Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Proces wypalania dpf 1.9 jtd

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    croma 1,9 JTD 120 km
    Postów
    9

    Domyślnie Proces wypalania dpf 1.9 jtd

    Jak wyglada proces wypalania dpf w 1.9 jtd. Mam filt zabity w 70%. Wypalalem trybem regeneracji w fes ze 107%. Przy jakim % zapchania komputer bedzie wlaczal proces wypalania podcza jazdy?

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Wypalanie serwisowe to ostateczności i nie powinno się tego stosować. Algorytm jest pokręcony i 100% nie oznacza całkowitego zapełnienia. ECU potrafi rozpocząć wypalanie przy wartości 120%.
    Dla zwykłego użytkownika bardziej istotny jest interwał między kolejnymi wypaleniami filtra.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał gorylpl1 Zobacz post
    Jak wyglada proces wypalania dpf w 1.9 jtd. Mam filt zabity w 70%. Wypalalem trybem regeneracji w fes ze 107%. Przy jakim % zapchania komputer bedzie wlaczal proces wypalania podcza jazdy?
    a w jakim celu wypalałeś dpf fesem , licznik zgłaszał błąd dpf , brak mocy zapchaniem wydechu , błąd jakiegoś czujnika ?

    warunkiem do poprawnej regeneracji oprócz sprawnego systemu dpf jest m.in. sprawny termostat , paliwo powyżej rezerwy , temp. robocza silnika (choć w przypadku krytycznym system może nawet uruchomić wypalanie przy temp silnika 60st C) , i co ważne nie przerywanie regeneracji jesli się zacznie - dlatego warto obserwować chwilowe spalanie przed zgaszeniem silnika , co do % zapchania to kolega wyżej juz wyczerpał temat
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 09-07-2017 o 11:33
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2017
    Auto
    croma 1,9 JTD 120 km
    Postów
    9

    Domyślnie

    Wypalalem fesem bo mialem dpf zabity na 107% wywalilo check , blad zapchanego dpf i tryb awaryjny. Komputer sam nie wlaczal wypalania przy takim zabiciu, wiec dziwne zeby wypalanie startowalo przy 120% jak mi przy 107 wszedl w awaryjny i sam nie zalaczyl wypalania. Przy wypalaniu fesen mialem paliwo i temp na silniku 80st, inaczej fes nie wlaczy regeneracji.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Hameenlinna Finlandia
    Auto
    Alfa 156 2,4 jtd 136KM 99r >Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150 KM 2006r.
    Postów
    85

    Domyślnie

    U mnie wyglada to tak, spalanie chwilowe mocno skacze. Jezeli jestem na jalowym w tym czasie to obroty podnosza sie o jakies 500 i wskazowka turbo jest lekko podniesiona. Poza tym czuc taki specyficzny zapach. U mnie wypala sie co 800-900 km. Wiec czasami nawet nie wiem kiedy sie wypalil.

Podobne wątki

  1. [159] Sygnalizacja Wypalania DPF
    Utworzone przez ryki67 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 09-09-2020, 21:08
  2. [159] 'Błąd DPF' doprowadził do wymuszonego wypalania DPF
    Utworzone przez multiply w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 09-07-2015, 09:43
  3. proces sądowy przeciw...
    Utworzone przez alces1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 24-01-2008, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory