Auto po odpaleniu (po dłuższym postoju) dławi się strasznie, za drugim razem jak przekręce kluczyk to już jest wszystko super. Co jest grane ?
Auto po odpaleniu (po dłuższym postoju) dławi się strasznie, za drugim razem jak przekręce kluczyk to już jest wszystko super. Co jest grane ?
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
Hm mnie to wygladą na zawór paliwa- ten zwrotny. Może już nie trzymać i paliwo podczas postoju spływa z ukladu i są problemy z odpaleniem.
Ostatnio edytowane przez grzelutek ; 05-08-2009 o 21:36
A sprawdź jaki będzie efekt gdy spróbujesz napompować paliwa czyli nie odpalając silnika przekręcisz kluczyk w stacyjce dwa, trzy razy i dopiero po tym zabiegu odpal auto.
http://alfa155.org/forum/viewtopic.php?t=11465
Jesli ktos zna angielski![]()
155 V6 była
155 TS była
156 V6 była
156 GTA była
155 TS była
x3 japonce były
156 V6 była
x1 japoniec jest. Zycie.
hmmm chyba zaczne od wymiany świec![]()
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
Mm podobną sytuację - też mi nie pali od pierwszego.
Nie ma znaczenia, czy mam pełny bak , czy pusty, przekręcanie kluczykiem kilka razy - też nic nie daje, długie kręcenie również.
Może to już przyzwyczajenie, ale wiem, że odpali za 2 razem (kręcąc bardzo krótko).
Oglądałem tą angielską stronkę na ten temat i raczej sugerują tam pompę paliwa jako przyczynę. Nie chce mi się tego dzisiaj tłumaczyć...ale może kiedyś się wezmę.
a właśnie świece sprawdzałeś?
1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
2000 Subaru Forester S-Turbo
2002 Opel Zafira OPC
1999 Volvo V70
No i jak, problem rozwiązany?
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Ale wujek odkopałeś po ponad 3 latach![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]