Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: [MiTo] Nowa kierownica ze sterowaniem radia.

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    MiTo 2010, 1.3 jtdm-2.
    Postów
    26

    Domyślnie

    Poszukałem w eperze i ja mam najbardziej biedawersję zespolonego nr 156105935, a teoretycznie chyba potrzebowałbym 156105930, aczkolwiek sprawdzę jeszcze jak to wygląda z przewodami u mnie.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    MiTo 2010, 1.3 jtdm-2.
    Postów
    26

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzysio Zobacz post
    Witam wszystkich.
    Przeczytałem może nie wszystko ale dużo - wspominacie o połączeniach kierownicy z body compem.
    Ok.
    Tylko że oprócz jednej "ściągawki" po Niderlandzku nic więcej nie znalazłem (chodzi o Mito).
    Rozumiem że przyciski z lewej strony kierownicy są lub podłącza się je do pinu 50 a prawa strona do pinu 52 (złącze D)
    49 to masa ? a 51 to podświetlenie klawiszy ? (chodzi mi o piny w złączu D Body Compa)
    Proszę o pomoc - a może ktoś ma "ściągawkę" w bardziej przyjaznym języku ?
    Mam już wszystko wymienione lecz utknąłem na połączeniach
    Ja nic nie podziałałem, bo po dzwonie miesiąc jeździłem zastępczym.

    EDIT: A co konkretnie już wymieniłeś?
    Ostatnio edytowane przez pawzub ; 07-12-2017 o 10:09

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    kol. krzysio .. schematy po angielsku miałem z chomika ..poszukaj.Jeśli nie to mam taki plik w rar. ok 65 mega. Podajcie mi gdzie mam to umieścić a nie ma problemu.
    ps. znalazłem ..2 minuty szukania ..już w 2013 roku nasz wspaniały kol. bubu 321 podawał linka do pliku
    http://www.forum.alfaholicy.org/mito...ty_itp_-2.html
    Ostatnio edytowane przez andrzejm36 ; 07-12-2017 o 18:56

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    no to sorry Krzysztof..mam tylko do Giulietty ..teraz zauważyłem że w opisie masz mito

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair / Mito 1.4 TB
    Postów
    518

    Domyślnie

    A ja mam pytanie związane z tematem. Jak zdjąć poduszkę powietrzną, aby dostać się do przycisków? Pogodziłem się z faktem, że muszę zrobić otwory w poszyciu w wyznaczonych miejscach, ale mimo "poszukiwań" śrubokrętem we wnętrzu kierownicy, nie udało mi się odczepić poduszki. Ma ktoś jakiś sprawdzony patent?

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    RZ
    Auto
    Stelvio 2018 Sport TI
    Postów
    3,567

    Domyślnie

    na wprost ustawiasz kierownice- wkładasz płaski długi śrubokręt o szerokości około 5-7 mm pionowo do góry aż wyczujesz opór a następnie przekręcasz w lewo lub prawo i jednocześnie ciągniesz za pokrywkę lekko. Powinno wyjść - mi to zajmuje jakieś 30 sekund

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair / Mito 1.4 TB
    Postów
    518

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dareek Zobacz post
    na wprost ustawiasz kierownice- wkładasz płaski długi śrubokręt o szerokości około 5-7 mm pionowo do góry aż wyczujesz opór a następnie przekręcasz w lewo lub prawo i jednocześnie ciągniesz za pokrywkę lekko. Powinno wyjść - mi to zajmuje jakieś 30 sekund
    Przy próbie przekręcenia poduszka się porusza i włącza się klakson. Ciągnę lekko ale nic się nie odczepia.
    Może jest ktoś w Krakowa, kto za przysłowiowego browara odczepiłby mi poduchę?

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair / Mito 1.4 TB
    Postów
    518

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzysio Zobacz post
    To by znaczyło że jesteś bliski sukcesu - lewą część (lewa strona poduchy) przekręcamy śrubokręt w lewo a prawą w prawo.
    Ja miałem lżej bo mogłem to miejsce zaczepu zobaczyć na kierownicy którą potem założyłem.
    Ja też mam kierownicę na wzór, niestety boję się za mocno ciągnąć, żeby czegoś nie urwać.
    Czy poduszka ma zaczepy plastikowe, czy metalowe?
    Czy pozycja śrubokręta jak na zdjęciu to ta, w której odczepia się poduszkę?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20171212_191423.jpg
Wyświetleń:	35
Rozmiar:	114.9 KB
ID:	238807

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair / Mito 1.4 TB
    Postów
    518

    Domyślnie

    Poddaję się, walczyłem dzisiaj ze 3 godziny z poduchą ale nie udało mi się jej odczepić. Chyba niestety czeka mnie wizyta w serwisie, bo inaczej coś jeszcze pourywam

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair / Mito 1.4 TB
    Postów
    518

    Domyślnie

    Ja swoją walkę z poduszką już zakończyłem, ale może dla innych przyda się parę informacji.
    Pojechałem z problemem do nieautoryzowanego serwisu, który niby specjalizuje się w Alfie. Panowie niechętnie podjęli się próby demontażu, jednak po pół godziny zrezygnowali.
    Pozostało mi pojechać do ASO. Tutaj krótka piłka - demontaż 50 zł, od ręki.
    Minęło 15 min od momentu oddania kluczyków do auta do chwili, gdy poduszka była już zdemontowana a na stole był raport z usługi, uwzględniający wszystkie uszkodzenia spowodowane przeze mnie lub serwis który próbował demontażu wcześniej. Dodatkowo dostałem pełny komplet informacji jak trzyma się poduszka i za co odpowiadają poszczególne elementy. Niestety nie widziałem na własne oczy przyrządu do demontażu, co mogłoby pomóc w przyszłości. Ale duży plus za obsługę klienta (nawet w tak nietypowej sprawie) dla ASO na Zakopiance w Krakowie.
    A teraz do rzeczy:
    - wspomniana wcześniej blaszka (na zdj. na czerwono) nie jest elementem trzymającym poduszkę a tylko stabilizującym jej pozycję. Potwierdza to fakt, że podczas moich prób demontażu coś metalowego pękło, a następnie słychać było jego przemieszczanie się w kierownicy. Po demontażu poduszki w ASO pokazano mi pękniętą blaszkę. Mechanik powiedział, że nie muszę jej montować, ale będzie to skutkowało zwiększonym luzem poduszki. Na szczęście miałem zapasową ze starej kierownicy.
    - elementem mocującym poduszkę w kierownicy jest plastikowy, podatny zaczep widoczny na zdjęciu poniżej. Po jego naciśnięciu (strzałki) ugina się i odczepia z aluminiowych punktów mocowania w kole kierownicy (elementy zaznaczone na zielono)
    - filmy z Youtube pokazujące blaszkę jako element który należy odgiąć do odczepienia poduszki to bzdura, w moim przypadku blaszka była urwana a poducha siedziała w kierownicy jak zamurowana

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20171219_165514.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	84.9 KB
ID:	239179
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20171219_165704.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	69.2 KB
ID:	239180

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-10-2020, 12:32
  2. [147] kierownica ze sterowaniem i panel klimatronic - 147, GT
    Utworzone przez fleszu2 w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 13:44
  3. Kierownica zwykła a kierownica ze sterowaniem z radio?
    Utworzone przez michal87tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2012, 09:43
  4. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-08-2011, 11:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory