Magil Ty jakiś szowinista jesteś!
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Magil Ty jakiś szowinista jesteś!
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Narzędzia są ważne i nie będę tego kwestionował.
Jak sobie poradzić bez? Górne koło blokujemy sobie prętem 9 mm, można wykorzystać śrubę, wiertło etc (8 mm krzywdy nie zrobi).Oczywiście robimy to w miejscu blokady. Dolne koło ma ok 28 zębów...jeśli nie narysujesz sobie znaków pędzlem ławkowcem to przesunięcie o jeden ząbek to ok 1 cm...no bez jaj jeśli ktoś ma takie problemy ze wzrokiem to niech posiedzi w domu. Dobrze jest narysować sobie trzy znaki obok siebie. Fabryka tego lepiej nie wymyśli. Oczywiście nie muszę dodawać, że nałożenia paska nie można pomylić o ćwierć czy pół ząbka. Można o cały, ale to już ustaliliśmy, ze jeśli jest się precyzyjnym to nie da rady.
Powodzenia.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
- Kobieta widziała wszystko, co może potem zbadać. Nie widziała wymiany zawieszenia, bo na razie nie ma czujnika wibracji.
- Jasne, że sąd powoła swojego biegłego, ale chodzi o to by do sądu nie iść. Rzeczoznawca z PZMOT – tak najlepiej. Pismo reklamacyjne wymusza odpowiedź na piśmie, a to już mechanik musi się zastanowić co napisać, by odmówić gwarancji. Określenie przyczyny – daje podstawy do sformułowania pisma. Ponadto w tej sprawie, wszystko opiera się na wymiarach, jeśli użyją narzędzi w tej samej skali, opinie możliwe, że będą zgodne.
- To chyba na wojnie, w warunkach polowych, ale wtedy może się uda, że prędzej nas zestrzelą niż silnik się wykopyrtnie.
- Kwestia skali, ot co.
- Przy wspomnianych problemach ze wzrokiem – to już będzie 20st na waleA jeszcze nie wiemy, czy GMP gdzieś nie uciekło…
- przesunięcie wałków o kilka mm, powoduje zmiany w fazach i GMP na poziomie, o którym pisałam, a to skutkuje przesunięciami ciśnień w silniku.
- Co jak poprzednik źle ustawił, albo jak na kołach jest kilka znaków?
Mnie to już nie wzrusza. Po prostu sprawdzam oscyloskopem synchronizację.
- napisałam: na wale korbowym, co czyni pewną różnicę.
A kolega widział, jak napęd rozrządu pracuje? Nie rzecz widzieć napęd, rzecz, by widzieć jak jest ustawiony i jak pracuje, nie widząc napędu.
Ostatnio edytowane przez Majka ; 11-05-2017 o 20:45
Zabrać tej dziewczynie zabawki. Natychmiast!
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
A co nie da się tego sprawdzić oscyloskopem?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Da się, tylko nikt o zdrowych zmysłach po zmianie rozrządu tego nie robi. Dla pewności używa się blokad, co jest pewniejsze i bezpieczniejsze. Który mechanik ma oscyloskop? Takie serwisy na palcach jednej ręki można pewnie wymienić.
W takie rzeczy można bawić się na uczelni.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Zgadzam się z QUBA w tym silniku bez problemu można na swoje znaki ustawić rozrząd.2 do blokady wałka rozrządu nie musi być specjalna blokada każdy kto robił widział ten silnik wie o co chodzi. Tak samo z wałem sprawdzasz w jakiej pozycji są tłoki.
A wyobraźmy sobie sytuację, że mechanik śmieszek rozebrał głowicę i przestawił względem siebie wałki. Co pokaże oscyloskop czytający sygnał z prawidłowo ustawionego wałka? Czujnik jest jeden prawda?
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...