Nie da się bez ściągania kierownicy. Po kolei wygląda to mniej więcej tak:
1. Odpięcie akumulatora (będzie demontowana poduszka)
2. Odkręcić cztery wkręty mocujące dolną osłonę kolumny kierownicy
3. Wyjąć poduszkę z kierownicy
4. Odkręcić kierownicę i rozpiąć przewody od taśmy AirBag i przycisków na kierownicy
5. Odkręcić dwa wkręty mocujące górną osłonę kolumny kierownicy
6. Odkręcić taśmę airbag
7. Odkręcić czujnik kąta skrętu
8. Odkręcić i rozpiąć wtyczki przełącznika zespolonego i go wyciągnąć
Obudowa przełącznika jest przykręcona na 4 śrubki + 2 zatrzaski. Po zwolnieniu wszystkiego rozpoławia się a dalej już widać jak na dłoni co jest grane
Jesteś widzę z wieliczki, więc w razie problemów mogę pomóc