Rynek dyktuje ceny![]()
Inna sprawa, że akurat el-tec robi dobrze i solidnie, gietarka, super spaw, full profeska. Do dziś nie mam zastrzeżeń, a już sporo lat minęło...
Rynek dyktuje ceny![]()
Inna sprawa, że akurat el-tec robi dobrze i solidnie, gietarka, super spaw, full profeska. Do dziś nie mam zastrzeżeń, a już sporo lat minęło...
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Fabryka może i zrobiła optymalnie, ale mój wydech ma 12 lat i 150 tyś km - fabryczny już nie jestPrzeszkadza mi buczenie w dolnym zakresie obrotów, a nie głośność. El-Tec za wydech bez katów powiedział 3500.
Wczoraj testowałem sobie to buczenie. Nie występuje na zimnym silniku, dopiero jak się rozgrzeje tak po 10 km jazdy, co chyba wskazuje na wydech. Najgłośniej buczy na 5. biegu.
Bo już zacząłem się zastanawiać, czy to buczenie nie pochodzi od wału napędowego.
Ostatnio edytowane przez magil ; 19-06-2018 o 05:24
Magil, wgraj sobie na telefon jakiś generator tonów i weź dobre słuchawki. Rozgrzej auto i porównaj częstotliwości z generatora z buczenie - tak znajdziesz jaka to częstotliwość. Napisz mi ile to Hz jest, to ci powiem czy tyle samo jak w moim. Zbudowanie rezonatora to jest kwota rzędu 300-500zl oczywiście jak dasz komuś to pospawac, bo samemu to tylko koszt złączki. Pasta do wydechu za 15zl, przecinasz rurę w jednym miejscu przed końcowym tlumikiem i montujesz tam rezonator. Wierz mi, to działa!
Zdaje sobie sprawę, że trudno w to uwierzyć, ale to naprawdę działa. Poczytaj sobie o rezonatorach Helmholtza... a ten jest lepszy, bo to hybryda z rezonatorem ćwiartki długości fali. I żeby nie było, to nie mój wymysł. Jest na to praca naukowa i badania, na podstawie których to robiłem.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Dzięki, spróbuję. Ale rozważam też zakup drugiego wydechu i naprawienie swojego - chyba że to bez sensu to mnie popraw
Udało mi się nagrać to buczenie wczoraj, na piątym biegu (chociaż telefon słabo nagrywa dźwięk - wskazane słuchawki)
Już wiem! Całe życie się człowiek uczy...
Cześć.
Po moich przygodach z wydechami wygląda mi to na dobry trop, czyli rezonującą puszkę tłumika, która jest pusta, z powodu wypalenia/wydmuchania wygłuszeń.
Miałem podobnie w 156 z JTSem i przelotowym wydechem. Robiliśmy 3 różne tłumiki środkowe, i dopiero za 3 razem udało się usunąć problem, bardzo podobny to Twojego.
Swoją drogą jak coś to zapraszam. Nasza produkcja od A do Z: https://youtu.be/gXao3kjpk-k
i tutaj jeszcze jakieś tam przykłady: http://oilserwis.pl/spawanie-stali-nierdzewnej.html
Ostatnio edytowane przez Pablo. ; 21-06-2018 o 10:33
www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie
> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y
Olej w tłumiku wymieniony, niestety nic to nie dało.
Problem rozwiązany. Najpierw wymieniłem środkowy i zrobiło się troszkę ciszej. Ale faktycznie za buczenie odpowiadały tłumiki końcowe. Mimo że z zewnątrz w stanie idealnym, muszą być przepalone w środku.
Wymiana zrodziła kolejny problem. Bo nie chciałem, żeby było aż tak cichoAle to już kolejny temat
Kupiłem komplet używek od Carenzo. Musiałem zrobić reklamę, bo po raz kolejny jak sprzedawca mówi, to tak jest, dlatego polecam![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html