Centra / Exide najlepsze. W 155 5 lat do tej pory bez problemu mimo że jeżdżone raz w tygodniu parę km. W 159 JTD trzy lata,0 problemów . Poprzednio w 146 5 lat bez problemu(sprzedana z takim).
Centra / Exide najlepsze. W 155 5 lat do tej pory bez problemu mimo że jeżdżone raz w tygodniu parę km. W 159 JTD trzy lata,0 problemów . Poprzednio w 146 5 lat bez problemu(sprzedana z takim).
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
W mojej 147 centra wytrzymała 2 lata. Padła bez żadnych odznak by można było się tego spodziewać.
Jeśli będę musiał kupić aktu to pewnie padnie na Jenox gold.
Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
147 1.9 jtd 2011-2018
159 1.9 jtdm q-tronic 2018-??
Pewnie, skoro nie ma większej różnicy to dlaczego nie wspierać rodzimego biznesu. Ostatnim razem kupiłem Jenoxa i jeśli będę musiał jakiś akumulator teraz wymienić to też będzie to raczej Jenox.
Co do Centry to znam dwa przypadki w rodzinie sprzed kilku lat i akumulatory przeżyły około dwóch lat.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Problem jest taki, że jak teraz pada akumulator po 5-6-8 latach, to mamy info że 5-6-8 lat temu produkowali dobre rzeczy - ale jak jest teraz nie wiadomo
Załatw sobie inny multimetr, bo wydaje mi się to niemożliwe, żeby po nocy i poborze prądu 2A aku trzymał takie parametry.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Odpalił dziś... aku po nocy 12,7v