Witam mam prośbe odnosnie lusterek raz sie składają raz nie a prawe nie zawsze reaguje na ustawinia
EDIT: na przyszłość nazywaj temat tak, zeby bylo wiadomo czego dotyczy, wczesniej sprawdź (opcja szukaj) czy temat nie był już poruszany.
Witam mam prośbe odnosnie lusterek raz sie składają raz nie a prawe nie zawsze reaguje na ustawinia
EDIT: na przyszłość nazywaj temat tak, zeby bylo wiadomo czego dotyczy, wczesniej sprawdź (opcja szukaj) czy temat nie był już poruszany.
Ostatnio edytowane przez szewi ; 26-12-2017 o 23:26
Nie jestem w stu procentach pewien, ale prawdopodobnie się zepsuły.
Wolałbym żeby nie gdzies gadali ze cos sie przycina
Raczej zastanawiałbym się nad panelem sterowania.
Ale opcji jest na tyle dużo, że nie ma co gdybać tylko podłączyć pod MES i stamtąd wywołać sterowanie lusterkami. Jak zadziała będziesz wiedział, że mechanizm jest OK.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Kolego powiedz mi co to jest ten MES bo jestem zielony ,a lusterka raz sie złożą do połowy a raz jedno potem na zmiane
Jeśli składają się do połowy, to tak jak pisze lesio146. Pewnie zacierający się sworzeń mechanizmu.
MES = Multiecuscan. Oprogramowanie diagnostyczne dla samochodów FCA.
Czyli mam rozumiec podłączenie do kompa . A te lusterka zapuszczac jakims preparatem typu wd40
standardem w 159 jest zacinanie się lusterek, przerabiałem w poprzedniej 159. wyjmujesz szkło lusterka (ja podważałem plastikową elastyczną szpachelką, inni używają przyssawki jak w uchwycie do telefonu), potem zdejmujesz osłonę lusterka (ja niestety złamałem jeden zaczep - są 4 a jeden ukryty, ale bez niego trzyma się dobrze) - wtedy masz fajny dostęp do mechanizmu - pryskasz z różnych stron na sprężyne/ośke czy co tam jeszcze jest i lusterko parę razy ręcznie składasz na max do przodu i do tyłu (nie bój się, nic się nie uszkodzi) - paręnaście razy w jedną i drugą stronę, próbujesz użyć elektryki - u mnie jedno od razu działało tip-top (dosłownie ze 3-4 ruchy), drugie musiałem pryskać jeszcze parę razy i ruszać chyba ze 100, ale od tego czasu działa. najlepsze jest to że dowiedziałem się jakiś tydzień przed sprzedażą auta, przez 8 lat jeździłem z lusterkami które się od początku jak kupiłem nie składały albo nie rozkładały i myślałem że tam jest coś połamane...
ja pryskałem pierwsze tylko smarem silikonowym, a drugie które szło opornie wszystkim po kolei, łącznie z wd40 i smarem do łańcuchów motocyklowych.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Polecam raczej oliwę techniczną. WD40 to narzędzie do... zarabiania pieniędzy dla jego twórcówSpray łańcuchowy gęstnieje zbytnio.
Natomiast autor wątku powinien dostać "antynobla" za tytuł/opis tematu.