Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Obniżenie zawieszenia

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ale znalazłeś idiotyczne wytłumaczenie

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Ale znalazłeś idiotyczne wytłumaczenie
    Jednakże ta regulacja po cos tam jest, a ty sobie ubzdurales, że tego się nie rusza. Kilka firm w Poznaniu zmieniając zawieszenie M.in w 159 pytają właściciela jak chce je ustawić. Do jazdy sportowej czy zwykłej.

    Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    Racja. Jeżeli są tam "fasolki" tzn, że ktoś myślał o możliwości regulacji na tym połączeniu.

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Tak i myślał o montażu zerowym. Nie o regulacji przez rzemieślników domorobców wymemłanego, uszkodzonego albo zmęczonego zawieszenia
    Zauważcie kto i kiedy to odkrył tak samo jak szlifowanie podkładek pod cukierki specjalnie je tam umieścili aby polacy po niemal 20 latach odkryli tajemniczy sposób regulacji nieregulowalnych kątów choć fakt, ratuje to tyłek niektórym gdzie zawias i buda nie trzyma fabrycznej geometrii. Albo jak jakiś "fachowiec" porozkręcał wszystko w mak bez pomyślunku. W kilku letnim aucie to jest nie do pomyślenia. Ale w pełnoletnim wszystkie chwyty dozwolone
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 01-08-2018 o 12:51

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Jeżeli da się coś poprawić to uważam że trzeba to zrobić nawet rzemieślniczymi sposobami aby wyjść na kąty fabryczne na pewno nie zaszkodzi taka operacja a może wiele pomóc ale oczywiście sprawne zawieszenie to podstawa i od tego trzeba zacząć.

  6. #16
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Pewnie, że tak. Niestety po tylu latach coraz więcej nie trzyma właściwych kątów. Wiadomo, jak to w starych autach o bogatej przeszłości ja tylko chciałem zaznaczyć, ze jest to ostatnia deska ratunku. Nieoficjalny sposób. A nie metoda na postawienie koła do pionu bo to tańsze niż remont zawieszenia.

Podobne wątki

  1. [147] obniżenie
    Utworzone przez SkyBlue w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-04-2015, 17:52
  2. [145] obniżenie
    Utworzone przez Kosiar w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 126
    Ostatni post / autor: 21-03-2014, 09:16
  3. 147 obniżenie -40/45 mm
    Utworzone przez Juro w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-02-2014, 09:22
  4. [145] Obniżenie zawieszenia w 145,
    Utworzone przez jarco w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 16-10-2013, 23:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory