Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Silnik jtd brak mocy

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar 145Q
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Piotrków Trybunalski/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD M-Jet 2004
    Postów
    735

    Domyślnie

    Jakie seicento ma 90KM???

  2. #12
    dragon7
    Gość

    Domyślnie

    To był leon 90km i robił mnie bez problemu a qmpel co ma taką samą to nawet nie ma porównania niby żadna lampka się nie zapala, a może jakiś link np. na allegro do tego kabelka i co dalej jak będę go miał? Albo może ktoś z mazowieckiego robił już coś takiego i mi pomoże??

    Pozdrawiam
    Damian

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Czarek nie ma racji ta turbina ma zmienną geometrię tylko kierownice sterowane są cisnieniem doładowania, a nie podciśnieniem z wakupompy. Wszystkie 2,4 JTD miały zmienną geometrię turbiny
    mówimy o 1.9 JTD 105
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #14
    przemo27
    Gość

    Domyślnie

    Tu jest kabel, sprawdzony przez wielu uz. i działa z alfadiagiem (zależy od rodzaju ecu ) i unidiagiem wszystkie jtd
    http://www.allegro.pl/item701512489_..._promocja.html
    Jesli nie pali się lampka nie oznacza to , że nie ma błędów. Ja miałem przeładowanie i jego brak sygnalizacji , potem była dziura w dolocie i brak sygn. skopany egr i brak sygn. uszkodzoną przepływkę i nic uszkodzony włącznik od sprzęgła( sygnalizacja załączenia sprzęgła) i również nic jedynie przy 3 spalonej świecy zaczęło się coś pokazywać i jeszcze jak żarówka padła :-) to sobie świeciło.

  5. #15
    dragon7
    Gość

    Domyślnie Dziwny dźwięk

    Witam ostatnio obserwując silnik zauważyłem że jakiegoś rodzaju to jest chyba elektrozawór z którego przewody idą do turbiny tak jakby brzęczy, czy to może być powodem zamulenia auta? Jak tak to czy trzeba go wymienić czy wystarczy w jakiś sposób przeczyścić??

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar KamilP
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    LPU
    Auto
    Alfa Romeo 1.9JTD 2002r
    Postów
    307

    Domyślnie

    Cytat Napisał przemo27 Zobacz post
    Tu jest kabel, sprawdzony przez wielu uz. i działa z alfadiagiem (zależy od rodzaju ecu ) i unidiagiem wszystkie jtd http://www.allegro.pl/item701512489_..._promocja.html
    na aukcji jest napisane że działa z grupą VW. Czy taki sam pasował do Alfy?? O co chodzi z tym ecu przy współpracy z Alfadiagiem??
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 2002r, blu cosmo:-)
    Moje portfolio

  7. #17
    g.fu
    Gość

    Domyślnie

    Działa, działa i z Alfą i z Lancią i z Fiatem też.. Ale widzę, że viaken opuścił 10PLN.
    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Czarek nie ma racji ta turbina ma zmienną geometrię tylko kierownice sterowane są cisnieniem doładowania, a nie podciśnieniem z wakupompy. Wszystkie 2,4 JTD miały zmienną geometrię turbiny
    No nie wszystkie. A generacja CF2? Jak jest zmienna geometria to siłownik do sterowania jest w innym miejscu ( z przodu turbiny, pod kątem prostym do osi wirnika), na tym zdjęciu jest zwykły waste- gate. Tak jak niestety u mnie.
    Ostatnio edytowane przez g.fu ; 14-08-2009 o 06:21

  8. #18
    przemo27
    Gość

    Domyślnie

    Ten kabel działa z VW Audi i innymi panzerwagonami , działa również z Alfą 156 Na dzień dzisiejszy prog. alfadiag nie obsługuje modeli 156 jtd edc15 cf2 ( wiadomość tą dostałem od autora programu alfadiag ) czyli np. z jtd 2,4 10v ( 100kW ) nie bedzie współpracować. Unidiag nie ma problemu z łączeniem się z ecu tych modeli ( oczywiście potrzebne są odpowiednie definicje i prawidłowe adresowanie dla uzyskania połączenia ) W tym temacie ( unidiag ) pytał bym kolegę Bubu z forum.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał dragon7 Zobacz post
    Ps. Może ktoś z okolic Warszawy, Płocka albo Płońska zna się na tym??
    jeśli nigdy nie bawiłeś się w diagnozowanie usterek w samochodzie to lepiej daruj sobie.możesz narobić więcej szkód niż napraw.

    jeśli nie masz nikogo znajomego z odpowiednim sprzętem pojedź do serwisu w płocku.sprawdzą ci dokładnie auto i kompa.

    byłem u nich niedawno ze 147-ką,wszystko posprawdzali łącznie z autentycznością przebiegu.koszt usługi też był na przyzwoitym poziomie.

    pozdrawiam!!!


    moja druga ulubienica...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-03-2015, 18:52
  3. silnik po remoncie - brak mocy 2.0TS 99r
    Utworzone przez Yellon w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 22-07-2012, 13:52
  4. Brak mocy w Ar 156 silnik 1,6 Help
    Utworzone przez bodziak_spiz w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-04-2011, 19:50
  5. [156 FL] Zimny silnik - brak mocy
    Utworzone przez Bartosz w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-01-2011, 13:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory