Głupich pytań nie ma, tylko głupie odpowiedzi.
Byłem ciekaw jak to działa, od tego jest forum żeby pytać. Dzięki za wyjaśnienie
Głupich pytań nie ma, tylko głupie odpowiedzi.
Byłem ciekaw jak to działa, od tego jest forum żeby pytać. Dzięki za wyjaśnienie
Witam,
nie jestem w stanie przeczytac calego topicu, ale czy w 2.4 jtdm 210 Koni z aluminiowym kolektorem wystarczy wylaczyc klapy programowo (tj, zostawic w pozycji otwartej. Obecny przebieg 128 tys) i sie nie urwia, czy lepiej usunac klapy poprzez podmiane kolektora? Egr mam wylaczony programowo, w weekend bede go zaslepial zaslepka. Jak to jest w koncu w 2.4 ? Urywaja sie te klapy czy nie? Dzieki za odp. Pozdro
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Witam Właśnie jestem na etapie montażu kolektora z usuniętymi klapami i mam dylemat Czy na kole pasowym pompy był jakiś klin czy nie Koło pasowe ma rowek na klin a na pompie nic nie ma
Z tego co kojarzę na wałku pompy powinien być chyba kołek sprężynujący.
Na pompie jak kolega wyżej napisał powinien byc kołek ustalający . Jeżeli go nie ma to druga opcja to pastylka. I na trzpieniu pompy powinien być rowek na taka pastylkę w krztalcie półksiężyca . Jeśli nie ma ani tego ani tego to koło pąsowe walka z pompy CR możesz założyć dowolnie, grunt żebyś później składał rozrząd na blokadach . W układach CR nie ustawia się katu pompy wtrysku wiec jak z braku kołków ustalających założysz go o inny kąt niż był, nic się nie stanie . Tylko jak napisałem , pod warunkiem składania na blokadach . Jak sobie porobiles znaki markerem na kołach to trochę lipa .
Naprawa skrzyń M20, M32 ---> http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...ml#post2004527
https://www.youtube.com/watch?v=WztjfgsSgJU - polskie złomowisko.
Rozrządu nie rozbieralem Koło pompy miałem przykrecone Zastanawia mnie ten kolek bo wałek w pompie był bez żadnego wycięcia a w kole był rowek