wg mnie to kolego również głupoty piszesz, nie ważne czy to tdi czy jtd czy benzyna, prawidłowo po rozgrzaniu ma stać 90 i koniec i to jest optymalna temperatura chłodzenia silnika,
wracając do mojego pytania wiem że coś jest nie tak dlatego pytam co? bo jakby było poniżej 90c i na biegu jałowym by rosło do 90 to wiem że termostat, ale że rośnie powyżej 90c to wiem że może być uszczelka pod głowicą ale to narazie wykluczam i doszedłem (tak mi się wydaję) za waszą pomocą do tego że wentylator jest nie dokońca sprawny gdyż 1 bieg nie chodzi dopiero jak temperatura wyższa to 2 się załącza
problem o tyle nie duży co zakup tego opornika jest problemem byłem wczoraj w lublinie w kilku sklepach i wszyscyjakby pierwszy raz o tym słyszeli
---------- Post dodany o godzinie 12:27 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 12:18 ----------
panowie , jeszcze mam pytanko odnośnie silnika, po wpisaniu VIN pokazało mik dwa modele, i teraz skąd mam widzieć który mam??
116.246.0(0) BN 1.9 JTD CF3 110CV PROGRESSION C/CONDIZIONATORE AR 37101
116.246.0(1) BN 1.9 JTD CF3 115CV PROGRESSION C/CONDIZIONATORE 937A2.000