Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Temat: ogranicznik prędkości

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Firste
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio FE 280 KM
    Postów
    650

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer Zobacz post
    Jeśli przy 230 nagle wyjedzie Ci ktoś na twój pas i będziesz go musiał ominąć to docenisz wtedy fakt, że nie mogłeś jechać 260
    ło matko, ale co to ma do Vmax?
    Gdyby babcia miała wąsy ... to idąc tą logiką, to po co robić Stelvio, jak Giulia jest niższa i stabilniejsza bo ktoś mi wyjedzie.

    Choć nawet to nie do końca jest prawdą, bo w testach łosia Giula jest niewiele lepsza od Stelvio, czysto symbolicznie.
    Giulia wywałała już przy 79-82.
    https://www.youtube.com/watch?v=DMXjC5ytuaY
    Stelvio przy 81:
    https://www.youtube.com/watch?v=IrQMBfRlzfA
    W zasadzie remis
    Czyli "kultowy" tekst, SUVy sa do dupy, bo wywaracaja się przy pierwszym lepszym zaskoczeniu, w przypadku Stlevio się nie sprawdza

    - - - Updated - - -

    A i jeszcze jedno, jeżeli wg ciebie Stelvio Q jest tak zajebiscie lepsze od zwykłego Stelvio, to zapewne Giulia Q powinna rozp.ierdolić system w całej galaktyce. No nie bardzo ...
    https://www.youtube.com/watch?v=i7IDM07l5d0
    Przy 82 kmh radzi sobie niewiele lepiej niż zwykłe Stelvio czy zwykła Giulia.
    Co prawda nie jest to 230 kmh, ale takie sytuacje jak tutaj zdarzają się 6546353216165 częsciej, niż wypadek przy 230 km/h.

    No i najważniejsze, te 81-82 kmh to baaardzo dobre wyniki, wiele aut nie radzi sobie przy 77.
    a Golf GTI już przy 75 dał dupy XD
    https://www.youtube.com/watch?v=Y0m_JPqMfxA
    a takie wynalazki jak to, już przy 72 wywałało z toru
    https://www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4

    Ale najśmieszniejsze jest:
    https://www.youtube.com/watch?v=22Z6Sktehc4
    Land Rover Discovery i 66 km/h ))))))))))))))))))))))))))
    Ostatnio edytowane przez Firste ; 12-09-2018 o 11:39

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Peterr
    Dołączył
    11 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Stelvio 280 KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cameyo Zobacz post
    Adaptacyjne amorki w Stelvio to też fantastyczna sprawa. Jazda jak po szynach w zakrętach.
    Masz taki zawias w Stelvio?

  3. #33
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    Stelvio 280KM
    Postów
    198

    Domyślnie

    Tak + szpera (LSD)

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Peterr
    Dołączył
    11 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Stelvio 280 KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cameyo Zobacz post
    Tak + szpera (LSD)
    To gratuluje! musiałeś zamawiać czy stała na placu?

  5. #35
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    Stelvio 280KM
    Postów
    198

    Domyślnie

    dzięki. Zamówienie. Jest dokładnie takie jak chciałem :-)

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar azar
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia Veloce, Giulietta 1.4
    Postów
    1,716

    Domyślnie

    Cytat Napisał Peterr Zobacz post
    A więc ja jechałem z maksymalną prędkością Stelvio, i według mnie nie jest stabilny fakt trochę wiało.
    Sory ale kupujecie kredens a potem jest płacz, że więcej pali i niestabilnie się zachowuje przy ponad 200km/h

    Cytat Napisał Firste Zobacz post
    to idąc tą logiką, to po co robić Stelvio
    no właśnie tego nie wiem Nie widzę żadnych zalet oprócz łatwiejszego wsiadania.
    Własne: 147->146->156->159->159->Giulietta->Giulia Super->Giulia Veloce
    Jaram się, że jeździłem 147 GTA, 156 GTA, Brera Ti, 159 SW Ti, Mito Veloce, Giulietta Veloce, 4C
    Jaram się, że siedziałem: Prototyp 8C

  7. #37
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2014
    Auto
    Stelvio 280KM
    Postów
    198

    Domyślnie

    Cytat Napisał azar Zobacz post
    no właśnie tego nie wiem Nie widzę żadnych zalet oprócz łatwiejszego wsiadania.
    a bierzesz pod uwagę, że czasem ktoś może śmigać polnymi/leśnymi drogami, chcieć wjechać na plażę :-) itp. tam gdzie się przydaje te dodatkowe parę cm prześwitu, a niekoniecznie trzeba zakładać od razu BFGoodrich Mud Terrain T/A.

  8. #38
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Fiat Palio & Julka 1.4 MA
    Postów
    1,210

    Domyślnie

    Cytat Napisał Firste Zobacz post

    A i jeszcze jedno, jeżeli wg ciebie Stelvio Q jest tak zajebiscie lepsze od zwykłego Stelvio, to zapewne Giulia Q powinna rozp.ierdolić system w całej galaktyce. No nie bardzo ...
    https://www.youtube.com/watch?v=i7IDM07l5d0
    Przy 82 kmh radzi sobie niewiele lepiej niż zwykłe Stelvio czy zwykła Giulia.
    Na moje oko to Żulia Q nawet gorzej wypada przy 80 niż zwykła przy 82... :x

    Myślę, że większe znaczenie niż niby inna buda niż zwykła (ta sama), czy inny zawias (zawias ten sam, nieco niższe sprężyny) ma inny rozkład masy (większy silnik z przodu) i inne opony. To samo ze Stelvio Q, tam nie ma magii, nie zrobi testu łosia 100-ką. To jest zasadniczo ta sama karoseria, takie samo zawieszenie.

    PS: Obejrzałem test łosia dla Nissana Juke. To jest dramat.
    Ostatnio edytowane przez MiLykie ; 12-09-2018 o 14:56

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Firste
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio FE 280 KM
    Postów
    650

    Domyślnie

    Cytat Napisał azar Zobacz post
    Nie widzę żadnych zalet oprócz łatwiejszego wsiadania.
    To samo można powiedzieć o Giuli (a nawet o każdym samochodzie), bo:
    - ani nie jest pojemna jak kombi;
    - ani nie jest wielce reprezentacyjna jak sedany klasy premium,
    - ani nie jest wielce sportowa (w tym wizualnie) jak Lambo (zwłaszcza zwykłe Giulie, czyli 95%),
    - ani nie nadaje się w teren jak terenowe;
    - ani nie nadaje sie na słabe drogi jak Stelvio;
    - ani nie wsadzisz tam na pół stosjąco 2 rowerów jak w Stelvio;
    - bardzo niewygodnie wsadza się tam dzieciaki do fotelika;
    - bardzo niewygodnie wsiada się osobą z bólami kregosłupa czy starszym,
    - bardzo mało gumny (19 cali) w lepszych silnikach, czyli porązka na PL drogi,
    - itd. itp.
    ale jakoś kur.wa NIKT nie neguje sensu istnienia sedanów, za to każdy burak ze cel stawia sobie udodownić, że nikt na świecie nie potrzebuje SUVa.
    Ja nie neguję sedanów, choć dla mnie ich praktycznosc z MOJEGO punktu widzenia jest zerowa, ale nie neguję. Za to są osobniki na forach, FB, YT, którzy jak 10x w tygodniu nie dadzą komentarza, że SUVy to moda i są debilne, to ból du.py ich rozrywa XD
    Tak kuźwa wiem, Giulią nawet na 22 calach przejedziecie przez dziurawą drogę, bo kiedyś Maluch służył za wszysktie typy aut i było dobrze. Ale dziś kupuje się dany typ auta, choćby dlatego, że jest 20% lepsze w jakiejś tam dziedzinie niż inne, mimo że w innej może być 10-20% gorsze. Kwestia priorytetów, a każdy ma inne.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał MiLykie Zobacz post
    Myślę, że większe znaczenie niż niby inna buda niż zwykła (ta sama), czy inny zawias (zawias ten sam, nieco niższe sprężyny) ma inny rozkład masy (większy silnik z przodu) i inne opony. To samo ze Stelvio Q, tam nie ma magii,
    Dokładnie, 150 kg więcej przy +200 KM może nie robi róznicy na torze o szerokośći 15m, ale na drodze, grzie starasz się czasem utrzymać na tych 3 m, jest to mega ważne.
    Wiec to, że wrsje Q mają dyfozor o sile docisku +10 kg , moze nieco inne nastawy, wcale nie musi oznaczać, że jest 10x lepsze od zwykłych wersji. W tym przypadku, właściwie wyszło wszystko na remis.
    Albo inaczej, zwykłe wersje Stelvio i Giuli mają tak wysoki poziom, że cięzko Q pokazac wyższość.
    Ostatnio edytowane przez Firste ; 12-09-2018 o 15:01

Podobne wątki

  1. Ogranicznik 3d
    Utworzone przez sobol3k w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2018, 16:22
  2. Ogranicznik prędkości w 166 ?
    Utworzone przez KamilloV8 w dziale 166
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 04-08-2016, 22:04
  3. [GTV Spider] Ogranicznik drzwi
    Utworzone przez SCHNNAZZI w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 24-02-2016, 21:37
  4. Ogranicznik prędkości w GT
    Utworzone przez weynrob w dziale GT
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 11:04
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 21:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory