Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 85

Temat: Pomoc w wyborze silnika 2,4 JTD vs 1,75 TBi

  1. #71
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa romeo
    Postów
    840

    Domyślnie

    Jak dla mnie to samo kupowanie takiego typu auta do tyrania nim 30 k km rocznie to jakieś nieporozumienie. No ale co kto lubi.

  2. #72
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    A to co mam kupić sobie Skodę w kombi bo komuś się coś wydaję? 30k km robilem Brera, aktualnie RSem zrobie niewiele mniej. Bezsensem kupować jest auto, ktorego tak naprawde nie potrzebujemy. Po co mi sedan lub kombi jak jeżdżę sam lub w dwie osoby? Pomijajac wyższy halas przy predkosciach powyżej 150km/h to w codziennym uzytkowaniu nie ma różnicy względem 159.

  3. #73
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jak komuś przeszkadza spalanie, a lubi wygodną jazdę oraz jak go 3/4 aut na drodze objeżdża to proponuję Superb 1.9 105 KM
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	received_1904585716220746.jpg
Wyświetleń:	21
Rozmiar:	56.8 KB
ID:	245124
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #74
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2018
    Auto
    .
    Postów
    574

    Domyślnie

    Przecież to jest bardzo wygodne auto, biorąc pod uwagę że większość kierowców wozi głównie siebie i dziesiątki litrów powietrza w kabinie, to rozmiar jest też OK. Zakładając że ktoś nie jest do niego za wysoki, to nie wiem co jest złego w takim wyborze (kwestie finansowe zostawiam z boku - auta GT nie należą do przystępnych kosztowo i trzeba się z tym pogodzić, albo odpuścić). Nie jest to demon prędkości, ale brzmi i wygląda super, oglądający się za nim co i rusz ludzie też dają pewną satysfakcję. To jest auto dla kogoś, kto che je mieć, a nie kto go potrzebuje.

  5. #75
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa romeo
    Postów
    840

    Domyślnie

    Pomijajac wyższy halas przy predkosciach powyżej 150km/h to w codziennym uzytkowaniu nie ma różnicy
    Założyłem, że jak ktoś robi 30 000 km rocznie, to raczej w celach zawodowych, a więc samochód jest niejako inwestycją. W takiej sytuacji kupowanie ryzykowanego i egzotycznego GT segmentu premium, w dodatku bardzo przeciętnego (delikatnie mówiąc) pod względem funkcjonalności i praktyczności nie jest szczególnie racjonalne. Ale tak jak mówiłem - co kto lubi.
    Znam człowieka co kupił Opla OPC, założył LPG i hak, po to by ciągać nim przyczepkę z europaletami. Można? Można... tylko po co?! I nikt nic nie musi. Możesz do tej Brery podczepić pług i orać nią pole, bo siedzi się wygodniej niż w Ursusie. Twoja sprawa. Nikt ci niczego zabraniał nie będzie. Tylko nie dziw się, że niektórym wydaje się to dziwne.

    Dla mnie Brera to typowa bulwarówka i wg. mnie ma ładnie brzmieć, pachnieć i wyglądać. Po to została wymyślona. Nie przekona mnie to, że ktoś używa jej do dojazdów 150 km do pracy w jedną stronę albo do wożenia ziemniaków na targowisko we wtorki i piątki (choć oczywiście to jego sprawa w jaki sposób wykorzystuje swój samochód).

  6. #76
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Lepsze to niż kupić kombi aby raz rok przewieźć coś większego. To mniej wiecej tak jak by chodzić caly rok w butach narciarskich bo raz na rok jedziemy w góry To januszowe podejście, ze do klepania kilometrow tylko pasat w tedeiku. Dziwne, ze na zachodzie ludzie trzaskają takimi autami jeszcze wieksze przebiegi i taki Mercedes CLK z przebiegiem 400k km to nic nadzwyczajnego. Brera to technicznie takie samo auto jak 159 w dodatku blizej mu do hatchbacka niz typowego nadwozia coupe, a tu nagle z Brery bazujacej na sedanie robi sie niewiadomo jaki krążownik bularow
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 07-05-2018 o 09:56

  7. #77
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Za naście lat taka Brera 2.4 to też będzie rozchwytywany youngtimer...
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #78
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    No jak kupi polifta z ostatnich roczników to nie wiem czy to bedzie w jakiejkolwiek wersji rozchwytywany youngtimer za nascie lat, moze za dziesiątki to tak. GTV jakoś mega zawrotnych cen nie osiągają. Nie patrzał bym na to auto przez ten pryzmat bo można się za te nascie lat rozczarować. Jedyna opcja to kupić nadal taniejace 3.2 z pierwszych rocznikow i schować do garażu aby nie generowalo kosztów. Jak ktoś chce auto do codziennego uzytku to musi wybrać to co do danego stylu jazdy spisze sie na dany moment najlepiej, a nie patrzeć czy za 15 lat zbije na tym kokosy.

  9. #79
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2017
    Auto
    Alfa romeo
    Postów
    840

    Domyślnie

    Lepsze to niż kupić kombi aby raz rok przewieźć coś większego.
    To ty nie znasz innych nadwozi niż kombi i innych marek niż premium?

    W Polsce samochody segmentu A i B potrafią mieć po 400k km bo pracują jako służbówki. I co z tego wynika? Że Fiaty Panda to najlepsze limuzyny podróżne, bo kręcą więcej kilometrów niż s-klasa prezesa, która przez 4 lata zrobiła 35 000 km?
    Brera technicznie może być oparta i na Trabancie. Wygląda jak wygląda więc wymaga się od niej żeby jeździła i brzmiała. Jeździć nie jeździ, bo paleta silnikowa słaba. Brzmieć nie brzmi, bo pod maską diesel. To jak paw impotent. Co mu po największym i najładniejszym ogonie jak i tak nic nie zdziała?!

    Jedyna opcja to kupić nadal taniejace 3.2 z pierwszych rocznikow i schować do garażu aby nie generowalo kosztów.
    I tu się zgadzam.
    Wersje z dieslem po pierwsze będą przeważnie zdrowo zajechane, a po drugie nieatrakcyjne dla konesera.
    Ostatnio edytowane przez dpar ; 07-05-2018 o 10:41

  10. #80
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Zeby innych dupsko szczypalo, ze ktoś sobie kupil coupe w dizlu, a oni muszą się wozić np. tym co żona wybrala, a nie tym co sami by chcieli kupić? Ale ja tam sie nie znam bo mam białe reno co nie wyglada ale za to jedzie. Na ulicy nie budzi ani podziwu ani zazdrości. Za dużo wolniejszą Brera robiąca kle kle oglądało sie sporo wiecej ludzi niż za RSem

    Jak by mi odbiło i znów chcial Brere to do latania po wyspie/miescie na małe trasy TBI, do krecenia kilometrów po krajowkach i autostradach 2.4 do hodowania na kocyku i weekendowego uzytku 3.2. Pozostale ze względu na mizerne osiagi bym odrzucił.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 07-05-2018 o 11:47

Podobne wątki

  1. pomoc w wyborze 156
    Utworzone przez Ruffy w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 22-03-2015, 23:09
  2. [159] [159] Proszę o pomoc przy wyborze silnika
    Utworzone przez vvmkrkw w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 10:35
  3. Alfa 166 - pomoc w wyborze silnika
    Utworzone przez LukasVanElvis w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 19-10-2010, 09:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory