kupiłem AR z przebiegiem 197 tyś km i było wszystko ok. Przy ok 204 tyś zaczęło się sprzęgło ślizgać i później dwumasa zaczęła grzechotać.
kupiłem AR z przebiegiem 197 tyś km i było wszystko ok. Przy ok 204 tyś zaczęło się sprzęgło ślizgać i później dwumasa zaczęła grzechotać.
F40 ma inna dwumase ,a c635 inna,tansza.
228 tys km i u mnie wymieniłem zestaw
według mnie kupując jakikolwiek jtd trzeba się liczyć, że kiedyś dwumasa może się skończyć... nie ma się co czarować kupujemy auto używane i nie wiadomo jak było traktowane a to ma istotny wpływ na żywotność dwumasy... no chyba, że przed zakupem masz dowód, że była wymieniana więc jest szansa, że Cie przeżyje
a przy temacie zapytam... co wkładacie Valeo czy coś innego?
Miałem zapytać gdzie w EPER znajdę koło dwumasowe. Otóż w grupie 101 ELEMENTY SILNIKA » 10103 -> WAŁ I KOŁO ZAMACHOWE » 10103/65 WAŁ I KOŁO ZAMACHOWE.
Nie jak myślałem w skrzyni albo sprzęgło .
Ostatnio edytowane przez kobe83 ; 21-08-2017 o 15:24
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.