Temat: Alfa Giulia- 2015

  1. #13531
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    W azji też takie trendy są, no i jeszcze na polskiej wsi, szczególnie przy ścianie wschodniej Najwazniejsze, żeby rzucało się w oczy, sama estetyka jest drugorzędna Z tego samego powodu wielu narzeka na wygląd Giulii.
    Nie no, nie ma już takich chyba Mogą być narzekający powiedzmy na wymiary - że za mała, ale gdy się z niej chce zrobić coś czym nie jest czy gdy ma być jedynym autem w rodzinie wielodzietnej.

  2. #13532
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    Stinger to jak dla mnie nieporozumienie, auto rozmiarami pasuje do segmentu
    To zaraz, Infiniti Q50 z długością 4790 mm to konkurent Giulii, a Stinger z 4830 to już krowa? Gdzie konsekwencja?

    A właśnie moim zdaniem Stinger to mocno konkurent i zabierze mnóstwo potencjalnych klientów Giulii. Auto większe, oryginalny design, ładne wnętrze, napęd na tył, 255 KM, 7 lat gwarancji.
    A cena katalogowo ta sama - 150k. Trzeba będzie tylko jeszcze porównać wersje wyposażeniowe.
    No ale oczywiście ktoś napisze, że frajda z jazdy, że to i sramto, gdzie jeszcze nikt Kia nie jeździł .
    Na papierze Stinger 2.0 ma mieć 6s do setki, Giulia ma 6,2, a to oznacza, że pomimo większych rozmiarów waga Kii nie musi być dużo większa.

    I jest jeszcze jeden aspekt przynajmniej w PL - sporo korporacji ma specjalne umowy z Kia/Hyundaiem i dla kadry zarządzającej biorą i40 lub Optimę (a dla "plebsu" i30/Cee'da). Jestem przekonany, że sporo osób z top manegementów będzie brać Stingera. A to robi w PL sprzedaż.

  3. #13533
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Na papierze Stinger 2.0 ma mieć 6s do setki, Giulia ma 6,2, a to oznacza, że pomimo większych rozmiarów waga Kii nie musi być dużo większa.
    Osiągi podobne przy 25% większej mocy, więc stawiam, że około 250kg cięższa. Sama moc to nie wszystko. Nigdzie się KIA nie chwali żadnymi specjalnymi rozwiazaniami dla sportu, auto jest na płycie podłogowej typowej, cięzkiej limuzyny, pewnie z takim samym zawieszeniem. Jeśli już, to bliżej temu potworkowi do przytoczonego przez Ciebie Infiniti, niz do Giulii. Typowy, wygodny cruiser.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  4. #13534
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    4831

    I pewnie rozstaw osi , generalnie optycznie "mniej zwarty" jakiś taki, ale warto pewnie na żywo zobaczyć a nie po zdj. Na pewno część "klientów docelowych" z pogranicza się nim zainteresuje.

  5. #13535
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wichura87
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR, OPC
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    Nigdzie się KIA nie chwali żadnymi specjalnymi rozwiazaniami dla sportu, auto jest na płycie podłogowej typowej, cięzkiej limuzyny, pewnie z takim samym zawieszeniem.
    A myślałem, że "magia" karbonowego wału została już obalona... I co z tego, wynika, że są jakieś nowinki w AR? Że jest jakaś super płyta podłogowa? Jak na razie to ostatnio hitem w necie są padające egzemplarze Q.

    Jest mowa, że przy Stingerze pracowali ludzie z M performance, jeżeli to prawda, to uważasz, że zrobili słabo prowadzący się samochód? Ja nie wiem, nie jeździłem. Jest mowa o napędzie na tył, wiec nie jest to zwykła płyta, piszą o elektronicznie sterowanych amortyzatorach itd. Być może będzie się prowadzić "słabiej", pytanie kto zweryfikuje, kto to zauważy i dla ilu osób będzie miało to jakiekolwiek znaczenie przy wyborze auta.

    Absolutnie ani nie neguje Giulii, bo uwielbiam Veloce, ani nie zachwalam Stingera, bo zawsze mi najbliżej do AR. Śmieszy mnie jedynie te dyskredytowanie wszystkich innych aut będących mniejszą lub większą konkurencją Giulii. A skończy się tak, że Stinger sprzeda się ilościach dużo większych niż Giulia.

  6. #13536
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wichura87 Zobacz post
    Jest mowa, że przy Stingerze pracowali ludzie z M performance, jeżeli to prawda, to uważasz, że zrobili słabo prowadzący się samochód?
    a słyszałeś o czymś takim, jak chwyt marketingowy? Panie, to jest KIA filozofia marki jest taka, żeby było dobrze i tanio, czyli najprawdopodobniej mamy po prostu hyundaia genesisa w "ładniejszym" opakowaniu.

    Gdyby to kosztowało max 100 tys w najbardziej podstawowej wersji, to może bym jeszcze uznał to jako ciekawostkę, ale to auto cenowo stoi między autami segmentu D i E producentów, takich jak BMW, czy Mercedes. A przecież to KIA. K I A ! ! !


    Ja rozumiem, że Alfa wchodząc do segmentu wyskoczyła z ceną na równym poziomie, co konkurencja, ale jednak Giulia to było wejście smoka. Rozniesienie konkurencji przez Giulie Q, karbonowe wały i tak dalej.

    A tu KIA wyskakuje z jakimś frankensteinem poskładanym z różnych aut, który w sumie niczym zupełnie się nie wyróżnia. Zauważ, że nigdzie się nie chwalą kwestiami technicznymi, a jako swój główny atut przedstawiają, że auto jest po wieksze od konkurencji
    Ostatnio edytowane przez Tomtrz ; 28-07-2017 o 14:34
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  7. #13537
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,467

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    a słyszałeś o czymś takim, jak chwyt marketingowy? Panie, to jest KIA filozofia marki jest taka, żeby było dobrze i tanio, czyli najprawdopodobniej mamy po prostu hyundaia genesisa w "ładniejszym" opakowaniu.
    Uuuu, tu na forum Alfy nie wyskakujmy z "chwytami marketingowymi" , których Alfy są pełne, wręcz z nich się składają głównie A i czy nowe czy używane - kryterium ceny (po "negocjacjach") - jest jednym z istotniejszych przy zakupie. Czyli tanio też.

  8. #13538
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    WPR
    Auto
    Giulietta Veloce MY2016 / Giulia Veloce 2.0
    Postów
    481

    Domyślnie

    ...Mamy Hyundaia Genesisa za ponad 300 tys wsadzonego w ładniejsze opakowanie za 230 tys DD bardzo rozsądnie ))

  9. #13539
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cra3y
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Z4 E89
    Postów
    309

    Domyślnie

    Jak dzieci ... widzę, ze co niektórym tutaj gul skacze (i wyszukują argumenty z czapy na poparcie swoich racji), że Koreańczykom (Hyundai/Kia), którzy jeszcze 10-20 lat temu byli w czarnej d.... wiedzie się lepiej niż Lancia/[notranslate]Alfa[/notranslate].

    Dajcie spokój - fajnie, że jest kolejny, ciekawy produkt na rynku, dzięki temu jest presja na innych producentów, żeby dopracować/ulepszyć swoje.

    My wszyscy (klienci) na tym (w dłuższej mierze) skorzystamy.
    Ostatnio edytowane przez cra3y ; 28-07-2017 o 18:43 Powód: literówka
    Pozdrawiam
    K.Gajda(cra3y)

  10. #13540
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    Widzał ktoś Hyundai Genesis?
    Może nawet jechał obok Was. Ale kto zwróciłby na niego uwagę.
    I ciężko będzie też zobaczyć Stingera.

    Nie słyszałem, że jakaś Kia lub Hyundai daje radość z jazdy. Nie mają też prestiżu. Więc za co tyle pieniędzy?

Podobne wątki

  1. Wyjazd na targi IAA 2015- Giulia na żywo
    Utworzone przez Belfer w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-10-2015, 20:38
  2. [Zapowiedź] Piwo pod Tatrami edyszyn 2015 / jedyny zlot AH 2015?
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 91
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 07:32
  3. Alfa Giulia w 2014?
    Utworzone przez ergomarcin w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 1818
    Ostatni post / autor: 09-08-2014, 13:38
  4. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  5. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory