Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Zerwany pasek klinowy w 2.4

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    dokładnie sprawdź czy rolki z mikro rowkami są w dobrym stanie . w mojej v6 166 była następująca historia - wymiana alternatora w ASO- jak się dużo później okazało na alternator z VW . nie zosiowane kółka , jakieś 3- 4 mm i po około 3 latach od wymiany kółko od alternatora się zjechało i rozcinało wzdłuż pasek, raz wymiana drugi raz wymiana ale kazałem sprawdzić o co chodzi bo to nie jest normalne. mechanior kazał wymienić kółko bo to jest zużyte . nie dojechałem do chaty 5 tyś w plecy. a pasek wkręcił się w koło korbowodu. za pierwszym razem wyglądał tak jakby ktoś odciął 1 PK

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    On nie jest pęknięty tylko odcięty. Pytanie co go odcięło?
    Gdyby pękł ze starości (tak jak mój w TS ) to by pękł w poprzek. Po taki urwaniu traci energię i wylatuje z auta. W tym przypadku częściowo odcięta część napędzana pozostałością miała tyle energii i była na tyle wąska, że wkręciła się pod koło pasowe. Tu na 99% przyczyna musi następstwem wypadku.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    On nie jest pęknięty tylko odcięty. Pytanie co go odcięło?
    Gdyby pękł ze starości (tak jak mój w TS ) to by pękł w poprzek. Po taki urwaniu traci energię i wylatuje z auta. W tym przypadku częściowo odcięta część napędzana pozostałością miała tyle energii i była na tyle wąska, że wkręciła się pod koło pasowe. Tu na 99% przyczyna musi następstwem wypadku.
    Pasek w poprzek jest odciety bo przecial fo wlasciciel warsztatu nie wiem po ch...
    Moje zdanie jest takie ze pasek przeskoczyl z jakiegos powodu o 2 zakbi i idcial sie o kant rolki. Reszta wkrecila sie za kolem pasowym w rozrzad

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    On nie jest pęknięty tylko odcięty. Pytanie co go odcięło?
    Gdyby pękł ze starości (tak jak mój w TS ) to by pękł w poprzek. Po taki urwaniu traci energię i wylatuje z auta. W tym przypadku częściowo odcięta część napędzana pozostałością miała tyle energii i była na tyle wąska, że wkręciła się pod koło pasowe. Tu na 99% przyczyna musi następstwem wypadku.
    Po wypadku auto odpalalo a jak cos sie dostalo w pasek ich zasranym obowiazkiem bylo to usunac przed odpaleniem. Gdyby to sie zdarzylo warsztatowi w garazu bym jeszcze zrozumial ale renomowany warsztat ze odwala takie akcje i mowi sory kolego zdarzylo sie... Brak profesjonalizmu

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Czyli jakiś element mógł w niego uderzyć i go zsunąć. W momencie uderzenia silnik pracował i wszystko się mogło zdarzyć. Sprawa jest poważna i chyba zasięgnąłbym porady prawnika.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Czyli jakiś element mógł w niego uderzyć i go zsunąć. W momencie uderzenia silnik pracował i wszystko się mogło zdarzyć. Sprawa jest poważna i chyba zasięgnąłbym porady prawnika.
    Prawnik powiedzial ze wina warsztatu bo powinni wszystko sprawdzic. Rzeczoznawcy na wszystkich 3 ogledzinach odnotowali ze silnik dziala i wszystko ok. W tej sytuacji nie dziwie sie ze warta odmawia uznania silnika jako element szkody

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Czyli pewnie skończy się w sądzie. Na Twoją korzyść działa to, że to profesjonaliści wprowadzali auto do warsztatu.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar achtung
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Luboń
    Auto
    AFLA ROMEO 159 1.9JTD 16V ELEGANT/SPORT AUTOMATIC
    Postów
    115

    Domyślnie

    Obawiam się, że gra może być "nie warta świeczki". W postępowaniu cywilnym będzie trzeba wydać sporo kasy na początek, adwokat, biegły, koszty sądowe... A to dopiero początek, bo to wszystko trwa... miesiącami, kwartałami... W skrócie, musisz udowodnić kto i w jaki sposób zawinił... Moim zdaniem nie możliwe, bo z Twojego opisu wynika, że silnik i jego osprzęt nie był przedmiotem zlecenia, więc de facto mechanicy go nie dotykali. Już widzę, jak linia obrony zapyta, jaką odpowiedzialność miałby serwis np. w przypadku awarii podnośnika szyb czy chociażby przepalenia żarówki...
    Nie zrozum mnie źle, rozumiem Twoje rozczarowanie, ale spory cywilne kosztują dużo nerwów, czasu i pieniędzy. A jak przegrasz sprawę, to jeszcze będziesz musiał opłacić koszty pozwanego.

  9. #19
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał achtung Zobacz post
    Obawiam się, że gra może być "nie warta świeczki". W postępowaniu cywilnym będzie trzeba wydać sporo kasy na początek, adwokat, biegły, koszty sądowe... A to dopiero początek, bo to wszystko trwa... miesiącami, kwartałami... W skrócie, musisz udowodnić kto i w jaki sposób zawinił... Moim zdaniem nie możliwe, bo z Twojego opisu wynika, że silnik i jego osprzęt nie był przedmiotem zlecenia, więc de facto mechanicy go nie dotykali. Już widzę, jak linia obrony zapyta, jaką odpowiedzialność miałby serwis np. w przypadku awarii podnośnika szyb czy chociażby przepalenia żarówki...
    Nie zrozum mnie źle, rozumiem Twoje rozczarowanie, ale spory cywilne kosztują dużo nerwów, czasu i pieniędzy. A jak przegrasz sprawę, to jeszcze będziesz musiał opłacić koszty pozwanego.
    To szkoda z OC wiec jest opcja ze zostawie Warcie wrak i niech wyplaca mi rynkowa wartosc auta i woza sie z warsztatem. Wtedy jesli oni mu udowodnia wine moga obciazyc go za auto zastepcze zorganizowane przez nich czyli jakies 11 tysiecy. Jest jeszcze cos takiego jak powodztwo czesciowe. Zglaszasz roszczenie o np 5% wartosci i jak wygrasz reszte. Ot taki "wytrych" w polskim prawie.

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  10. #20
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    To szkoda z OC wiec jest opcja ze zostawie Warcie wrak i niech wyplaca mi rynkowa wartosc auta i woza sie z warsztatem. Wtedy jesli oni mu udowodnia wine moga obciazyc go za auto zastepcze zorganizowane przez nich czyli jakies 11 tysiecy. Jest jeszcze cos takiego jak powodztwo czesciowe. Zglaszasz roszczenie o np 5% wartosci i jak wygrasz reszte. Ot taki "wytrych" w polskim prawie.

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
    Druga sprawa to brak profesjonalizmu warsztatu. Kazdy mechanik ktoremu opisywalem sytuacje i autoryzowany serwis mowi ze trzeba byc skonczonym debilem zeby autem z rozbitym przodem jezdzic po placu bez sprawdzenia czy cokolwiek wiecej sie nie uszkodzilo. No i dyskusja. Stalo sie. Porzadny warsztat wzialby to na siebie z polisy OC i nie byloby dyskusji. Na chwile obecna zostalem bez auta i bez kasy za nie. Mam opinie z 3 ogledzin ze silnik dzialal i rzeczoznawca z warty powiedzial mi to samo co mechanicy. Z rozwalonym przodem nie powinni odpalac auta

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Zerwany pasek klinowy, dlaczego?
    Utworzone przez Zygmunt w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-01-2016, 20:36
  2. zerwany pasek klinowy
    Utworzone przez grzegorz113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-07-2011, 19:13
  3. pasek klinowy
    Utworzone przez atanek1970 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-11-2010, 19:35
  4. [156] Zerwany pasek klinowy (wielorowkowy) drugi raz
    Utworzone przez macin22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-11-2010, 23:51
  5. zerwany pasek klinowy 156 2.0 JTS
    Utworzone przez koguto-k1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-04-2010, 11:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory