Ładnie siadło. Sprężyny masz od nowości te same czy zmieniałeś?
Wysłane z Galaxy S7 Edge przy użyciu Tapatalka
Sprężyny... no właśnie w środę będę tył wymieniał bo przód zmieniałem z zeszłym roku gdyż jedna pękła... Miesiąc temu pękła z tyłu od pasażera... O dziwo tak się zakleszczyła że auto stało równo. Więc niestety po wymianie tyłu pewnie się podniesieA same felgi to Alutec et38, szer. 8J... Tak więc poszło po centymetrze na stronie szerzej.
W wulkanizacji gdy usłyszeli że boje się że auto będzie stało za wysoko... Polecili mi kupić cztery worki cementu i wpakować do bagażnika![]()
Ostatnio edytowane przez takpoprostu ; 05-01-2018 o 17:17
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Właśnie chciałem napisać, że idealnie auto stoi, ani za nisko, ani za wysoko.
Przejrzyj posty jakie sprężyny kupić, bo może Ci się zrobić prześwit jak na offroad!
Sprężyny mam kyb. k-flex - takie same w zeszłym toku założyłem na przód. Sądziłem że skoro jest ok nie będę kombinował i zamówiłem te samą markę na tył. Jak wymienię to dam fotkę jak to wygląda.
A tak odbiegając:
Jak ogólnie się Wam podobają te felgi ? Pasują do 159tki Waszym okiem ? Bo jakoś mam mieszance uczucia... Jakoś ten kolor tak średnio mi pasuje chyba.
Ostatnio edytowane przez takpoprostu ; 05-01-2018 o 19:38
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
225/45 R 18 ciemne felgi,seria zawiasJasne felgi to 235/45 R18 też seria
Wzorowo (jak dla mnie) siedzi i tu i tu, mam właśnie dylemat co wybrać na lato - czy 225/45 czy 235/45. Póki co sprężyny będą seryjne a jak któraś pęknie to wleci coś obniżającego i boje się, że przy 235 i sprężynach MTS-Technik -20/25 będzie obcierało
![]()
Gdzie je produkują?
W teście wypadły średnio http://www.tyrereviews.co.uk/Article...e-Shootout.htm
Germany Panie... To niemieckie opony... Mam PR410 XL. W tej cenie nie warto pchać się w chińczyki. Opona bardzo cicha.
- - - Updated - - -
Ciemna felga piękna.
- - - Updated - - -
Wiesz... Parametr 45 to procentowy stosunek do szerokości więc 225/45 będzie niższa od 235/45 więc prześwit większy. Ale jak chcesz obniżać zawieszenie to brałbym 225.
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Powiem tak, jeśli seria zawiecha to chyba bym został przy 235/45 R18 - prowadzenie praktycznie to samo, ale lepiej wypełnia nadkole opona. Natomiast ja zaraz po wymianie ogumienia wsadziłem Eibach -30 mm. Tak wygląda super - mniejszy profil, niższe zawieszenie a jednocześnie brak obcierania podwoziem. Wiem że chłopaki wsadzali Eibach przy 235/45 R18 i nie obcierało nic, ale jednak wtedy trochę gorzej to wygląda. Mówię tu cały czas o seryjnym ET 41, gdzie u mnie wpadły jeszcze dystanse 5mm na każde koło po obniżeniu doszły. Wcześniej srebrne felgi miały 8 cali, grafitowe z julki mają 7,5.