Witam,
uprzejmie prosze kolegów o opinie.
Mianowicie otrzymałem fajne felgi firmy BORBET ET40 ,pierścień centrujący 65,1 na feldze jednakże w rozmiarze 5x108. jak założyłem felgę na piastę zauważyłem że otwory na śruby w feldze są na tyle duże że można by zakręcić śruby obecne bez konieczności używania pływających. Kiedy próbowałem to zrobić okazało się ,że śruby się zakręcają z jedynie bardzo lekkim (mało wyczuwalnym oporem).
I teraz pytanie czy uważacie ,że w tej sytuacji mogę zakręcić oryginalne obecne śruby ,czy też raczej użyć dla świętego spokoju śrub pływających . Czy przy zakręceniu obecnych nie było by obawy ukręcenia, złamania śrub.
Wiem że temat wałkowany jednakże nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi .
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
Oczywiście chodzi o Alfe 159