nie wjem co się dzieja z moją ślicznotą? wszystko jest ok do 4000 obr przy tych obrotach moje autko powinno się dobrze rozpędzać, a tym czasem widoczny jest brak chęci. wymieniłem świece, przewody,oraz filtr powietrza.może mała podpowiedź co robić?.
nie wjem co się dzieja z moją ślicznotą? wszystko jest ok do 4000 obr przy tych obrotach moje autko powinno się dobrze rozpędzać, a tym czasem widoczny jest brak chęci. wymieniłem świece, przewody,oraz filtr powietrza.może mała podpowiedź co robić?.
w modelach do 2000-10 po odpięciu przepływomierza ECU przechodzi w tryb revovery, i wtedy "lepiej" działa kosztem spalania.
"Centrala sterująca może zastąpić parametry następujących uszkodzonych elementów:
* miernik przepływu p
owietrza,
* siłownik regulacji biegu jałowego,
* czujnik temperatury płynu chłodzącego,
* czujnik położenia przepustnicy,
* sondę Lambda,
* czujnik temperatury powietrza,
* czujniki napięcia akumulatora i detonacji,
Jeżeli jednak nastąpi uszkodzenie w centralce sterującej, układzie zapłonowym, czujniku fazy, pompie paliwa lub wtryskiwaczach, system nie będzie w stanie zastąpić uszkodzonych elementów żadnymi parametrami zastępczymi i samochód się zatrzyma.
"
p.s
@wrafi2
- rok produkcji tego cuda, czy jeżdzi na gazie, co komputer pokazuje, czy ma katalizator, kiedy przegląd był robiony, czyli wymiana rozrządu,
- tylko komputer coś może powiedziec o tym stanie auta.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 30-07-2009 o 06:47
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- sama wymiana wystarczy jeśli nie masz dziur w rurze dolotu do przepływomierza.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm