U Ładygi chipa robiłeś. Czy tylko na hamowni byłeś. Bo u mnie podobna zależność. Konie norma a moment duży. Może coś z hamownia mają nie tak. U mnie poprzedni właściciel wycioł Dpf ale nie kręcił. Więc mnie to zastanawia.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Nie chip robil Mirek od nas z forum. Teraz jak bedzie nastepny dyno to podjade sprawdzic czy juz jest ok, powinno byc okolo 240KM co czuc podczas jazdy. Jednak jak masz 4 buty gonione to kazdy KM robi roznice
Właśnie dlatego chcę chipa zrobić bo na 4 kapciach trakcji jest sporo i mocy nie zaszkodzi więcej. A pozatym trzeba większą wagę zrekompensować. Dzięki takiemu zabiegowi zmniejszy się spalanie albo zwiększy frajda z jazdy.[emoji16]
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Spalanie sie nie zmiejszyu mnie 12-13 i nie chce zejsc nizej
ale za to jak troche mokro jest to boki ida piekne
![]()
[emoji16] tam Gdzie zaczyna się ekonomia kończy się zabawa. Niestety
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
ach te oszczedne diesle![]()
Ano. O łysych oponach z tyłu nie wspomnę od tygodnia jeżdżę już na zimowkach bo zgolilem je na amen
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Jak się goli opony do łysego w q4 w porze letniej? Bo zimówki w zimę to wiem.
Jak sezon zaczyna się z 2,6 mm bierznika i nie jeździ się jak emeryt to niestety ale na tyle schodzą szybko
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka