A może połácz jako Mito
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
A może połácz jako Mito
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
poszukam więc julki i gp w mesie![]()
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Dzisiaj chciałem z ciekawości zrobić to w Julce.Poległem .
Niczym nie mogłem tego zrobić
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
tak jak pisalem. alfa obd na andku dala rade na kolegi sprzecie. mesem mi nie poszlo. poszukam alfa obd na kompa moze sie uda
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Mi nie dała ,zapytaj kolegi na jakim kablu to robił?
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
elm 327 bluetooth
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Dzięki
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Temat przydławienia nie daje mi spokoju... zrobiłem logi i kolega z Fiat Klub Polska tak mi odpisał
"Co zauważyłem.
1. Przy jednym z odpaleń napięcie akumulatora spadło poniżej 10V. - aku się kończy żona mu dała radę![]()
2. W czasie szarpania obrotami szarpało również kątami wyprzedzenia zapłonu - coś tu może być w temacie. Może jest problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu, wału korbowego, tudzież coś z cewkami. Trudno powiedzieć, ale to wygląda bardzo dziwnie.
3. Może problem jest z przepustnicą (np. zabrudzona), o której istnieniu w MultiAir dowiedziałem się z forum - też może wpływać na punkt 2.
Więcej nic dziwnego nie znalazłem."
Może ktoś z Was się wypowiedzieć?? może ktoś zerknie na logi?? ostatnio wymieniłem świece i auto chodzi płynniej nie mniej jednak zauważam minimalne wibracje które przenoszą się na lewarek biegów przy mocnym przyśpieszaniu z niskich obrotów szczególnie na 3 biegu. we wrześniu mam termin wymiany oleju będziemy z kolegą przy okazji ściągać moduł ma i zobaczymy co z tulejami.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...