Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Pomocy! 147 1.6 16V TS dusi się, dławi, strzela, dochodzi do max 3tys RPM.

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2017
    Mieszka w
    KRAKÓW
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,6 TS 2002
    Postów
    2

    Domyślnie Pomocy! 147 1.6 16V TS dusi się, dławi, strzela, dochodzi do max 3tys RPM.

    Witajcie wszyscy!

    Mam dość popieprzony problem. Naczytałem się na forum dużo, ale wymiękam. Otóż:
    Kłopot pojawił się jakiś czas temu. Raz, dosłownie raz zdarzyło się pare tygodni temu, że po odpaleniu dochodziła do 3 tys obrotów i odcinka. Zgasiłem, odpaliłem i śmiga. Teraz sytuacja taka jest cały czas. Co więcej w zakresie od 1 tys do 2200 dławi się, strzela i nie chce jechać. Od 2200 do 2900 idzie normalnie. Potem odcina i brak mocy. Następny bieg i to samo.
    Wyciągnąłem przepływomierz i dalej to samo. Jestem z okolic Krakowa i mechanicy tutaj rozkładają ręce. A na saską w takim stanie raczej nie dojadę. Macie jakieś pomysły?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2016
    Auto
    mercedes 300 SE, Fiat MW 2,0 20v
    Postów
    274

    Domyślnie

    Trudno szukać po omacku. Podepnij do kompa i odczytaj błędy. Wygląda na zbyt bogatą mieszankę, ale nie lubię bawić się we wróża Macieja. Podejrzewam uwaloną sondę lambda.
    specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar ayrekp
    Dołączył
    05 2015
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 147 1.6 TS 105 kM 2001
    Postów
    196

    Domyślnie

    A może cewki dają popalić...

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Co to znaczy "wyciągnąłem przepływomierz"? Jeśli już to należy go podmienić na inny sprawny.
    Najczęstsze przyczyny takich objawów to: cewki, kable, świece, przepływomierz, lewe powietrze. Sprawdź rurę gumową przed przepustnicą na dolocie bo ona lubi pękać.
    Jak już będziesz miał kompa to warto zrobić reset ECU, bo mógł się nauczyć jakichś głupot i nawet po naprawie nie będzie dobrze.

Podobne wątki

  1. [156 1.8 TS] Alfa dławi się i strzela.
    Utworzone przez alien4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-11-2012, 18:52
  2. Dławi (dusi) na bęzynie
    Utworzone przez nelo89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-10-2012, 22:31
  3. spadek mocy dusi się dławi 1.6 Pb LPG
    Utworzone przez zieluch111 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-05-2012, 14:14
  4. [159] 1.9 JTDm 8v 120 km dusi się i dławi
    Utworzone przez chrisdelarosa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-05-2011, 19:25
  5. [146] Powyżej 4 tyś dławi się i dusi.
    Utworzone przez czekal86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-06-2009, 18:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory