Strona 74 z 105 PierwszyPierwszy ... 24646566676869707172737475767778798081828384 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 731 do 740 z 1050

Temat: Alfa Romeo SUV- (Stelvio) 2016...

  1. #731
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Co do czasów na torach - czy ty Krzysztof sobie jaja robisz i chcesz mi wmówić że ja porównuję czasy jako podstawa wyboru wozu? skąd ten głupi pomysł ? po prostu ten czas - pół minuty różnicy to naprawdę sporo tam, obrazuje jak bardzo gorsze jest nadwozie SUVa w stosunku do zwykłego. Jak pewnych spraw się przeskoczyć nie da, i jak nieuzasadnione jest Sport w skrócie SUV. A tym bardziej w reklamach Alfy Romeo.
    Ależ skąd, dlaczego miałbym sobie robić jaja? Przekonałeś mnie tym czasem na ringu. Przecież każdy nabywca Stelvio pierwsze co zrobi po wyjechaniu w salonu, to pojedzie sprawdzić się na ringu z innymi kierowcami i nie daj Boże trafi tam na Giulię Q i będzie musiał sobie palnąć w łeb, jak się dowie, że w jego nowym szpanerskim SUVie ten Sport jest tylko z małej litery i dał się perfidnie naciągnąć FCA na kasę
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  2. #732
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Otóż Kolego Wichura83, jak już tak "kolegujemy" to w środku zdania które cytujesz i najwyraźniej "ignorujesz" jest jak byk - w jednym segmencie cenowym
    Czego nie wziąłeś pod uwagę. Nie śmiałbym powiedzieć - zignorowałeś, bo przecież to by zakrawało na ignorancję.

    I otóż dla BMW 3 Touring - Kombi poj bagażnika : 496 litrów , cena od : 132700zł

    odpowiednikiem cenowym jest nie X3 jak zasugerowałeś ( X3 startuje cenowo od >163tys zł - trzydzieści tysięcy zł różnicy ) a BMW X1 - z ceną od uwaga : 129700zł .
    Idać Twoim tokiem rozumowania Stelvio NIE JEST W TYM SAMYM SEGMENCIE CENOWYM.

    Najtańsze Stelvio - 170.000. Najtańsza Giulia z AT8 - 149.000. Czyli 21 tysięcy różnicy. Ale idźmy dalej:

    Giulia Super 2,2D 180KM AT8 RWD - 163.000,
    Stelvio Super 2,2D 180KM AT8 RWD - 180.000.

    17 tysięcy różnicy.

    Giulia Super 2.0 200 KM AT8 RWD - 155.000,
    Stelvio Super 2.0 200 KM AT8 Q4 - 182.000.

    27 tysięcy różnicy (ale Giulia RWD).

    Giulia Veloce 280KM AT8 Q4 - 195.000,
    Stelvio First Edition 280 KM AT8 Q4 - 232.000.

    37 tysięcy różnicy!

    Oczywiście nie wiem ile kosztowałaby Giulia SW, różnica w przypadku 159 i 159 SW była 5-6k. To o czym my rozmawiamy, skoro to nie jest ten sam segment cenowy?
    Ostatnio edytowane przez Wichura87 ; 05-04-2017 o 07:53

  3. #733
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,471

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysztof Zobacz post
    Ależ skąd, dlaczego miałbym sobie robić jaja? Przekonałeś mnie tym czasem na ringu. Przecież każdy nabywca Stelvio pierwsze co zrobi po wyjechaniu w salonu, to pojedzie sprawdzić się na ringu z innymi kierowcami i nie daj Boże trafi tam na Giulię Q i będzie musiał sobie palnąć w łeb, jak się dowie, że w jego nowym szpanerskim SUVie ten Sport jest tylko z małej litery i dał się perfidnie naciągnąć FCA na kasę
    Ja ?
    Ja nawet nie sądziłem że komuś przyjdzie do głowy po torze tym jeździć to Archi podał ten czas, pokazując jak psuje auto masa i środek ciężkości wyższy. Mnie to ani ziębi ani grzeje, bo ja wiem, że to się nie nadaje do takiej jazdy, ale - co rusz się pojawiają głosy jakież to 'dynamiczne' , jakie 'sportowe' . Więc widać jakie. A, i jeszcze przyczepę pociągnie, no bo nic innego jej nie pociągnie oczywiście i tu kierowca Giulii sobie z kolei w łeb palnie, że cholera mógł Stelvio kupić to by konie czy jacht woził. Choć zaraz, nie palnie. Może jednak to wszystko przyczepić jak zechce. Nie tracąc tej pół minuty. W zasadzie niczego nie tracąc. No , poza centymetrami w górę o ile mu brakuje i podążaniem za stadem.

    Wichura87 - piszę Ci, że SUV nie jest pojemny, że bardziej pojemne jest kombi.
    Zeszło na BMW bo zechciałeś porównywać auta różne . Nie jest to żaden mój, ani w ogóle tok rozumowania, i nigdzie dalej nie pójdziemy, przynajmniej ja.
    jakiś współny mianownik przy porównywaniu musi być prawda ? no bo dlaczego niby miałbym X5 z kombi 3ki porównywać ? dlaczego nie 1kę z X5 ? wszystko można porównać. Dlatego w jednej klasie cenowej bo mamy założenie : aha, potrzebuję auta do XXXzł. Idę do BMW (bo Alfa nic nie ma do porównywania) i tam w tej cenie mam X1 lub 3 Touring. Więc po co mam patrzeć na Większe SUVy jak nie wchodzą w rachubę ??? to mogę na kombi 5tki popatrzeć i tak bez końca.
    A Ty mi cennik Giulii przytaczasz diabli wiedzą po co.

    Jednoznacznie w tej samej klasie cenowej SUV jest mniejszy niż kombi i kropka. A ze Alfa nie ma materiału do porównań ? Chodzi o ogólne zasady, jakby miała , polityka cenowa byłaby jak w BMW, nie kwotowo, ale zasada - mniejszy SUV w cenie większego kombi.

  4. #734
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Mimo usilnych starań nie mogę zrozumieć, jak można porównać BMW 3 Touring do X1, a nie do X3, które ma tę samą płytę podłogową i generalnie bazuje na serii 3.
    Ale jeśli już porównujesz ceny, to weź porównywalne modele 3 Touring i X3, bo zakłamujesz rzeczywistość:

    X3 18D 150KM M6 - 163.300 (najtańsze X3 w ofercie),
    3 Touring 318D 150Km M6 - 150.100.

    A więc różnica sprowadza się do 13 tysięcy złotych, a nie 30 tysięcy tak jak pisałeś porównując najtańsze modele nie patrząc kompletnie na silniki.
    To tak dla porządku dyskusji, ale nie ma sensu dalej dyskutować, bo ani Ty mnie nie przekonasz, ani ja Ciebie.

    A niestety czy Ci się to podoba czy nie, ludzie jednak kupują SUVy na potęgę (ktoś im karze płacić drożej za mniej?), a dzięki temu beznadziejnemu SUVowi Alfa być może będzie mogła robić kolejne sedany. Porsche dzięki Macanowi może robić swoje flagowe modele.
    Ja na razie SUVa nie kupię, wybrałem liftbacka, ale za 5 lat mając mam nadzieję dwójkę dzieci (a wtedy niemal każdy facet zmienia podejście do aut) z pewnością wybiorę SUVa Alfy, a nie kombi, o ile w ogóle powstanie.

  5. #735
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Andrzejsr, utwórz nowy temat w HydePark, gdzie będziesz dyskutował z innymi nad sensem (czy też brakiem sensu) istnienia SUVów a nie zaśmiecasz tutaj.
    Nie każdy ma ochotę w temacie o Stelvio czytać twoje wywody w tak ogólnych kwestiach.

    Przez ten śmietnik ledwo zauwazyłem post deadswine o nowych silnikach dla Stelvio! Dla tych co przegapili: http://www.forum.alfaholicy.org/giul...ml#post1959501
    Fajnie, że trzymają się cały czas napędu Q4 dla każdej wersji - chociaż pewnie z czasem, aby obniżyć cenę udostępnią RWD.
    Pozdro,
    Bartas

  6. #736
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Jest już pełny cennik. I jest diesel RWD.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	stelvio_ceny.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	46.2 KB
ID:	225664

  7. #737
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Panowie, coś z tematu obok, podpowiadam jakby ktoś przegapił, "Pertyn ględzi" tym razem o Stelvio FE

    https://www.youtube.com/watch?v=NCGezN1gcu0
    Alfa Romeo Nel Cuore

  8. #738
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,471

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    ..A niestety czy Ci się to podoba czy nie, ludzie jednak ...
    ba, a czegóż to ludzie nie robią. Krzyczą jak pięknie cesarz jest odziany, gdy jest nagi.
    (przepraszam , ale nie wnikałem w szczegóły w wersje BMW, i tak nie było łatwo mi na ich stronę z modelami wejść, więc brałem po uwagę "cena od". Wszystko można tak skonfigurować, że będzie tańsze lub droższe, oczywiście. Ale na czymś trzeba bazować. A najpraktyczniej - cenie wyjściowej czy jej pułapie jakimśtam założonym.
    Tak czy siak, więcej i lepszego auta dostaniemy w kombi a nie suvie. Generalnie, bo oczywiście Alfa ma w d kombi.

    bartas82- nie zakładam tematu, zareagowałem na mit o zdolnościach przewozowo-przyczepowych suva, jakoby wykraczających ponad inne typy nadwozia. Bo ja wiem czy to taki pozatemat? podstawy?

  9. #739
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Ja ?
    Ja nawet nie sądziłem że komuś przyjdzie do głowy po torze tym jeździć to Archi podał ten czas, pokazując jak psuje auto masa i środek ciężkości wyższy. Mnie to ani ziębi ani grzeje, bo ja wiem, że to się nie nadaje do takiej jazdy, ale - co rusz się pojawiają głosy jakież to 'dynamiczne' , jakie 'sportowe' . Więc widać jakie. A, i jeszcze przyczepę pociągnie, no bo nic innego jej nie pociągnie oczywiście i tu kierowca Giulii sobie z kolei w łeb palnie, że cholera mógł Stelvio kupić to by konie czy jacht woził. Choć zaraz, nie palnie. Może jednak to wszystko przyczepić jak zechce. Nie tracąc tej pół minuty. W zasadzie niczego nie tracąc. No , poza centymetrami w górę o ile mu brakuje i podążaniem za stadem.
    Główny problem polega na tym, czym tak naprawdę jest (powinien być) prawdziwy SUV jako osobna klasa aut. Ani to terenówka, ani to bagażówka, ani to wyścigówka, ale w większym lub mniejszym stopniu spełnia te 3 tak różne (sprzeczne) funkcje w jednej budzie, chociaż w żadnej z tych kategorii nigdy nie będzie lepszy od analogicznego auta w konkretnej klasie.

    Co w SUVie jest z terenówki? Podniesione zawieszenie i napęd 4x4, ale to napęd dołączany, a nie stały i bez przełożeń terenowych (reduktora). Wystarczy, żeby nim wjechać do lasu, ale już nie do off-roadu.

    Co w SUVie jest z bagażówki? Niewiele - pojemność bagażnika i krawędź załadunku porównywalna do kombi - przewieziesz nim wygodnie dużego psa, ale lodówki nadal do niego nie załadujesz

    Co w SUVie jest z wyścigówki? Poza mocnym silnikiem, to chyba nic więcej. Wystarczy, żeby pogonić kogoś po autostradzie, ale na tor, czy do rajdów to się nie nadaje.

    Możesz kupić 3 różne auta i każde z nich będzie spełniać swoją podstawową funkcję lepiej od SUVa, albo pójść na kompromis i mieć to wszystko w nieco gorszym wydaniu, ale w jednej budzie. Wybór należy tylko do Ciebie, ale Ty raczej kompromisów nie uznajesz
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  10. #740
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2014
    Postów
    883

    Domyślnie

    [QUOTE=Wichura87;195

    A niestety czy Ci się to podoba czy nie, ludzie jednak kupują SUVy na potęgę (ktoś im karze płacić drożej za mniej?), a dzięki temu beznadziejnemu SUVowi Alfa być może będzie mogła robić kolejne sedany. Porsche dzięki Macanowi może robić swoje flagowe modele.
    Ja na razie SUVa nie kupię, wybrałem liftbacka, ale za 5 lat mając mam nadzieję dwójkę dzieci (a wtedy niemal każdy facet zmienia podejście do aut) z pewnością wybiorę SUVa Alfy, a nie kombi, o ile w ogóle powstanie.[/QUOTE]

    Ogólnie zgoda z Wichurą, choć nie do końca rozumiem przełożenie SUV i dzieci. Ok, ok, wożenie wózków, zgoda. Ale nic więcej. Problem AR polega na tym, że od zawsze były to auta specyficzne, powiedzmy, a teraz, aby przetrwać na rynku, MUSZĄ STAĆ SIĘ AUTAMI "NORMALNYMI", czyli dla Kowalskiego, co ma dzieci więc musi mieć SUVa bo sąsiedzi mają.
    Szkoda legendy ale rozumiem wymogi biznesu i rynków.

Podobne wątki

  1. [Temat organizacyjny] V Ogólnopolski Zlot Alfa Romeo 166 16-19 czerwca 2016
    Utworzone przez marek230482 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 239
    Ostatni post / autor: 25-09-2016, 16:05
  2. Alfa Romeo Amore - 27.08.2016
    Utworzone przez boratsc w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2016, 07:35
  3. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 08-04-2016, 22:38
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-04-2016, 15:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory