159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Mam na myśli delikatne obchodzenie się ze sprzętem, że tak to nazwę. Dobry program to bardzo dużo, a nie oszukujmy się, nie każdy jest dobry
Moment od dołu też będziesz miał trochę podniesiony. Chodzi o to, żeby nie obciążać zespołu napędowego jazdą na niższych obrotach jak i pałować auto pod maksymalnym obciążeniem. Bo wtedy żywotność się skróci.
I żeby nie było - sam korzystałem z chip tuningu i nie widzę w tym nic złego, pod warunkiem, że dba się o sprzęt.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Ja bez chipu po depnięciu do końca nie widzę dymku w lusterku i się kolegi pytałem czy dymił jak odchodziłem i mówił że nie(auto bez dpf i egr)...A po remapie na ok 250km 450NM napewno już lubi przydymić i jeszcze bym musiał się hamować bo głowica pęknie...Swoją drogą do ilu kręcicie 2.4 na rozgrzanym? Ja lubię tak do 3tys żeby nie mulić jej zawsze do 2200i żeby łapatki w turbinie pracowały i się nie zatarły
![]()
Ostatnio edytowane przez MarcinDGR ; 24-04-2017 o 12:29
2200 normalnie i 3000 od święta? Poważnie piszesz?
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Sory przesadziłem...Często zmieniam biegi przy 3000obr ale rzadko przy 4000tys... Jak ty jeździsz? Jak dobrze wyczytałem to ten silnik ma max moc i nm przy 4tys![]()
Ostatnio edytowane przez MarcinDGR ; 24-04-2017 o 12:35
Ja to zamulam... 1500-2500 normalnie, autostrada 2200 maks i od święta 3500 przez ułamek sekundy.Dlatego zdziwiłem się , że ktoś jeździ tak jak ja.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Moim zdaniem, to sa normalne obroty dla tego silnika jak sie jezdzi na codzien. Ja tez bardzo rzadko przekraczam 3 tysiace. Auto jest na tyle dynamiczne, ze przez 90 procent jazdy nie trzeba go wprowadzac na takie wysokie obroty.
Jakie macie spalanie? Ja na trasie 1000 km na autostradzie przy 130 osiagam 6.6-7 l/100 zazwyczaj.
W piatek robie trase 900 km, zobaczymy jak tym razem pojdzie![]()
Ja mam 230KM 460Nm i nie jeżdżę spokojnie. Tylko w 166, często widzi 3.500rpm. Od dołu jej nie cisne. Moment max mam przesunięty przy 3000rpm, w 2000 mam ciut mniej niż w serii, auto jeździ nic się nie dzieje![]()
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Czemu moment ograniczony dołem ?. Jaki w tym cel ?. Seryjne przeniesienie spokojnie daje rade do 550NM przy 2k, i nic złego się nie dzieje.
- - - Updated - - -
Max moment przy 2k a moc 4k. Te motory powinno się jak najczęściej kręcić ponad 4k, żeby geometria miała okazje popracować w całym zakresie.
Ostatnio edytowane przez mlody2788 ; 24-04-2017 o 13:43
SCYZ-GUM , Myślenice , 3-go Maja 22
Modyfikacje Mechaniczne, Serwis, Sprzedaż AR