Strona 36 z 45 PierwszyPierwszy ... 2627282930313233343536373839404142434445 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 447

Temat: 330mm Brembo Alfa 156

  1. #351
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Raczej nigdzie. Kombinacji zacisk-tarcza jest sporo, nawet nie wiadomo co konkretnie chcesz. A ci co dorabiają to raczej sprzedają w zestawach bo chcą zarobić.
    Większość kombinuje sama w tym i ja kiedyś.
    Konktetnie to chce władowac zestaw dokładnie z crosswagona do 156FL 2.4jtd czyli zostaje mi albo robienie rysunku i gdzies wysłac albo wysylka zestawu ze zwrotnica??

  2. #352
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Whiplash Zobacz post
    czyli zostaje mi albo robienie rysunku i gdzies wysłac
    Ja tak zrobiłem. 300 zł mnie kosztowało i parę dni. Zrobili z aluminium, po anodowali na czarno, pełna profeska. Jak się zdecydujesz to 5 razy przemyśl projekt i wymiary, musiałem leciutko ingerować szlifierką
    Nie wiem jakie dokładnie cross ma brembo i tarcze ale adapter musi spełnić pewne założenia - grubość, minięcie się otworów i odpowiednie odsunięcie zacisku od zwrotnicy żeby uszy zacisku nie oparły się na uszach zwrotnicy. A tolerancje muszą być mniej niż milimetrowe.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  3. #353
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    Crosswagon ma te same zaciski co duże GTA z radialnym mocowaniem.
    slavol projekt sam rysowałes czy dawałes zestaw i robili adaptery ??

  4. #354
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Sam rysowałem, ale ja zakładałem duże brembo ze 166-tki. Z adapterem radialnym będziesz miał kłopot i raczej wysyłałbym zestaw (zacisk, tarcza, zwrotnica) i będzie drożej.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  5. #355
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Sam rysowałem, ale ja zakładałem duże brembo ze 166-tki. Z adapterem radialnym będziesz miał kłopot i raczej wysyłałbym zestaw (zacisk, tarcza, zwrotnica) i będzie drożej.
    szkoda ze juz kumpel nie pracuje w Inter Cars bo tam maja swap hampli z GTA do zwyklych wersji z adapterami za jedyne 12000zł to bym sobie zamówil i adaptery odrysował

  6. #356
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Może odezwie się ktoś kto przerabiał akurat taki setup ale był mało popularny bo dostępność zacisków marna i ceny wysokie.
    Jak się czujesz na siłach to działaj sam. A co do ceny za adaptery to nie są związane z tym że rysunku nie dostaną tylko wykonanie bardziej skomplikowane.
    A zaletą wysyłki klamotów to gwarancja poprawności zwymiarowania i wykonania, jak szukałem firmy to niektóre z wymiarów nie chciały robić.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  7. #357
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Może odezwie się ktoś kto przerabiał akurat taki setup ale był mało popularny bo dostępność zacisków marna i ceny wysokie.
    Jak się czujesz na siłach to działaj sam. A co do ceny za adaptery to nie są związane z tym że rysunku nie dostaną tylko wykonanie bardziej skomplikowane.
    A zaletą wysyłki klamotów to gwarancja poprawności zwymiarowania i wykonania, jak szukałem firmy to niektóre z wymiarów nie chciały robić.
    czyli zostaje mi zakup zwrotnicy z JTD i wysyłka do jakiejś firmy. A mysłałem ze dopadne gdzieś gotowca

  8. #358
    Użytkownik Świeżak Avatar Thoo24Mass
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlina, Toyota Celica GTi V gen
    Postów
    152

    Domyślnie

    Jestem na etapie kupna przewodów w stalowym oplocie z firmy Hel i mam pytanie. Które najlepiej podejdą do mojego setupu?
    AR 156 2.5 V6, Brembo z AR 166 z adapterem pod 330mm od GTA.
    Konkretnie chodzi mi o to czy brać model do 2.5, do GTA czy może od 166 tak żeby pasowała długość i króćce.

  9. #359
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Do GTA, są troszkę dłuższe od "zwykłych". Od 2.5 też da się założyć ale są lekko naciągnięte (większy zacisk i inne umiejscowienie wlotu). Więc jak kupujesz to dłuższe.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  10. #360
    Użytkownik Świeżak Avatar Thoo24Mass
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlina, Toyota Celica GTi V gen
    Postów
    152

    Domyślnie

    Ok. Dzięki za odpowiedź :-). W takim razie jutro zamawiam.

    Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. AR 147\156\GT + Brembo z AR 166 + 330mm tarcze = analogowy GTA
    Utworzone przez acab w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-09-2024, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory