Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Nadzieja tu nic do rzeczy nie ma, to już jest i jeździ, ślęczeli nad tym dłużej niż Włosi nad Giulią, badając m.in. reakcje człowieka na zmiany przyspieszeń i nie wiem co jeszcze - nie może nie działaćCiekaw jestem czy Włosi wypraszając u M... platformę, ba całą budę z wnętrzem wręcz do Fiata Spidera dostali ten G-Vectoring w komplecie ?
(HUD ? na kawałku plexi ? cóż, łakomy konsumpcji klient chce mieć ptaszka w opcjach - że cośtam ma - proszę bardzo, damy opcję i sobie ptaszka zaznaczy i buli za nic, więcej niż połowa samochodu każdego się z tego składa).
Szkoda że [notranslate]Alfa[/notranslate] nie chwali się animiacjami czy kawa na ławę artykułami wyjaśniającymi jakie ciekawostki zastosowali - ponoć torque vectoring (active vectoring), ale ponoć ? gdzie (które modele) itd ? i jakieś może animacje firmowe jak to działa ktoś widział ? Coś jeszcze ?
Ford zrobił ciekawe
Kolejne pogłoski o planowanym silniku ok. 350 KM dla Giulii - może w kolejnym roku modelowym:
http://www.thedrive.com/sheetmetal/1...option-in-2019
Fajnie by było... tylko qrde czemu nie V6?? Gdzie ten świat zmierza? Żeby 350KM krzesać z 2-litrowego silnika...
Już Veloce z 280KM całkiem żwawo się odpycha i IMO bardziej brakuje mu (silnikowi) charakteru i kultury pracy niż mocy, więc zamiast zrobić 350-400 konne V6 wypełniające lukę do Q i będące prztyczkiem dla innych premium idących w R4 (A45 AMG), to mamy/będziemy mieli kolejny silnik przepompowany turbinami. Taki tuning, tyle że w fabryce
Trochę szkoda. Ale fajnie, że w ogóle będzie taka opcja.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
tomaz jaki pstryczek konkurencja w segmenie D posiada 6garow w cywilnych wersjach a a45 to klasa kompakt.Nowa seria 3 bedzie posiadala wersje 340i-360koni i wersje 350i-420koni -rzedowe R6.A jezeli wyjdzie wersja 350konna giuli to super i wiecej odmian tym lepiej.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Zgadza się! Teraz mamy Q, która pobiła konkurencję, ale jest dla większości nieosiągalna. Dlatego IMO przydałby się wariant pomiędzy Veloce, a Q. Albo alternatywa dla Veloce - coś z V6, niekoniecznie stricte pod osiągi, może bardziej pod prestiż?
Ja nie neguję sensu istnienia i ceny Q. Jest świetna i dobrze wyceniona i niech tak zostanie. Raczej marzy mi się Giulia z, powiedzmy 2.5V6, na poziomie 350-400KM i ceną 250tys
Niech to pięknie gada, niekoniecznie aż tak głośno jak Q, ale niech ma ducha starych Alf - design, brzmienie, radość z jazdy! I niech będzie bardziej osiągalne niż Quadrifoglio, które powiedzmy szczerze, zahacza cenami o poziom Maserati.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Tomaz zeby tez tak bardzo nie faworyzowac bmw i mercedesa to ich takze nie ominal downsizing i tak m3 w f30 ma mniejsza pojemnosc silnika od poprzednika jak i c63 amg .Takze bmw wprowadzilo diesla z trzema turbinami i to jest chore i druga sprawa zaczyna sie zamieniac miejscami z meredesem.Bmw coraz bardziej staja sie komfortowe np m5 posiada naped na 4kola teraz najnowsza m3 tez bedzie miala awd takze wszystko idzie pod sprzedaz byle odebrac klientow audi.Bmw zaczyna rozdrabniac sie na drobne i jedzie na swojej sportowej reputacji ktora byla nie do pobicia 20lat temu.Piekne jest to ze [notranslate]Alfa[/notranslate] wypuscila Q i nagle swiat sie zawalil wszystkim:jak to alfa konkuruje z m3 i c63?Gdzie to bylo do pomyslenia jak bmw wprowadzilo najszybszego sedana swiata w 1998roku 400konne m5 e39. Swiat sie zmienia i fajnie by bylo gdyby wyszla ta SW i mam nadzieje ze nastepca giuli wyjdzie za 5lat i nie bedzie przerwy jak to bylo po 159...[notranslate]Alfa[/notranslate] przezyje i bedzie dobrze natomiast wiecej zyczliwosci do innych panowie-mazdy tez nie sa zle i swoja klientele posiadaja. Spojrzcie na plebejskiego nissana wypusil GTRa kilka lat temu i to byl wtedy szok jak w tamtych czasach porsche i ferrari musialo sie napocic i teraz nikt z nissana sie nie smieje.
Akurat dla "plebejskiego" nissana to nie bylo pierwsze szybkie auto [emoji14] oni od lat produkowali sportowe auta, nawet jeszcze za czasow datsuna [emoji14] 300zx, 200sx, 350z, kilka generacji skyline'ow z rewolucyjnymi na swone czasu napedami. Ja nie wiem, kto sie przed gtr smial z nissana, ale na pewno to nie bylem ja [emoji14]
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była