Jakie seicento ma 90KM???
Jakie seicento ma 90KM???
To był leon 90km i robił mnie bez problemu a qmpel co ma taką samą to nawet nie ma porównania niby żadna lampka się nie zapala, a może jakiś link np. na allegro do tego kabelka i co dalej jak będę go miał? Albo może ktoś z mazowieckiego robił już coś takiego i mi pomoże??
Pozdrawiam
Damian
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Tu jest kabel, sprawdzony przez wielu uz. i działa z alfadiagiem (zależy od rodzaju ecu ) i unidiagiem wszystkie jtd
http://www.allegro.pl/item701512489_..._promocja.html
Jesli nie pali się lampka nie oznacza to , że nie ma błędów. Ja miałem przeładowanie i jego brak sygnalizacji , potem była dziura w dolocie i brak sygn. skopany egr i brak sygn. uszkodzoną przepływkę i nic uszkodzony włącznik od sprzęgła( sygnalizacja załączenia sprzęgła) i również nic jedynie przy 3 spalonej świecy zaczęło się coś pokazywać i jeszcze jak żarówka padła :-) to sobie świeciło.
Witam ostatnio obserwując silnik zauważyłem że jakiegoś rodzaju to jest chyba elektrozawór z którego przewody idą do turbiny tak jakby brzęczy, czy to może być powodem zamulenia auta? Jak tak to czy trzeba go wymienić czy wystarczy w jakiś sposób przeczyścić??![]()
Działa, działa i z Alfą i z Lancią i z Fiatem też.. Ale widzę, że viaken opuścił 10PLN.
No nie wszystkie. A generacja CF2? Jak jest zmienna geometria to siłownik do sterowania jest w innym miejscu ( z przodu turbiny, pod kątem prostym do osi wirnika), na tym zdjęciu jest zwykły waste- gate. Tak jak niestety u mnie.
Ostatnio edytowane przez g.fu ; 14-08-2009 o 06:21
Ten kabel działa z VW Audi i innymi panzerwagonami , działa również z Alfą 156 Na dzień dzisiejszy prog. alfadiag nie obsługuje modeli 156 jtd edc15 cf2 ( wiadomość tą dostałem od autora programu alfadiag ) czyli np. z jtd 2,4 10v ( 100kW ) nie bedzie współpracować. Unidiag nie ma problemu z łączeniem się z ecu tych modeli ( oczywiście potrzebne są odpowiednie definicje i prawidłowe adresowanie dla uzyskania połączenia ) W tym temacie ( unidiag ) pytał bym kolegę Bubu z forum.
jeśli nigdy nie bawiłeś się w diagnozowanie usterek w samochodzie to lepiej daruj sobie.możesz narobić więcej szkód niż napraw.
jeśli nie masz nikogo znajomego z odpowiednim sprzętem pojedź do serwisu w płocku.sprawdzą ci dokładnie auto i kompa.
byłem u nich niedawno ze 147-ką,wszystko posprawdzali łącznie z autentycznością przebiegu.koszt usługi też był na przyzwoitym poziomie.
pozdrawiam!!!
moja druga ulubienica...