Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 61

Temat: Swap silnika 1.75 TBI w miejsce 2.2 JTS

  1. #51
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie Swap silnika 1.75 TBI w miejsce 2.2 JTS

    Wszystko zalezy od zakresu prac ktory zostanie jakos okreslony po zdjeciu glowicy oraz od przebiegu samochodu.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez omen ; 11-04-2017 o 14:30

  2. #52
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,245

    Domyślnie

    Ile ten silnik ma przebiegu? 280 tys km? 350 tys km? Poważnie pytam. Chyba, że to aż taki szmelc w porównaniu z silnikami innych producentów (w co nie bardzo wierzę).

  3. #53
    Użytkownik Świeżak Avatar TomSon1991
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Cieszanów
    Auto
    Była: Alfa Romeo 156 SW, 1,9JTD (85kW) 115km (mapa na 150;]) Jest: Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Ten silnik ma 157 tysięcy... W momencie stłuczki we Francji miał 144 tysiące. Pozniej trafił w moje ręce.

    Ta sytuacja jest trochę śmieszna bo ten silnik naprawdę ładnie pracuję no ale różnie to bywa. Miał być pewniak, znów niewypał.

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez TomSon1991 ; 11-04-2017 o 15:18

  4. #54
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,245

    Domyślnie

    Cytat Napisał TomSon1991 Zobacz post
    Ten silnik ma 157 tysięcy... W momencie stłuczki we Francji miał 144 tysiące. Pozniej trafił w moje ręce.

    Ta sytuacja jest trochę śmieszna bo ten silnik naprawdę ładnie pracuję no ale różnie to bywa. Miał być pewniak, znów niewypał.

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
    To udokumentowany przebieg? Przód auta był uszkodzony w skutek wypadku? Ktoś robił test zawartości CO2 w układzie chłodzenia? Ubytek oleju i problem z płynem zaczął się w tym samym czasie?

  5. #55
    Użytkownik Świeżak Avatar TomSon1991
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Cieszanów
    Auto
    Była: Alfa Romeo 156 SW, 1,9JTD (85kW) 115km (mapa na 150;]) Jest: Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    To udokumentowany przebieg? Przód auta był uszkodzony w skutek wypadku? Ktoś robił test zawartości CO2 w układzie chłodzenia? Ubytek oleju i problem z płynem zaczął się w tym samym czasie?
    Tak to wyglądało, wymienione zostały elementy takie jak:
    Chłodnice z wężami, wiatrak, belka, pas, jedna lampa, maska, zdarzak. Samochód pochodzi z licytacji gdzie sprzedającym była firma ubezpieczeniowa. Nic nie było sprawdzane więc problem mógł występować wcześniej i pogłębił się teraz.

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez TomSon1991 ; 11-04-2017 o 15:45

  6. #56
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,245

    Domyślnie

    Przypomniała mi się pewna historia którą kiedyś czytałem w jednej z gazet motoryzacyjnych...

    Pewien facet miał samochód, pojawiły się problemy z olejem i płynem chłodzącym... podejrzenie: problem z UPG lub pękła sama głowica. Co zrobił? Za namową kolegi zaczął jeździć w kółko po rondzie, aż ktoś na nim wymusił pierwszeństwo... gaz do dechy... uszkodzony przód... Wrak został w rękach firmy ubezpieczeniowej

  7. #57
    Użytkownik Świeżak Avatar TomSon1991
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Cieszanów
    Auto
    Była: Alfa Romeo 156 SW, 1,9JTD (85kW) 115km (mapa na 150;]) Jest: Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    Przypomniała mi się pewna historia którą kiedyś czytałem w jednej z gazet motoryzacyjnych...

    Pewien facet miał samochód, pojawiły się problemy z olejem i płynem chłodzącym... podejrzenie: problem z UPG lub pękła sama głowica. Co zrobił? Za namową kolegi zaczął jeździć w kółko po rondzie, aż ktoś na nim wymusił pierwszeństwo... gaz do dechy... uszkodzony przód... Wrak został w rękach firmy ubezpieczeniowej
    Tak tylko że tym razem ktoś jeździł w kółko i zatrzymał się na slupku:p dlatego kupiłem ten samochód bo podłużnice nie zostały uszkodzone. Wiem ile pieniędzy tam włożyłem i na co.

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

  8. #58
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Mogło to być zaniedbanie poprzedniego właściciela. Zbyt dynamiczna jazda na okrągło czy deptanie na zimnym.
    Mój ma 160 tyś. i normalnie oleju nie bierze. Za wyjątkiem jazdy autostradowej z prędkościami w Polsce niedozwolonymi, ostatnio po 2000 km takiej trasie musiałem dolać 200 ml.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #59
    Użytkownik Świeżak Avatar TomSon1991
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Cieszanów
    Auto
    Była: Alfa Romeo 156 SW, 1,9JTD (85kW) 115km (mapa na 150;]) Jest: Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
    Postów
    97

    Domyślnie

    I to jest różnica, ja trzy dni temu przyjechałem z holandii. Odcinek 1500km średnia prędkość na komputerze około 120km/h czyli w praktyce głównie 140km/h. Kilka razy jak byłem zmęczony przegonilem go szybciej, żeby nie było zbyt monotonnie. Raz przeciągnąłem go do końca czyli okolice licznikowego 225 (licznik o 10km/h + zawyża wartości w stosunku do GPS).
    Ubytek oleju po trasie:
    Z poziomu max do minimum, czyli sporo.
    O płynie nie wspomnę bo zostało go na dnie...

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

  10. #60
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Może być tak, że po wypadku ktoś nie zgasił silnika i chodził dłuższy czas bez wody gotując silnik. Znam prawie nowe auto, w którym kierowca zasłabł przy ruszaniu spod domu i wpadł do miękkiego rowu dachując. Nie zgasił silnika po wypadku. Uszkodzenia blacharskie niewielkie. Po doholowaniu auta do warsztatu okazało się, że silnik zatarł się na panewkach, bo nie było smarowania jak auto leżało na dachu z włączonym silnikiem. Takie niestety przygody zdarzają się bardzo często przy autach powypadkowych.

    W wypadku tej Brery trzeba byłoby po prostu zrobić porządną diagnostykę – miejmy nadzieje, że to tylko przepalona UPG oraz ewentualnie uszczelniacze zaworowe. Ale może trzeba popatrzeć czy np. przy wypadku nie uszkodziło gdzieś silnika, często uszkodzenia to wyrwana łapa silnika powodująca uszkodzenie bloku silnika.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 11-04-2017 o 16:57

Podobne wątki

  1. [75] SWAP silnika czy remont silnika?
    Utworzone przez Alfista92 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-01-2015, 21:02
  2. Przekładka silnika 1,9JTD 110KM w miejsce 105KM
    Utworzone przez FXX w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 14:38
  3. SWAP 2,4 20v 175km w miejsce 1,9 16v
    Utworzone przez rybakmj w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 131
    Ostatni post / autor: 09-12-2011, 18:55
  4. [75] Swap silnika V6 24V
    Utworzone przez zielony75 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 22-10-2010, 17:51
  5. [33] Przekładka silnika 1.4 na miejsce 1.7 16V
    Utworzone przez zuurooo w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-09-2009, 12:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory