Za 10 tys zł nie wsadzisz TBi. Chyba że wyciągnięsz ten silnik ze szrotu i byle jak.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Zrobic remont po bozemu i tyle.
Swap to loteria,ale jezeli portfel pozwala pofantazjowac,to wkladaj 3.0 lub 3.2 busso.
Najlepsza opcja.
Jeżeli ograniczeniem są pieniądze to nie ma co się bawić w swap, tylko naprawić/wyremontować porządnie obecny i cieszyć się jazdą. Te zmieszczenie się w 10k to nie uda się nawet mając dużego farta z przekładką. To nie jest łatwa przekładka, nikt tego nie robił (ciekawe dlaczego). Skończy się to rozgrzebanym samochodem, wkurzonym właścicielem, mechanikiem... A efektu nie będzie wcale. Zbliżysz się finalnie do kosztu normalnego TBI, a będziesz miał ulepa, którego będzie trudno sprzedać.
Yhym czyli teoria się potwierdza. Trzeba było dołożyć 20 i kupić TBI a nie paplać się z JTS em... Tak to jest jak człowiek szuka oszczędności a nie idzie za głosem rozsądku...
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
To po co było zakładać temat?
Coś na zasadzie:
- Pomóc Ci?
- Nie trzeba
- No to Ci pomogę...!
Jeśli liczysz na to, że ktoś Ci kiedyś zapłaci za to, że masz auto z innym silnikiem niż dedykowany to możesz się mocno rozczarować.
Skoro wiesz, że za 10000 kupisz silnik i zrobisz kompletną przekładkę z adaptacją elektroniki i mechaniki to nie marnuj czasu tylko do dzieła.
Imho z remontem najmniejszy problem, auto po jakims czasie bedzie bez problemu sorzedawalne i do ofarniecua wszystko w 2-4 tygodnie.
Swap to tzw never ending story i liczyl bym koszty na ok 15tys zl.
JTS + kompresor jakies 30 tys zl
Remont tego co masz na porzadnie pewnie ok 10 tys zl.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Remont tego JTS to pewnie granice 2-3 tys PLN (włączając w to wymianę głowicy na inną, bo pewnie stąd problemy).
Swap jest bez sensu z wymienionych już przyczyn.
Drogi kolego, szukałem tutaj rady kogoś, kto bawił się już w takie rzeczy, zna temat i potrafi doradzić na podstawie konkretnych argumentów. Nie założyłem tematu po to, żeby ktoś sobie phejtował czy prawił morały nie mając z tym doczynienia. Znalazłem okazję w mojej głowie zrodził się pomysł więc przyszedlem tu po radę. Czegoś się dowiedziałem, rzeczy mniej konkretnych i trochę bardziej. A teraz czas na mój krok.
Jutro będę dzwonił do dwóch firm które zajmują się takimi przekładkami. Jeżeli otrzymam jakąś konkretną odpowiedź to podzielę się z wami wiedzą.
Poprostu czuje się rozczarowany wpakowałem już w ten samochód sporo pieniędzy a on po raz kolejny zawodzi... Najgorsze jest to że nic na to nie wskazywało początkowo silnik wydawał się być w całkiem niezłej kondycji. Zresztą nawet teraz pracuje dość kulturalnie.
No cóż dam znać czego się dowiedziałem.
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Remont JTS za 2-3K gdzie tak tanio robią? Bo w normalnym warsztacie to nierealne. Połowa tej kwoty to będzie robocizna.