Ale znalazłeś idiotyczne wytłumaczenie![]()
Ale znalazłeś idiotyczne wytłumaczenie![]()
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Racja. Jeżeli są tam "fasolki" tzn, że ktoś myślał o możliwości regulacji na tym połączeniu.
Tak i myślał o montażu zerowym. Nie o regulacji przez rzemieślników domorobców wymemłanego, uszkodzonego albo zmęczonego zawieszenia
Zauważcie kto i kiedy to odkryłtak samo jak szlifowanie podkładek pod cukierki
specjalnie je tam umieścili aby polacy po niemal 20 latach odkryli tajemniczy sposób regulacji nieregulowalnych kątów
choć fakt, ratuje to tyłek niektórym gdzie zawias i buda nie trzyma fabrycznej geometrii. Albo jak jakiś "fachowiec" porozkręcał wszystko w mak bez pomyślunku. W kilku letnim aucie to jest nie do pomyślenia. Ale w pełnoletnim wszystkie chwyty dozwolone
![]()
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 01-08-2018 o 12:51
Jeżeli da się coś poprawić to uważam że trzeba to zrobić nawet rzemieślniczymi sposobamiaby wyjść na kąty fabryczne na pewno nie zaszkodzi taka operacja a może wiele pomóc ale oczywiście sprawne zawieszenie to podstawa i od tego trzeba zacząć.
Pewnie, że tak. Niestety po tylu latach coraz więcej nie trzyma właściwych kątów. Wiadomo, jak to w starych autach o bogatej przeszłościja tylko chciałem zaznaczyć, ze jest to ostatnia deska ratunku. Nieoficjalny sposób. A nie metoda na postawienie koła do pionu bo to tańsze niż remont zawieszenia.