Powszechny problem w trupach z przekreconymi licznikami serwisowanymi u kowala w stodole. Zgadza sie.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Powszechny problem w trupach z przekreconymi licznikami serwisowanymi u kowala w stodole. Zgadza sie.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.
Skoro mówią o tym na forum Accorda to oznacza duży problem i błąd konstrukcyjny. Na równi z reszta z niektórymi opisywanymi tutaj kwestiami tyczącymi sie Alf. Trzeba brać pod uwagę ze sworzeń moze wypaść w Accordzie tak jak klapy w Alfie. MOZE.
Ja po sprzedaży 159 chciałbym spróbować Lexa IS 250 w automacie z roczników 2007-2009. Jeździł ktoś z Was? Dużo dobrego o tym bolidzie słyszałem. Ale co z tego wyjdzie to zobaczymy, bo dość mało tych aut na rynku do wyboru, a jak już się coś godnego uwagi i bezwypadkowego pojawia to w kosmicznej cenie typu 50 koła za 2007 rocznik![]()
Ostatnio edytowane przez piotrekkr ; 14-04-2017 o 18:58
[MENTION=25058]FXX[/MENTION] wskaz przypadek accorda serwisowanego w aso w ktorym to sie stało, to przyznam ze to problem konstrukcyjny.
Jezdzilem Hondami i znam te auta. Te sworznie wytrzymuja nie raz 300 tys km. Pokaz mi jakas czesc w innym aucie ktora tyle przejezdzi. Tak samo bylo rozwiazane zawieszenie we wszystkich civicach produkowanych w latach 92-00 pozniej zdaje sie tez. Jakos sie nie slyszy o pladze odpadajacych kol w Hondach. Nie stoja na poboczach, nie jezdza lawetami. Nie wiem jak trzeba ignorowac stan zawieszenia zeby kolo odpadlo.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.
Jeszcze jedno. Na osiedlu parkuje jeden accord w ktorym skrzypi zawieszenie - najpewniej wlasnie te sworznie. Zwrocilem kiedys wlascicielowi uwage, bo wiem jak to jest zrobione i sam w civicu wymienialem te czesci przy 320 tys.km. gosc stwierdzil ze byl 2 miesiace temu na skp i nie ma luzow to mozna jezdzic. Od tamtej pory minelo chyba 4 miesiace. Dalej jak zasuwa na parkingu slychac jakby jechal tapczan z prlu. Pozniej kolo sie zlozy, ale wina bedzie na pewno po stronie producenta.
Ps. Swoja droga juz jakis czas go nie widzialem/ slyszalem.![]()
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez bobby ; 14-04-2017 o 23:26
... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.
Gadasz jak fanboy![]()
Nie wiem czemu napisanie szczerej prawdy o jakosci projektow i wykonania niektorych elementów Alfy spotyka sie z tak abstrakcyjnymi kontrargumentami. Ktos tu slusznie powiedzial, Alfa ma swoje wady, ale ma tez zalety, wszystko jest kwestia tego czy jestesmy sklonni poswiecic jedno by zyskac cos innego.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.
Superb to to też segment D tyle że mega rozrośnięty. Dedykowany jest do calkowicie innego odbiorcy i nacisk położony jest przede wszystkim na walory praktyczne. Alfa nigdy na to nie stawiała.
Dobrze, że nie masz zamiaru porównywać 159 do Superba bo dla Alfy była by to nie lada obelgaSuper jest dobry dla tatuśkow z brzuszkiem, Alfa to samochód dla wymagającego kierowcy lubiącego czerpać przyjemność z prowadzenia.
- - - Updated - - -
Pewnie masz rację. Jak to dobrze, że ściągane przez handlarzy Alfy 159 w dieslu nie mają cofniętych przebiegów![]()