To jeszcze trzeba zebrać dane konkurencyjnych marek.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
To jeszcze trzeba zebrać dane konkurencyjnych marek.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
To mój pierwszy wpis jako zarejestrowany użytkownik, ale jako właściciel Alfy obserwowałem forum i temat dotyczący Giulii. Cieszę się, że są osoby takie jak ja, które interesują się wynikami FCA, a w szczególności Alfy. To nie oto chodzi, że ktoś jest akcjonariuszem firmy. Chce żeby Alfy się sprzedawały bo wtedy będzie szansa na nowe modele i technologie. Żal byłoby żeby marka z taką tradycją upadła albo powoli kończyła żywot jak Lancia. Teraz jest dobry trend. Pojawiły się dwa mocne modele, które mają szansę rozwinąć skrzydła marce. Giulia to dobry samochód. Uważam,że ma wszystko żeby zyskać uznanie wśród klientów. Nie dramatyzowalbym również z usterkowością i akcjami serwisowymi. Z takimi problemami borykają się wszystkie marki tylko u innych producentów jakoś to łatwiej się wybacza bo co do Alfy w społeczeństwie jest za dużo stereotypów. Wiele pisało się tutaj też o cenach Giulii. Uważam, że pomijając wersję Q,-której cena tez jest bardzo wysoka (ale umówmy się - uzasadniona) to pozostałe sa wyceniony bardzo rozsądnie. To nowy samochód klasy średniej. Z nowymi silnikami, nowymi rozwiązaniami technicznymi itd. Cena nie jest problemem. Problemem jest brak właściwej promocji i ograniczone możliwości konfiguracji na początku.
Fakty są takie:
Gulia Q to bezwzględnie najlepsza [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo w historii marki.
Gulia to najbardzej zaawansowany technicznie samochod w klasie.
Inżynierowie z Monachium i Stuttgartu posrali się jak zobaczyli dane techniczne zwykłych Gulii.
Jestem pewny, że byli oni pierwszymi klientami w salonach w Niemczech.
No tak bo to jest najbardziej istotne! Nie liczy się niezwykle precyzyjny układ kierowniczy, który bije na głowę konkurencje. Bez znaczenia jest idealnie zestawione zawieszenie. Rozkład masy to tylko marketingowy bullshit a najlepsze noty w dwóch testach bezpieczeństwa to jakaś bajka wyssana z palca. Wał napędowy z włókna węglowego w każdym modelu to niepotrzebny wydatek bo przecież klasa sama w sobie BMW czy Audi nie ma a działa perfekcyjnie i nigdy się nie psuje bo to Niemiecka precyzja!! Ordnung muss sein! Bez znaczenia jest również najlepszy współczynnik oporu powietrza bo przecież komu to na co!? Ma jeździć, ja! Kompletnie nie liczą się wrażenia z jazdy a radość z prowadzenia schodzi na daleki plan, przecież można jak kogoś stać jeździć Panzerkampfwagen - niemiecki i pancerny mówie wam. To, że np Giulia Q jest najszybszym sedanem też kompletnie nie zdaje egzaminu a Veloce nie ma bezpośredniej konkurencji gdzie BMW 340i kosztuje 100 tysi więcej a ma podobne wyniki. No ale ale Panowie wiadomo system multimedialny to NAJWAZNIEJSZY element samochodu za taaaka kase! A nie czekajcie jeszcze swiatla ledowe nawet nie zwykle tylko matrycowe bo ksenony nie dzialaja w ogole i sa stare jak swiat
A nie sorry czasem bija na glowe te ledowe... ( polecam poczytac kilka testow ). Tragniczna ta [notranslate]Alfa[/notranslate]
BUUU...
Dobre![]()
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziś wieczorem popsułem humor dwóm Panom w BWM, wyglądały na nówki. Ze startu zatrzymanego (światła) półtorej długości przy prędkości 160 km/h a z odczytu z rejestratora przyspieszenie (do 100 km/h) 6,82.
Filmu nie wstawię bo kamerę mam z przodu - czas pomyśleć o tej filmującej tył.
Ostatnio edytowane przez Marek156/159sw ; 08-11-2017 o 22:49
No właśnie, czy nie lepiej mieć dobrze działajàcy system aniżeli marketingową nowość? Dziwną przypadłością tych hm... " nowości" jest ich cena w razie awarii - może zwalić z nóg.
Masz rację - jeśli gadżety mają decydować o klasie auta a nie silnik czy układ jezdny to coś nie tak - albo klienci mają dziwne wymagania albo należy wrócić do produkcji Syreny ale z super wypasem ledy, lasery, audio superhiper nowej marki audiofilskiej itd, itp. Należy przypuszczać, że będzie się lepiej sprzedawać od gołej Fabii - sugeruję petycję aby wyprostować myślenie producentów bo nie odrobili badań rynkowych
Garraty ale nikt nie twierdzi, że tak nie jest. Wszystkie zalety Giulii są jej zaletami, tworzą przewagę i zapewne decydują o jej wygranej w wielu testach, porównaniach etc. Nie zmienia to faktu, że auto idealne nie jest.
Załóżmy, na potrzeby dyskusji, że jest najlepsza w klasie. Premium w dodatku.
Czy przy takim założeniu wspomnienie jakiejkolwiek wady modelu to faux pas?
Osobie która ośmieli się wytknąć jakąś wadę powinna być zlinczowana na forum, czy jak?
Czy może da się pogadać merytorycznie: tak, to świetny model, ale ma zrypany infotainment (na przykład, bo nie wiem, nie bawiłem się)?
Wracając do usterek (drobnych zazwyczaj, ale irytujących) - swoją drogą przejedź 50tys. km, pojeździj ze 3 lata i wtedy napiszesz ile razy byłeś w ASO poza przeglądami. Życzę Ci zero takich wizyt. Oby tak było![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Niezła burza w szklance wodyJak dla mnie najważniejsze jest to, że taki Garraty się dobrze bawi i jest szczerze zadowolony ze swojego nabytku. To mega cieszy. A chłop widać, że mówi co myśli, a nie hiperbolizuje.