Strona 60 z 94 PierwszyPierwszy ... 10505152535455565758596061626364656667686970 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 591 do 600 z 936

Temat: usunięcie klap wirowych - wady i zalety

  1. #591
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150KM
    Postów
    16

    Domyślnie

    Głupich pytań nie ma, tylko głupie odpowiedzi.
    Byłem ciekaw jak to działa, od tego jest forum żeby pytać. Dzięki za wyjaśnienie

  2. #592
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MisterDomin
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm
    Postów
    42

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20731109_1674677655910722_772826107_n.jpg
Wyświetleń:	25
Rozmiar:	27.4 KB
ID:	232919Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20731456_1674677649244056_368645532_n.jpg
Wyświetleń:	28
Rozmiar:	35.9 KB
ID:	232920

    Efekt przed i po Pacjent 1.9 150km, przebieg 230k km czy kolektor od nowości? nie wiem.. ale widziałem gorsze przy przebiegu 80k km.

  3. #593
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm TI
    Postów
    56

    Domyślnie

    Witam,


    nie jestem w stanie przeczytac calego topicu, ale czy w 2.4 jtdm 210 Koni z aluminiowym kolektorem wystarczy wylaczyc klapy programowo (tj, zostawic w pozycji otwartej. Obecny przebieg 128 tys) i sie nie urwia, czy lepiej usunac klapy poprzez podmiane kolektora? Egr mam wylaczony programowo, w weekend bede go zaslepial zaslepka. Jak to jest w koncu w 2.4 ? Urywaja sie te klapy czy nie? Dzieki za odp. Pozdro

  4. #594
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Właśnie padł mi kolektor, kupiony był nowy w serwisie, wytrzymał 80 tyś km. Wychodzi na to że kolektory w JTD powinno sie wymieniać jak rozrząd w TS-ie
    wymiana kolektora na nowy ma sens jedynie wtedy jak najpierw zaślepimy egr , inaczej kupno kolektora to wywalenie kasy w błoto , to syf z egr zabija kolektor
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  5. #595
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał Th3Alfisti Zobacz post
    Witam,


    nie jestem w stanie przeczytac calego topicu, ale czy w 2.4 jtdm 210 Koni z aluminiowym kolektorem wystarczy wylaczyc klapy programowo (tj, zostawic w pozycji otwartej. Obecny przebieg 128 tys) i sie nie urwia, czy lepiej usunac klapy poprzez podmiane kolektora? Egr mam wylaczony programowo, w weekend bede go zaslepial zaslepka. Jak to jest w koncu w 2.4 ? Urywaja sie te klapy czy nie? Dzieki za odp. Pozdro
    Nie urwą się, ale gdy zaczną się problemy z odpalaniem będziesz miał pewność że są nieszczelne.
    Kolektor wytrzymuje 60 tys km. Sprawdź w ASO po nr VIN kiedy miałeś wymieniany.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  6. #596
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Nie urwą się, ale gdy zaczną się problemy z odpalaniem będziesz miał pewność że są nieszczelne.
    Kolektor wytrzymuje 60 tys km. Sprawdź w ASO po nr VIN kiedy miałeś wymieniany.
    Mi wytrzymal mniej. Okolo 40 tys km ale na szczescie FAP uznalo mi reklamacje i dostalem kase za kolektor. Sumarycznie wyszedlem prawie na zero

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  7. #597
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    106

    Domyślnie

    Witam Właśnie jestem na etapie montażu kolektora z usuniętymi klapami i mam dylemat Czy na kole pasowym pompy był jakiś klin czy nie Koło pasowe ma rowek na klin a na pompie nic nie ma

  8. #598
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Małopolska
    Auto
    Alfa 159 2.0 jtdm TI
    Postów
    131

    Domyślnie

    Z tego co kojarzę na wałku pompy powinien być chyba kołek sprężynujący.

  9. #599
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Cytat Napisał Daniel75 Zobacz post
    Witam Właśnie jestem na etapie montażu kolektora z usuniętymi klapami i mam dylemat Czy na kole pasowym pompy był jakiś klin czy nie Koło pasowe ma rowek na klin a na pompie nic nie ma
    Na pompie jak kolega wyżej napisał powinien byc kołek ustalający . Jeżeli go nie ma to druga opcja to pastylka. I na trzpieniu pompy powinien być rowek na taka pastylkę w krztalcie półksiężyca . Jeśli nie ma ani tego ani tego to koło pąsowe walka z pompy CR możesz założyć dowolnie, grunt żebyś później składał rozrząd na blokadach . W układach CR nie ustawia się katu pompy wtrysku wiec jak z braku kołków ustalających założysz go o inny kąt niż był, nic się nie stanie . Tylko jak napisałem , pod warunkiem składania na blokadach . Jak sobie porobiles znaki markerem na kołach to trochę lipa .

  10. #600
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2015
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    106

    Domyślnie

    Rozrządu nie rozbieralem Koło pompy miałem przykrecone Zastanawia mnie ten kolek bo wałek w pompie był bez żadnego wycięcia a w kole był rowek

Podobne wątki

  1. usunięcie klap wirowych
    Utworzone przez marcinsw w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 02-04-2017, 18:24
  2. usunięcie klap wirowych w Poznaniu?
    Utworzone przez qooba w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 12:34
  3. [159] Samodzielne usunięcie EGR, DPF i KLAP WIROWYCH
    Utworzone przez Freak w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-10-2015, 10:40
  4. [159] Usunięcie klap wirowych Warszawa?
    Utworzone przez AlfRomeo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-05-2015, 10:33
  5. Usunięcie klap wirowych woj. lubelskie?
    Utworzone przez Cinekk1988 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 12:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory