Masz dwa przewody. Wytrzyj benzynę i niech płyn z powierzchni odparuje. Za kilka godzin uruchom silnik i patrz, którędy cieknie.
Masz dwa przewody. Wytrzyj benzynę i niech płyn z powierzchni odparuje. Za kilka godzin uruchom silnik i patrz, którędy cieknie.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Mam jeden przewódJTD mają dwa z tego co widziałem.
Ostatnio edytowane przez magil ; 07-04-2019 o 09:32
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Nie wiem od czego już zacząć.Ten cholerny pływak zaciął się na full baku teraz.Moze to być spowodowane zapowietrzeniem baku?Bo tankowanie 13 l pod korek trwało z 15 minut..Jak go odpowietrzyć?Nie ma sykniecia przy otwieraniu baku.
Syknięcie będziesz miał gdy będziesz tankować na dużej rezerwie.
Do odpowietrzania zbiornika służy zawór evap, ale gdzie on jest w 159 to nie miałem potrzeby szukać
Jeśli tankujesz ciągle na tej samej stacji to zmień - niedawno też miałem przypadek, że zatankowałem kilkanaście litrów za mało, bo pistolet odbijał. Pojechałem na następną stację i bez problemu uzupełniłem na full.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10