imtm Zobacz post
    100% racji. Dlatego wkładam wybrałem turbo

    - - - Updated - - -


    Obrócę silnik na stojaku, będę laj olej w smok i kręcił wałem. Będzie OK

    Nie przesadzaj, złóż po prostu całość na smarze Clevite albo Assembly Lube z Millersa.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #236
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Chodziło mi o zlecenie modyfikacji.


    Wracając do tematu - co się stało z 1.6 Turbo? Byłeś z nim na hamowni?
    1.6 nadal jeździ. Na hamowni nie byłem bo jak już miałem pojechać to powstała idea 2.0 turbo. 1.6 jedzie 230km/h więc pewnie ze 160KM jest

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    No i się wczoraj niestety sprzedała ta 147 wyścigowa.
    Ale kilka ciekawych spraw się dowiedziałem.
    [MENTION=59338]imtm[/MENTION] - bo i 1.6 i 2.0 masz w małym palcu i pewnie to wiesz - czy skrzynie w tych silnikach różnią się wytrzymałością wg Ciebie ? bo w tej wyścigowej 147 co wyżej w linku była, była skrzynia z 1.6 z krótszymi przełożeniami w porównaniu z 2.0 . A to by mi się przydało i byłby to niedrogi 'tuning' . Tylko mój mechanik sądzi że jest słabsza i się "zaraz rozleci" . Ale może nie ? w końcu 156tki 1,6 i 2.0 ważyły tyle samo praktycznie, 30 koni różnicy by robili inne wytrzymałościowo skrzynie ? no i ten z tą 147emką jeździł z tą z 1.6 w końcu . Tylko nie wiem czy z silnika 105 czy 120 koni czy to różnica jakaś?
    Andrzej, mam teraz skrzynkę z 1.6 TS 120KM z najkrótszym przełożeniem końcowym i piątką z 1.9 jtd z doblo o ile dobrze pamiętam. Seryjna piątka była za krótka. Skrzynia dostała ognia i żyje więc możesz śmiało zakładać.

  7. #237
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Dzieki!
    To na razie dalszy plan bo wymagałoby chyba rezygnacji z visco-szpery i zakupu quaifie torsena lub szukania możliwości plytkowej. A poza kosztami dochodzi obawa o narowistoc i szarpanie kierownica w przypadku tej ostatniej no i serwisowania. Nie mialem z pkytkowa stycznosci ale ponoc najwięcej daje - np gdy podbija jedno kolo , wtedy torsen nie działa.
    Ale może samo wnętrze można przełożyć.

  8. #238
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Jest jeszcze Torsen z napięciem wstępnym - choć płytka i tak będzie działać lepiej. Problem tylko w tym, że się zużywa...

  9. #239
    Użytkownik Rowerzysta Avatar imtm
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa 147 1.6
    Postów
    304

    Domyślnie

    [MENTION=3383]Andrzejsr[/MENTION] , masz szperę w 156?

  10. #240
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    On ma w dwóch Alfach szpery, kiedyś mi sprzed nosa buchnął Quaife do dopowozu

Podobne wątki

  1. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  2. Turbo do 156
    Utworzone przez bastersebek w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-05-2012, 19:56
  3. Gaz w 2.0 V6 TURBO?
    Utworzone przez jarzit w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 17:06
  4. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory