Strona 4 z 21 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 202

Temat: [Giulia] Kampania 6118, problemy z przyszpieszaniem po aktualizacji.

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebol75
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce, 159JTDm150@192/405, 147JTD
    Postów
    283

    Domyślnie

    A jaka masz wersje oprogramowania? Ja mam 001.011.020 i nie działa mi muzyka z telefonu i pendriva, w salonie na starszej wersji - 001.011.002 połączyłem sie bez problemu...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #32
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Latrunculus
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Giulia 2.0 Super
    Postów
    23

    Domyślnie

    Objawy "lagującego trybu D" które dotyczą mojego auta po aktualizacji, zostały zaobserwowane przez kolejnego użytkownika Giulii, co może wskazywać na tezę że producent z nieznanych przyczyn znacznie zmienił charakterystykę samochodu. Ten downtuning jest o tyle dziwny, że udowodniono że wersja 200 konna i 280 konna dwulitrowej benzyny różnią się wyłącznie oprogramowaniem a 200 konna Giulia zamienia się w 280 konną Giulię po wgraniu oryginalnej mapy od Veloce.

    Serwis nie ma możliwości wgrania poprzedniej mapy bo sprzęt którym dysponują pozwala wyłącznie na instalowanie aktualizacji które udostępnia serwer producenta.

    Zgłosiłem mój problem do dealera, ale do tej pory nie udzielili mi odpowiedzi. Pozostaje mi chyba złożenie oficjalnej reklamacji.

    Właściciel Giulii z podobnymi objawami, zabrał ją przed aktualizacją na hamownię. Zauważywszy wolniejszą reakcję auta na gaz po aktualizacji znów zamówił wizytę na hamowni. W przyszłym tygodniu okaże się czy zmieniono jedyne odpowiedź silnika i skrzyni biegów na wciśniecie pedału gazu czy może osiągi auta również uległy zmianie. Według mojego subiektywnego odczucia, auto jest wolniejsze po aktualizacji. Zobaczymy co powiedzą pomiary.

  3. #33
    Świstak_326
    Gość

    Domyślnie

    do Latrunculus
    Ile zapłaciłeś za swoją ?

  4. #34
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Pajęczno
    Auto
    Giulia
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał Latrunculus Zobacz post
    Ten downtuning jest o tyle dziwny, że udowodniono że wersja 200 konna i 280 konna dwulitrowej benzyny różnią się wyłącznie oprogramowaniem a 200 konna Giulia zamienia się w 280 konną Giulię po wgraniu oryginalnej mapy od Veloce.
    Możesz dać link gdzie udowodniono, że silnik Veloce różni się tylko mapą?

  5. #35
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Latrunculus
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Giulia 2.0 Super
    Postów
    23

    Domyślnie

    Wysłałem Ci na PW. Jak będę miał już 10 postów to sam założę wątek na forum i podam źródła.

  6. #36
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2017
    Mieszka w
    Pajęczno
    Auto
    Giulia
    Postów
    102

    Domyślnie

    Komentarz od [MENTION=74186]Latrunculus[/MENTION]

    Strona Squadra Tuning z Holandii, którym jako pierwszym udało dostać się do ECU Giulii:
    https://www.squadra-tuning.nl/chiptu...pgrade-280-pk/

    Typ który wgrał soft z veloce w Squadra:
    http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ded-today.html

    Wątek w którym chłopaki z Autolusso http://www.autolusso.co.uk/ którzy specjalnie kupili wersję 2.0 200KM żeby rozebrać ją na części pierwsze i sprawdzić możliwości tuningu, potwierdzają że silniki są identyczne co do każdej części.
    http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...d-280cv-2.html
    Ostatnio edytowane przez saycool ; 07-05-2017 o 10:13

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar uTvo0
    Dołączył
    02 2017
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta (2013-2018) 1,4 TB 170 KM, Giulia Veloce (2018)
    Postów
    301

    Domyślnie

    Cytat Napisał saycool Zobacz post
    Komentarz od [MENTION=74186]Latrunculus[/MENTION]

    Strona Squadra Tuning z Holandii, którym jako pierwszym udało dostać się do ECU Giulii:
    https://www.squadra-tuning.nl/chiptu...pgrade-280-pk/

    Typ który wgrał soft z veloce w Squadra:
    http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ded-today.html

    Wątek w którym chłopaki z Autolusso http://www.autolusso.co.uk/ którzy specjalnie kupili wersję 2.0 200KM żeby rozebrać ją na części pierwsze i sprawdzić możliwości tuningu, potwierdzają że silniki są identyczne co do każdej części.
    http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...d-280cv-2.html
    Dla mnie to jest duży problem. Płacić lekko 30k PLN więcej by mieć ten sam silnik, tylko z inną mapą? Mam nadzieję, że ten temat zostanie przez AR jakoś skomentowany i najzwyczajniej obniżą cenę Veloce lub dodadzą coś ekstra..

  8. #38
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Latrunculus
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Giulia 2.0 Super
    Postów
    23

    Domyślnie

    Powód jest trywialny - FCA nie zdążyło z uruchomieniem nowej linii produkcyjnej silników na premierę Giulii, więc pierwsze egzemplarze benzynowe wyposażone zostały w tę samą dwulitrową jednostkę napędową.

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał uTvo0 Zobacz post
    Dla mnie to jest duży problem. Płacić lekko 30k PLN więcej by mieć ten sam silnik, tylko z inną mapą? Mam nadzieję, że ten temat zostanie przez AR jakoś skomentowany i najzwyczajniej obniżą cenę Veloce lub dodadzą coś ekstra..
    Przecież to 30K różnicy w cenie to nie jest tylko za 80 KM! Jak odliczysz standardowe wyposażenie Veloce, którego nie ma w Super, to za te 80 KM extra wyjdzie może 5K
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  10. #40
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,475

    Domyślnie

    Cytat Napisał Latrunculus Zobacz post
    Powód jest trywialny - FCA nie zdążyło z uruchomieniem nowej linii produkcyjnej silników na premierę Giulii, więc pierwsze egzemplarze benzynowe wyposażone zostały w tę samą dwulitrową jednostkę napędową.

    Pierwsze 200 konne czy pierwsze 280cio konne ?
    W sumie to jak na Włochów całkiem prawdopodobne , cały Kazik, cały on
    (edit, aaa już doczytałem na Alfaowner, czyli kto planował 200konną Giulię to śpieszyć się powinien, bo później będą niemodyfikowalne na 280 koni)

    Się odechciewa tych Alf naprawdę. Kilka raptem sztuk na forum, przebiegi znikome i już cieknące płyny, padający aku, i psute specjalnie przez serwis oprogramowanie. Super po prostu.
    Ostatnio edytowane przez Andrzejsr ; 08-05-2017 o 09:31

Podobne wątki

  1. [159] Po aktualizacji Bleu&Me brak nawigacji
    Utworzone przez wariiat w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-11-2015, 13:06
  2. [Brera] Connect Nav padło podczas aktualizacji
    Utworzone przez badylija w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-10-2015, 16:29
  3. [159] Blue&Me - 'error 10' przy próbie aktualizacji
    Utworzone przez bikerserwis w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-06-2012, 14:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory