Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Temat: Rozrząd - problem

  1. #31
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Emrys91 Zobacz post
    I jestem im wdzięczny za wszystkie komentarze. Nie że wszystkimi się zgadzam, no ale cóż. Na pewno nie chodzi o te z wiedzy mechaniki samochodowej te bardzo mi pomogły .

    Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka
    Gates to markowy sprzęt i dobry wybór. Ale jak już napisano wcześniej, jeśli oddajesz auto w ręce mechanika to bezpieczniej zapłacić kilka zł więcej do rozrządu, żeby to serwis zamówił części (wtedy na fakturze powinien umieścić nazwę producenta) i wtedy pełną odpowiedzialność ponosi serwis. Jeśli Ty sam dostarczysz części to w razie usterki serwis się wypnie na wadliwe części i zrzuci odpowiedzialność na Ciebie. Rozrząd to ważny element silnika i w razie jego awarii naprawa jest kosztowna, co innego elementy zawieszenia czy olej - w tym wypadku możesz zaoszczędzić kupując ww. we własnym zakresie.
    Nie można też zakładać, że mechanik to oszust. Ale dla pewności można później sprawdzić czy zamontowane części są zgodne z umową
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2018
    Auto
    Alfa Romeo 159SW 1.9jtdm 16V 150KM 2007
    Postów
    35

    Domyślnie

    Masz rację przedobrzylem trochę. Teraz tylko aby wszystko było sprawne i dobrze zamontowane i następnym razem mam nadzieję że tego błędu nie popełnię jestem zielony w tych sprawach ale nigdy nie jest za późno aby się czegoś nauczyć.

    Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka

  3. #33
    WinnieThePooh
    Gość

    Domyślnie

    trafi taki klient do cwaniaka mechanika, dostarczy części i wystarczy, że mechanik źle ustawi napinacz. i hoduje następną awarię która nastąpi za kilka tys. kilometrów. a klient nawet jak będzie patrzył mechanikowi na ręce to i tak nie będzie w stanie stwierdzić, czy napinacz jest zamontowany jak należy. a później dochodź kto winny. zły napinacz, czy źle ustawiony. rzeczoznawcy, sądy, auto kilka miesięcy unieruchomione (optymistycznie licząc jako dowód w sprawie) albo naprawa za kilka tysięcy.
    edit. poszukaj na forum jakiegoś warsztatu w twojej okolicy, który ma dobrą renomę, albo wśród znajomych popytaj, i nie oddawaj do byle jakiego. ja od lat serwisuję auto w jednym warsztacie. u konkretnego jednego mechanika, i nawet czasami jak muszę poczekać 2 czy 3 tygodnie to po prostu czekam i tyle.
    Ostatnio edytowane przez WinnieThePooh ; 08-05-2018 o 11:29

  4. #34
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adam_P Zobacz post
    trafi taki klient do cwaniaka mechanika, dostarczy części i wystarczy, że mechanik źle ustawi napinacz. i hoduje następną awarię która nastąpi za kilka tys. kilometrów. a klient nawet jak będzie patrzył mechanikowi na ręce to i tak nie będzie w stanie stwierdzić, czy napinacz jest zamontowany jak należy. a później dochodź kto winny. zły napinacz, czy źle ustawiony. rzeczoznawcy, sądy, auto kilka miesięcy unieruchomione (optymistycznie licząc jako dowód w sprawie) albo naprawa za kilka tysięcy.
    edit. poszukaj na forum jakiegoś warsztatu w twojej okolicy, który ma dobrą renomę, albo wśród znajomych popytaj, i nie oddawaj do byle jakiego. ja od lat serwisuję auto w jednym warsztacie. u konkretnego jednego mechanika, i nawet czasami jak muszę poczekać 2 czy 3 tygodnie to po prostu czekam i tyle.
    Napinacz w tym silniku to automat, więc ryzyko wtopy maleje. Co nie znaczy, że nie można popełnić błędu.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Emrys91 Zobacz post
    Masz rację przedobrzylem trochę. Teraz tylko aby wszystko było sprawne i dobrze zamontowane i następnym razem mam nadzieję że tego błędu nie popełnię jestem zielony w tych sprawach ale nigdy nie jest za późno aby się czegoś nauczyć.

    Wysłane z mojego HUAWEI RIO-L01 przy użyciu Tapatalka
    Jeśli nie jest za późno to możesz zwrócić części.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [Brera] Problem ze znalezieniem części - ROZRZĄD 2.2 JTS
    Utworzone przez songokudj w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-09-2017, 13:31
  2. Dziwny problem rozrząd 156 1.6 TS
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-09-2015, 20:18
  3. rozrząd problem serca i rozumu :)
    Utworzone przez szajbus0 w dziale 147
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 20-12-2012, 00:54
  4. problem -jak ustawić rozrząd 156 2,0 ts
    Utworzone przez sławek_alfa156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-09-2010, 20:46
  5. [33] Problem z łożyskiem koła tył oraz rozrząd.
    Utworzone przez Spirit w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-11-2008, 15:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory