Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 41

Temat: Wymiana sprężyn zawieszenie przód

  1. #31
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Tatusiek
    Dołączył
    06 2017
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    11

    Domyślnie

    Znam ten ból jak się najedzie na coś takiego albo w dziurę przy większej prędkości..serce staje na moment i dech zapiera z wrażenia że jeszcze zawieszenie całe i felgi proste

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bąku Zobacz post
    A to jeszcze jedno pytanie - jak wygląda wyprawa obniżoną na 17" na wakacje - 1200 km w jedną stronę po autostradach. Pełny załadunek plus 2 osoby i 2 dzieci - na moje oko jakieś 300-350kg. Próbował ktoś bo mnie to trochę nurtuje a wyjazd tuż tuż i mam do wyboru turbo dziadka focusa - co znacznie wydłuży czas podróży
    Ja jechałem do Chorwacji na gwincie na 18-stkach, GT zapakowana na maksa. Ogólnie bez problemu, ale na autostradzie w Austrii, na jakimś ostrzejszym zakręcie przy prędkości 130 km/h, delikatnie przytarło mi tylną oponę. Przed powrotem podniosłem sobie tył o 1 cm i już było bez żadnych problemów.

  3. #33
    Użytkownik Świeżak Avatar Bąku
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    SZA
    Auto
    GT 1,9 JTD - była, 159 SW ti 2,4 jest
    Postów
    176

    Domyślnie

    Czyli powinno być ok, zrobię sobie test jak naprawię maglownice i wreszcie ustawie kąty pochylenia bo mam niezły negatyw na przodzie i tyle. Najwyżej zabierzemy tylko szczoteczki i kąpielówki, no i może kilka par butów dla żony

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bąku Zobacz post
    Czyli powinno być ok, zrobię sobie test jak naprawię maglownice i wreszcie ustawie kąty pochylenia bo mam niezły negatyw na przodzie i tyle. Najwyżej zabierzemy tylko szczoteczki i kąpielówki, no i może kilka par butów dla żony[emoji38]
    Z przodu z negatywem niewiele można zrobić - chyba, że wahacze są do wymiany...

    Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

  5. #35
    Użytkownik Świeżak Avatar Bąku
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    SZA
    Auto
    GT 1,9 JTD - była, 159 SW ti 2,4 jest
    Postów
    176

    Domyślnie

    W zawieszeniu już nic nie ma do wymiany, chyba że zacznę zakładać nowe nakrętki bo stare się przykurzyły.

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bąku Zobacz post
    W zawieszeniu już nic nie ma do wymiany, chyba że zacznę zakładać nowe nakrętki bo stare się przykurzyły.
    Hehe, to w takim razie chętnie bym poczytał opinii kogoś obeznanego w temacie. Z tego co się orientuję, to z przodu kątów ustawić się nie da, i przy obniżeniu będzie negatyw. Z tyłu już coś tam podziałać można, ostatecznie nawet regulowanymi wahaczami. U mnie tył jednak dosyć dobrze wygląda, ale przód ma spory negatyw, i chętnie bym coś z tym zrobił, ale zdaję się, że nie za bardzo się da...

  7. #37
    Użytkownik Świeżak Avatar Bąku
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    SZA
    Auto
    GT 1,9 JTD - była, 159 SW ti 2,4 jest
    Postów
    176

    Domyślnie

    Generalnie mi to nie przeszkadza - no może trochę bo felga weszła głębiej w nadkole. Zastanawiam się co z oponami czy nie będa ścięte ?

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bąku Zobacz post
    Generalnie mi to nie przeszkadza - no może trochę bo felga weszła głębiej w nadkole. Zastanawiam się co z oponami czy nie będa ścięte ?
    Teoretycznie może ścinać opony, ale w praktyce wszystko zależy od tego jak duży jest negatyw i jaki jest styl jazdy kierowcy.

  9. #39
    Użytkownik Świeżak Avatar Bąku
    Dołączył
    08 2015
    Mieszka w
    SZA
    Auto
    GT 1,9 JTD - była, 159 SW ti 2,4 jest
    Postów
    176

    Domyślnie

    Minął prawie miesiąc na nowym setupie i tak:
    1. Podczas jazdy z prędkościami 30-80 km/h auto podskakuje i jakbym jechał po pofalowanym asfalcie. Tak jakby nie wybierał w ogóle nierówności. Generalnie jest twardo ale czy na takim zestawie powinno tak być ?
    2. Przy okazji wynikła sprawa regeneracji maglownicy, zostały wymienione drążki kierownicze i przód zaczął skrzypieć - jakby od wahaczy górnych, jakby amory, może poduszki nie wiem. Przy większym obciążeniu skrzypi bardziej, jak jadę sam to delikatnie. Nie jest to taki dźwięk jaki wydawały stare wahacze górne. Jutro jadę na przesmarowanie wahaczy i zastanawiam co jeszcze mogę zrobić ?
    Skrzypieć zaczęło po regeneracji maglownicy - od wymiany springów i amorów minął tydzień i nie słyszałem skrzypienia. Mechanik mówi że nie ruszał wahaczy dolnych i górnych tylko odkręcał sanki.
    Ostatnio edytowane przez Bąku ; 01-09-2017 o 19:45

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar pafka
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jaworzyna Śląska
    Auto
    Alfa GT
    Postów
    1,550

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bąku Zobacz post
    Minął prawie miesiąc na nowym setupie i tak:
    1. Podczas jazdy z prędkościami 30-80 km/h auto podskakuje i jakbym jechał po pofalowanym asfalcie. Tak jakby nie wybierał w ogóle nierówności. Generalnie jest twardo ale czy na takim zestawie powinno tak być ?
    Wszystko zależy od konkretnego gwintu, ale na wiekszości raczej będzie tak jak opisałeś. Ja mam akurat gwint który lepiej wybiera nierówności niż zestaw fabryczny, a jaki Ty masz gwint?


    Cytat Napisał Bąku Zobacz post
    2. Przy okazji wynikła sprawa regeneracji maglownicy, zostały wymienione drążki kierownicze i przód zaczął skrzypieć - jakby od wahaczy górnych, jakby amory, może poduszki nie wiem. Przy większym obciążeniu skrzypi bardziej, jak jadę sam to delikatnie. Nie jest to taki dźwięk jaki wydawały stare wahacze górne. Jutro jadę na przesmarowanie wahaczy i zastanawiam co jeszcze mogę zrobić ?
    Skrzypieć zaczęło po regeneracji maglownicy - od wymiany springów i amorów minął tydzień i nie słyszałem skrzypienia. Mechanik mówi że nie ruszał wahaczy dolnych i górnych tylko odkręcał sanki.
    Skrzypieć może wszystko: górny i dolny wahacz, łącznki stabilizatora, poduszki amortyzatorów, czy jak mi ostatnio - odbojnik amortyzatora.

Podobne wątki

  1. Wymiary sprężyn przód 2.4jtd 20v
    Utworzone przez matys_1991 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-03-2016, 22:55
  2. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17-03-2015, 19:59
  3. Zakup części, wymiana, zawieszenie przód AR 147
    Utworzone przez morios w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-04-2012, 07:56
  4. Zawieszenie przód + tył, wymiana
    Utworzone przez MISSIEKS w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 09-03-2012, 13:24
  5. Zawieszenie przód wymiana tulejek, sworzni itp?
    Utworzone przez Omarek86 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-09-2011, 17:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory