Ogólnie mówisz z sensem, ale...
No proszę cię, po ... mi bajery w aucie, skoro po 100/150tys. silnik nadaje się na złom? Patrz Discovery z TDV6. Serwisy mówią o tym otwarcie i nie są to pojedyncze przypadki, ale większość![]()
Dla ciebie może tak, ale tak niestety nie jest. Rynek zweryfikował takie myślenie przy okazji wypuszczenia VW Phaetona.
Zarówno auto, jak i obsługa klienta, serwis i cała reszta stały na wyższym poziomie niż np. Audi A8. Nic to nie dało. Znaczek na masce nie pozwolił na wejście do "premium".
Owszem można, nie wiem tylko dlaczego z przymrużeniem oka?
Wg mnie nawiązały walkę, a to świadczy o wejściu w klasę premium. Może Alfa stoi u progu dopiero (bo tak to odbieram), ale to już premium jest.
No ciężko, bo to był segment A6 i E-klasy, z którymi była zestawiana i porównywana. Naprawdę nie uważam, że brak auta w segmencie E/F od razu dyskwalifikuje całą markę z obecności w segmencie premium.