czyli co mam sprawdzić?
czyli co mam sprawdzić?
Dolot wraz z podzespołami takimi jak turbina i przepływka.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
a możesz mi konkretnie i szczegółowo powiedzieć co widać na tych logach i jak to zinterpretować. Czy juz diagnoza jest jednoznaczna wymiana turbo i przepływomierza?
u mnie tak wygląda auto nie jedzie http://www.forum.alfaholicy.org/redi...645a3a3e67.csv
Witam serdecznie,
Mam problem ze swoim autem, co prawda nie jest to [notranslate]Alfa[/notranslate] ale Fiat Ducato 2.3 Multijet II Euro 6 150.
Auto jest mułowate w dolnym zakresie obrotów,dopiero gdy wejdzie na wysokie obroty to w miarę dobrze jedzie....
Auto dostaje także czkawkę przy delikatnym muskaniu gazu, tak żeby ledwo ciągło....
Czkawka także występuje, gdy jadę na tempomacie i jest z górki i auto ujmuje sobie gazu.
Według mnie także silnik dość twardo pracuje oraz występuje lekkie falowanie obrotów na zimnym silniku.
Po podłączeniu Do MES nie podoba mi się wskazanie przepływomierza, zmierzona masa powietrza jest sporo niższa od oczekiwanej.....
Załączam loga, może da radę coś z niego wywnioskować?
Załącznik 234692
ATTACH]234697[/ATTACH]
Pozdrawiam[
Ostatnio edytowane przez Dudus8 ; 06-09-2017 o 19:48
Specialista nie jestem ale slabo wlasnie wyglada z tematem przeplywki![]()
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Czyli wymienić?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Niech sie jeszcze ktos wypowie , ale obstawiam ze tak
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Okej dzięki [emoji3]
Czekam w takim razie na opinie pozostałych forumowiczów [emoji3]
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Po odłączeniu przepływomierza jest różnica w osiągach?